بازدید 10754
۱

دلیل کندی اینترنت در شب‌گذشته

کد خبر: ۶۵۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 09 January 2017
درحالیکه وزارت ارتباطات علت اختلال و کندی اینترنت در شب گذشته را افزایش بار ترافیکی شبکه اعلام کرد آمارهای شبکه نشان می‌دهد در ساعات ۱۸ تا ۲۴ شب گذشته پس از اعلام خبر رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مصرف دیتای موبایل ۲ برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته پس از اعلام خبر رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی سرویس اینترنت با افت محسوس کیفیت مواجه شد.

وزارت ارتباطات با رد شایعه اختلال در اینترنت اعلام کرد که کندی سرعت ناشی از افزایش بار ترافیکی و افزایش مراجعه مردم به اینترنت برای اطلاع از آخرین اخبار بوده است.

بنابر پیگیری‌های خبرنگار فارس از اپراتور اول موبایل، شب گذشته از ساعت 18 تا 24 میزان مصرف دیتا توسط مشترکان این اپراتور نسبت به میانگین روزهای عادی 2 برابر شده است.

این میزان رشد یکباره مصرف در یک روز به غیر از مناسبت‌ها بی‌سابقه بوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
وقتی تمام خبرگزاری ها همون دقایق اول توی تلگرام و سایتاشون شروع کردند به پوشش خبری خوب ولی صدا و سیما تا نزدیک به یک ساعت بعد فوت ایشون هنوز نوشته بود حالشان وخیمه اونم توی یه زیرنویس در شبکه خبر فقط . خب مردم اندک اعتماد به صدا وسیما هم که داشتن از دست دادن عده زیادی به اینترنت روی آوردن که اخبار مستقیم بهشون میرسید و مجبور نبودن اخبار بی اهمیت صدا و سیمارو نگاه کنند در جستجوی حتی یک خبر در مورد ایشون. همون دقایق اولیه شبکه های خبری خارجی خبر فوری گذاشته بودند و برنامه های تحلیلی شروع شده بود آقایون صدا و سیما در حال پوشش خبری مسابقه محلات بودن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر