بازدید 1705
روستا آزاد در نشست ماهانه جامعه اسلامی مدیران ایران:

فضای سیاسی جامعه در حال انتقال به فعالان اجتماعی است

عضو هیأت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: کسی که می‌خواهد مدیریت کشور را به دست بگیرد باید این مسائل را بفهمد و از این رو هر رأی ما بسیار حساس است.
کد خبر: ۶۶۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 25 January 2017
به گزارش فارس، رضا روستا آزاد عضو هیأت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نشست ماهانه جامعه اسلامی مدیران ایران که عصر امروز سه‌شنبه در پژوهشکده باقرالعلوم برگزار شد، با اشاره به اینکه ما 50 مورد از مشکلات کشور احصا کرده‌ایم، اظهار داشت: این مشکلات در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، مدیریتی، سیاسی و حوزه قانون‌گذاری و نیز اجرای قانون است.

روستاآزاد ادامه داد: البته اگر در بخش مدیریتی ما با 50 مشکل مواجه باشیم باید اولویت‌ها را تشخیص بدهیم و بر این اساس حرکت کنیم؛ ما همچنین باید به دو نکته توجه کنیم،‌ اول اینکه جمع کثیری از مردم ما فعال نیستند به‌خصوص در بخش دولتی که باید فعال شوند.

عضو هیأت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: مشکل دیگر این است که مجموعه هنجارها و مقررات حاکم بر کشور روان نیست و ما 10 برابر نیاز کشور قانون داریم و متأسفانه برخی نمی‌خواهند این فضا روان شود و دوست دارند کارها قفل‌شده باشد.

وی با تأکید بر اینکه فردی که می‌خواهد مدیریت کشور را در دست بگیرد، باید این مسائل را بفهمد و متوجه باشد، یادآور شد: به‌طور مثال دولت گفته مشکل ما در بخش صنایع، مالی است و با مبلغی حدود ۱۶ هزار میلیارد حل می‌شود، اما از این مبلغ، ۱۲ هزار میلیارد تزریق می‌شود و ۴ هزار میلیارد دیگر معوقات بانکی را پوشش می‌دهد، این یعنی متوجه نیستند که مشکل این بخش چیست و لابی بانک‌ها در این زمینه تعامل داشته‌اند تا کسانی برای این منظور انتخاب شوند که بیشترین بدهی را به بانک‌ها دارند، لذا این مبلغ هم از کیسه دولت به کیسه بانک‌ها رفته است.

روستاآزاد با اشاره به ارتباط بازار و برجام به رفت‌وآمد کشورهای خارجی پس از برجام پرداخت و گفت:‌در حالی که کالاهای تولید داخل در انبارها باقی مانده است، یک دفعه هیأتی از کره به ایران می‌آید تا بازار خود را از دست ندهد و به این ترتیب می‌بینیم اکثر مغازه‌ها کالاهایی با برند سامسونگ و امثال آن را به‌فروش می‌‌رسانند.

عضو هیأت موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه کسی که سر کار می‌آید باید این موضوعات را متوجه باشد،‌تأکید کرد: هر رأی ما بسیار حساس است و جز نیت خیر نباید نیت دیگری داشته باشیم چون مشکلات بسیار زیاد است.

وی افزود: ما در اتا‌ق‌های فکر و در اندیشکده‌ها به این جمع‌بندی رسیدیم که دولت و جامعه اسلامی باید باهم پیش بروند؛ چراکه فضای سیاسی ما تا پیش از این دست سیاسیون بوده است، اما در حال حاضر این مسئله در حال انتقال به فعالان اجتماعی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل