بازدید 2013
متقي‌فر:

نامزد رياست‌جمهوري با شاخص‌هاي انقلابي هر کس باشد مي‌پذيريم

وي در جواب اين سوال که شما مي‌گوييد هر جا جبهه انقلاب غالب باشد، پيروزي به‌همراه مي‌آورد، آيا اين جبهه‌اي که سال 94 شکل گرفت، جبهه انقلاب نبوده است،گفت: ما بايد واقع‌نگر باشيم، دشمن فقط از گفتمان مي‌ترسد، پايداري چون جريان گفتماني است و اعضاء آن متشکل از بدنه انقلابي است به همين دليل بيشترين هجمه عليه پايداري است .
کد خبر: ۶۶۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 25 January 2017
به گزارش  فارس سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: نامزد رياست‌جمهوري با شاخص‌هاي انقلابي هر کس باشد ما مي‌پذيريم
مجيد متقي‌فر  در پاسخ به اين سوال که با توجه به اينکه برخي معتقدند دولت يازدهم فاقد گفتمان است، ارزيابي شما از رأي‌آوري اين دولت، فعاليت انتخاباتي آنها و 8 ساله شدن آنها چيست، گفت: اين دولت مخرج مشترک اصلاح‌طلبان و کارگزاران است،
 اين دولت با محبوبيت گفتمان روي کار نيامد.وي افزود: منشأ تمامي مشکلات از انقلابي نبودن دولت است، دولت غير انقلابي به ظرفيت هاي داخلي بي اعتناست، دولت غير انقلابي اقتصاد مقاومتي را باور ندارد، دولت غير انقلابي شجاعت ايستادگي در مقابل آمريکا را ندارد.

وي در جواب اين سوال که به نظر شما ممکن است دولت اقدام خاصي را در اين ماه‌هاي پاياني انجام دهد تا رأي مردم را مجدداً به سمت خود جلب کند،گفت: دولت هرچه داشته رو کرده و دست‌شان از هرنوع ابتکاري خالي است، وعده‌هاي پسا برجام که توخالي درآمد و به‌عبارتي پسابرجامي وجود ندارد، بسته‌هاي پي‌درپي هم براي معيشت مردم کاري نکرد، از پايين نگاه داشتن تورم هم مردم احساس گراني دارند بيکاري هم که بيداد مي کند، برجام هم لاشه بي خاصيت شده و دولت چيزي در چنته ندارد که رو کند، مگر براي جلب اعتماد مردم متوسل به روش هاي عوام فريبانه شود؛ مثلا به تعدادي محدود از قشر ضعيف جامعه کالاي مصرفي بدهند يا به صورت محدود به تعدادي از افراد تحت پوشش بهزيستي کمک نقدي بکنند که يکي از دلايل مهمي که باعث مي‌شود، دولتمردان دغدغه معيشت مردم نداشته باشند اشرافي بودن آنهاست؛ از اين رو ملاحظه مي‌کنيد اکثريت اعضاء دولت از طبقه مرفهين هستند.
 وي در جواب اين سوال که اعتراف آنها به اشتباه اعتماد به آمريکا را چطور ارزيابي مي‌کنيد،گفت: اين جريان تا مي‌توانست آمريکا را بزک کرد تا در سايه توافق با شيطان مشکلات اقتصادي را حل کند و اميدوار بودند آمريکا با توجه به امتيازهاي ماخوذه درمذاکرات در پسابرجام کمک‌شان کند، متاسفانه از دشمن مکار رکب خوردند و تعجب از اينکه اين نخبگان، ده ها سال با آمريکا نشيني وبا داشتن سوابق طولاني فعاليت در عرصه سياست بين‌الملل آمريکا را نشناخته و به او اعتماد کردند و در اين خصوص به هشدارهاي رهبري  هم توجه نکردند.
وي افزود: يکي از مشکلات اين نامحرم دانستن مردم است همان طوري‌ که متن توافق هسته اي را از مردم مخفي  مي‌کردند، اعتراف به پشيماني در اعتماد به آمريکا را حاضر به علني کردن نيستند با اين وضع چگونه انتظار دارند مردم به اينها اعتماد داشته باشند. 

وي در ادامه در جواب اين سوال که شايد اين سوال پيش بيايد که چرا ما در انتخابات مجلس به نتيجه مطلوب نرسيديم يا در انتخابات 92 اصولگرايان شکست خوردند و روحاني رئيس‌جمهور شد، آيا بدنه تصميم‌گير انقلابي نبود،گفت: در انتخابات مجلس ما شکست نخورديم و برداشت من اين نيست. ممکن است بگوييم حزب شکست خورد، اما نظام پيروز شد. در همه عرصه هاي انتخابات بايد پيروزي نظام مد نظر باشد نه فرقه و گروه و حزب و غيره؛ در انتخابات مجلس همه گزينه‌هاي گفتماني افزايش رأي داشتند، اما شکست وقتي است که شما عقب‌گرد داشته باشيد و از طرف ديگر دشمن طراحي فتنه در سر داشت که به هيچيک از اهداف خود نرسيد. رفتار طرف مقابل مشکوک بود که هوشياري انقلابيون آنها را ناکام گذاشت.وي افزود: بايد توجه داشته باشيم که فتنه ريشه کن نشده ، 
سکوت جريان فتنه مثل ماري که از برودت فضا به کما رفته است و به محض اينکه شرايط را مناسب ببيند همچون افعي آفتاب خورده به حرکت در مي آيد. آنچه بيش از همه ابزارها مي‌تواند مرگ دائمي فتنه را فراهم کند، افزايش بصيرت نخبگان و مردم است. ما بايد نهايت سعي و تلاش خود را صرف ايجاد فضاي انقلابي در جامعه در سراسر کشور نماييم. يقينا دشمن چون از انقلاب ضربه خورده از فضاي  انقلابي به شدت هراسناک است.
وي در جواب اين سوال که شما مي‌گوييد هر جا جبهه انقلاب غالب باشد، پيروزي به‌همراه مي‌آورد، آيا اين جبهه‌اي که سال 94 شکل گرفت، جبهه انقلاب نبوده است،گفت: ما بايد واقع‌نگر باشيم، دشمن فقط از گفتمان مي‌ترسد، پايداري  چون  جريان گفتماني است و اعضاء آن متشکل از بدنه انقلابي است به همين دليل بيشترين هجمه عليه پايداري است . دشمن براي نفوذ در جبهه خودي از تعبير معتدل استفاده مي‌کند،تا بتواند پروژه انقلاب‌‌گريزي و انقلابي‌‌هراسي را  در کشور جا بيندازد و منظور آنها از تندرو ها  افراد انقلابي و حزب اللهي است، يعني هرجا ردي از گفتمان انقلاب باشد تا بتوانند فشار مي‌آورند و براي افراد متدين و انقلابي  مشکلات درست مي‌کنند.وي گفت: ما بايد در استقرار گفتمان انقلاب اسلامي تلاش کنيم و تأکيد رهبر انقلاب نيز اين است که بايد گفتمان را در اقصي نقاط کشور تبيين و مستقر کرد، چون فقط گفتمان پيش‌برنده است، تنها موتور پيشران همين گفتمان انقلاب اسلامي است. ما به‌اندازه کشورهاي غربي و خارجي پول و تجهيزات نداريم، اما آنچه که تاکنون شاخ آمريکا را در منطقه و در همه جا شکسته گفتمان انقلاب و تفکر بسيجي است. 
پس اينکه ما فشار مي‌آوريم که هرکجا سازوکار وحدت است، بايد روح آن گفتماني و انقلابي  باشد، به‌خاطر همين است.وي افزود: با همين بدنه مردمي و انقلابي کار جلو مي رود و وقتي هم مشکلي پيش بيايد، آنها وسط مي‌آيند. به ما گفته مي‌شود اين حرف‌ها تندروي است، اگر تندروي است چرا رهبر انقلاب هم اين صحبت‌ها را مطرح مي‌کنند، سوال ما اين است که چرا وصايا و فرامين امام(ره) اجرا نمي‌شود،  ما اعلام کرده‌ايم رئيس‌جمهور که از دل شاخص هاي انقلابي بيرون بيايد، هر کس که باشد ما مي‌پذيريم .ساده‌زيست، عدالت محور فساد ستيز وفساد ناپذير استکبار ستيز و اصلح و ويژگي‌هايي از اين دست از نکاتي است که اگر هر فردي داشته باشد مصداق رئيس‌جمهور انقلابي نظام اسلامي خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر