بازدید 9687
۷
واکنش

جملات تند معاون تاج درباره داور بازی پرسپولیس

متاسفانه در این بازی داور به صورت بین و آشکار دو پنالتی واضح را برای پرسپولیس نگرفت.نمی توانند بگویند ما فوتبال نمی شناسیم.ما در این فوتبال پیر شدیم.من عضو فعال باشم یا نباشم آنچه حقیقت است را می گویم.نمی شود ماست مالی کرد و اشتباهات را نپذیرفت.
کد خبر: ۶۶۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 26 January 2017
به گزارش تابناک ورزشی،امیر عابدینی در گفت و گویی،درباره اتفاقات رخ داده در بحث داوری در بازی روز گذشته پرسپولیس و گسترش فولاد اظهار داشت:متاسفانه در این بازی داور به صورت بین و آشکار دو پنالتی واضح را برای پرسپولیس نگرفت.نمی توانند بگویند ما فوتبال نمی شناسیم.ما در این فوتبال پیر شدیم.تاکید می کنم که دو پنالتی واضح برای پرسپولیس گرفته نشد.
 
وی ادامه داد:این کاملا مشهود بود.چرا برخی فکر می کنند اقتدار داوری در این است که سر تیم های بزرگ را ببرند؟این اقتدار داوری نیست.حفاظت از حریم داوری در این است که حقی از هر تیمی ضایع می شود جلویش را بگیرند.اگر این اشتباهات باعث می شد که پرسپولیس به پیروزی نرسد،چه کسی جوابگو بود؟چه کسی جلوی تماشاگر را می گرفت؟
 
عابدینی افزود:صالحی بلد است سوت بزند و وقتی بلد است سوت بزند اینطوری قضاوت می کند وای به حال فوتبال!من تفسیر دیگری از این اتفاقات ندارم.این داور باید به مردم و شعور مردم احترام بگذارد.فوتبال زیبایی اش در این است که هر کسی آنجا می نشیند هم فوتبالیست است هم داور است هم تماشاچی است و می تواند در همه چیزش دخالت کند.به همین دلیل فوتبال زیباست.من عضو فعال باشم یا نباشم آنچه حقیقت است را می گویم.نمی شود ماست مالی کرد و اشتباهات را نپذیرفت.
 
وی ادامه داد:داوران جوان ما این روزها خیلی خوب سوت می زنند.کامرانی فر هم در استفاده از جوانان تاوان خوبی داده است.با این وجود اشتباه را از باتجربه ها نمی شود پذیرفت.دوستانی که آخر فوتبال شان است را نمی شود پذیرفت که اینطوری بد و بی سلیقه سوت بزنند.
 
سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا به نظرش داوری ها پشت پرده دارد گفت:نه،پشت پرده ندارد.بد سلیقگی دارد.دنبال این هستیم که بگوییم ما مقتدر هستیم و درد همین است.

اظهارات تند عابدینی درمورد داوری 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
تو که آشکارا میگی پرسپولیس قراره قهرمان بشه
خداوند جواب مکر شما فدراسیونی ها رو بدهد ان شاءالله
جناب عابدینی ایکاش در احقاق حق همه تیمها اینطور قاطعانه وارد مشدین نه در مورد تیم خاص!!!!! در مورد اجحاف برای تیم نفت تهران چرا اینگونه اتشین صحبت نمیکردین؟
درود به اقای تاج که معاون شایسته وروراستی انتخاب کرده افرین به جناب ابدینی پیر فرزانه شاهین
ایشان چه می گوید؟.
آقای عابدینی امثال استقلالو پرسپولیس هیچ گاه حقی از آنها ضایع نمی شود شما خیلی حقیقت جو عدالت پرورید این همه عدالت را در خصوص تیم هایی نشان دهید که در همین لیگ هشت پنالتی برای ایشان گرفته نشده و در مقابل همین پرسپولیستان حقشان را ضایع کرده اندو شما و امثال شما خفقان کامل گرفته بودید آقای عابدینی استقلالو پرسپولیس با جو روانی هوادارنشان دارند بر فوتبال حکمرانی می کنند در یک بازی هم که به مشکل بخورند شماو امثال شما به میدان می آیید که آنها حقشان ناحق شده اما در مقابل دیگر تیم ها سکوت مطلق و حتی دفاع از رفتار ناحق داوران را سرلوحه کارتان قرار داده اید شرم کنید این رنگ قرمز توشه آخرتتان نیست
با صحبت های ایشون بی طرف فدراسیون در لیگ امسال کاملا مشخص شد :))))
آقای ناشناس 19/56اولا مودب باشید ثانیا بروید ویک نگاهی به لابی کردن های قلعه نویی و تیم های اصفهانی بکنی ویک مقداری وجدانتو چاشنی کنی متوجه میشی که چقدر اشتباه میکنی عزیزم :)
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان