بازدید 4416

انهدام شبکه جاسوسی «موساد» در لبنان

اداره کل امنیت عمومی لبنان اعلام کرد که در جریان عملیات امروز خود توانسته است یک شبکه جاسوسی 5 نفره وابسته به سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی را کشف و آن را منهدم کند.
کد خبر: ۶۶۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰ 25 January 2017
اداره کل امنیت عمومی لبنان اعلام کرد که در جریان عملیات امروز خود توانسته است یک شبکه جاسوسی 5 نفره وابسته به سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی را کشف و آن را منهدم کند.

به گزارش فارس، اداره کل امنیت عمومی لبنان اعلام کرد که در جریان عملیات خود توانسته است یک شبکه جاسوسی وابسته به سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی را کشف و آن را منهدم کند.

بنا بر اعلام وبگاه خبری‌ «النشره»، اداره کل امنیت عمومی لبنان روز چهارشنبه (امروز) با اعلام این خبر از بازداشت 5 نفر به اتهام جاسوسی برای موساد رژیم صهیونیستی خبر داد که دو نفر از آن‌ها از شهروندان لبنان، یک فلسطینی پناهنده در این کشور و دو تبعه نپالی هستند.

در گزارشی که اداره کل امنیت عمومی لبنان ارائه کرده، آمده است که اعضای این شبکه جاسوسی بنا به اعترافاتی که کرده‌اند، اقدام به برقراری تماس با سفارت‌های اسرائیل در ترکیه، اردن، انگلستان، نپال داشته‌اند و اطلاعاتی را در اختیار این سفارت‌ها گذاشته‌اند.

تحقیقات به عمل آمده در این زمینه، نشان می‌دهد که دو تبعه نپالی در زمینه عضوگیری زنان کارگر نپالی جهت کار در خانه به نفع رژیم صهیونیستی فعالیت داشتند.

این دو نفر از زنان می‌خواستند بعد از جمع آوری اطلاعات از صاحب کارهای خود، آن‌ها را در اختیار سفارت اسرائیل در نپال قرار دهند.

اداره کل امنیت عمومی لبنان همچنین از ادامه تحقیقات برای یافتن سایر اعضای این باند جاسوسی خبر داده است.

هنوز رژیم صهیونیستی به این خبر واکنشی نشان نداده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان