بازدید 22383
۳

مدارس ابتدایی تهران فردا هم تعطیل شد

تمامی مدارس ابتدایی‌ و پیش‌دبستانی و مهدهای کودک تهران فردا دوشنبه تعطیل شدند.
کد خبر: ۶۵۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 08 January 2017
تمامی مدارس ابتدایی‌ و پیش‌دبستانی و مهدهای کودک تهران فردا دوشنبه تعطیل شدند.
 
به گزارش «تابناک»، محمد رستگاری معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: امروز یکشنبه در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اعلام شد: مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و دبستان‌ها در تمام شهرهای استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و پردیس فردا دوشنبه به دلیل آلودگی هوا تعطیل شدند.

وی گفت: محدوده ترافیک شهر تهران به محدوده زوج و فرد تا ساعت ۱۹ گسترش می‌یابد که این محدودیت‌های ترافیکی در روز دوشنبه نیز اعمال می‌شوند.

رستگاری تاکید کرد: البته تعطیلی مدارس فقط برای روز دوشنبه است  و در صورت تداوم آلودگی درباره تعطیلی روز سه شنبه تصمیم گیری می‌کنیم.

وی همچنین گفت: در عین حال به کارخانه‌هایی که آلودگی ایجاد می‌کنند تذکر داده می‌شود و واحدهای تولیدی شن و ماسه نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۳
بنده با هزار بدبختی شهریه تحصیلی فرزندم را برای نه ماه تحصیلی پرداخت میکنم ولی عملا فرزندم بطور متوسط پنج ماه بیشتر در مدرسه حضور ندارد وبه دلایل مختلف مدارس تعطیله بنابراین از اموزش می خواهم حد اکثر برای شش ماه از والدین شهریه بگیره وسه ماه هزینه پرداخت شده را به اولیا عودت بده با تشکر.
چرا همش دبستانی ها رو تعطیل می کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی فقط اونا آدم هستن ، شش دارند ، باید هوای تازه تنفس کنند،ما خاکشش داریم ، ما دوزیستیم، باید بمیریم تا بدونید ما هم آدمیم ، خدا ما رو هم آفیده ها.
به خدا مطمئنم با این کاراتون نسل ما رو منقرض میکنید.حتما با خودتون فکر میکنید مگه ما حیوونیم که نسلمون از بین بره؟آره ما حیوونیم چون شما مارو آدم حساب نمیکنید دیگه چه توقع از بقیه است.
سلام فکر کنم بچه های راهنمایی بجای شش آبشش دارند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست