بازدید 14549

کی روش استعفای خود را تایید کرد

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ضمن تایید استعفایش از هدایت تیم کشورمان تاکید کرد که اقتدار و شریط لازم برای اجرای طرح های آماده سازی تیم ایران وجود ندارد.
کد خبر: ۶۵۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸ 08 January 2017
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ضمن تایید استعفایش از هدایت تیم کشورمان تاکید کرد که اقتدار و شریط لازم برای اجرای طرح های آماده سازی تیم ایران وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، «کارلوس کی روش» روز شنبه برای سومین بار در طول چند سال اخیر از هدایت تیم ملی فوتبال ایران استعفاء کرد.
 
وی که نزدیک به 6 سال است هدایت تیم ملی ایران را برعهده دارد، در این سال ها با سرمربیان لیگ برتری و برخی مسئولان فدراسیون فوتبال درگیری لفظی پیدا کرده است.
 
تیم ملی فوتبال ایران هفته گذشته و در تعطیلات نیم فصل که تیم های باشگاهی روند آماده سازی خود را برای حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم لیگ برتر طی می کردند برای برگزاری اردو راهی امارات شد که این مساله واکنش شدید سرمربی پرسپولیس را به همراه داشت.
 
برانکو ایوانکوویچ معتقد بود که کی روش بدون در نظر گرفتن منافع باشگاه ها،این اردوی غیر ضروری را برنامه ریزی کرده است که همین امر سبب شد تا کی روش ملی پوشان پرتعداد پرسپولیس را تنها یک روز پس از آغاز اردوی دوبی به تهران باز گرداند.
 
تصمیم عجیب کی روش واکنش شدید و موضع گیری اکثریت بزرگان فوتبال ایران برابر این مرد پرتغالی را به همراه داشت و حتی مسئولان فدراسیون فوتبال نیز برخلاف گذشته به حمایت همه جانبه از کی روش نپرداختند.
 
در این راستا کی روش امروز شنبه و در پایان اردوی امارات، استعفای کتبی خود را به «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال ایران تقدیم کرد که بسیاری از کارشناسان این استعفا را نمایشی دیگر از سرمربی پرتغالی برای رسیدن به اهدافش می دانند.
 
کی روش، در آخرین دقایق شنبه شب در صفحه شخصی (فیس بوک) خود نوشت: بعد از جلسه با رئیس فدراسیون فوتبال ایران که 5 ساعت به طول انجامید، استعفای کتبی خود را از سمت هدایت تیم ملی ایران تقدیم ایشان کردم.
 
در این نشست به این نتیجه رسیدیم که هیچ گونه شرایطی برای ادامه طرح آماده سازی جام جهانی وجود نداشته و مخالفت های همیشگی توسط سرمربیان باشگاه ها با برنامه های فدراسیون و سرمربی تیم ملی وجود دارد.
 
بعد از گذراندن یک سال بدون شکست و قرار گرفتن در رتبه اول مرحله گروهی مرحله مقدمانی جام جهانی و قرار گرفتن نام ایران در رتبه اول رده بندی فیفا در آسیا، فدراسیون فوتبال ایران نیز تایید کرد که اقتدار و نه شرایط لازم برای اجرای طرح آماده سازی تیم ملی وجود ندارد.
 
در حالی که فدراسیون فوتبال راه سکوت را دنبال می کند، اما گفته می شود که مسئولان این فدراسیون با استعفای کی روش مخالفت کرده اند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۳
به من چه
بعد از سالها یکی پیدا شده که داره با اقتدار کار میکنه و درس مدیریت به مدیران میده اونم آنقدر زجر کشش می کنند که بگذاره بره
به گزارش وب سایت برنامه نود، بر اساس آنچه که منتشر شده قرارداد کی روش به غیر از دیگر هزینه ها و بخش های قراردادش، سالیانه ۵ میلیارد و چهل میلیون تومان است. در واقع در چهارسال کی روش ۲۰ میلیارد و ۱۶۰ میلیون دریافتی دارد. این مبلغ در ۱۶ قسط یعنی سالی ۴ قسط پرداخت می شود که در جدول زیر می بینید.

به ترتیب اگر میانگین های سالیانه و ماهیانه و روزانه و ساعتی و دقیقه ای و حتی ثانیه ای را حساب کنیم به عددهایی می رسیم.

حقوق ماهیانه کارلوس کی روش ۴۲۰ میلیون تومان درماه است. این یعنی کی روش روزانه ۱۴ میلیون تومان دریافت می کند.

در واقع کی روش هفته ای ۹۸ میلیون تومان، ساعتی ۵۸۳۳۳۳ تومان، دقیقه ای ۹۷۲۲ تومان و ثانیه ای ۱۶۲ تومان می گیرد.
هر کسي درست کار کند با او مخالفت مي شود.
بدون رعایت نظم،حتی تا دم در منزل هم نمی رسیم.کار خوبی کرد.با ماشاالله ماشاله که کار صوررت نمی گیره.شلختگی و بی نظمی سالهاست که در ما نهادینه شده است.شاید کی روش ما را بیدار کند.امیدوارم این بار واقعا استعفا کند.
خوش به حال استاد مایلی کهن
آقایان انتظار دارند باشگاه های ما مانند باشگاه های اروپا باشد و بازیکن را خراب کنند و بعد تیم ملی ما مانند تیم های ملی اروپا در اردوهای محدود باشند ولی نتایج جهانی بگیرند.
برو
با سلام
در اين شرايط و با كارنامه درخشان و پايگاه مردمي خوب و ارامش در بين بازيكنان تيم ملي حذف ايشان به صلاح نيست حرف هاي آقاي كي روش هم در رابطه با عدم برنامه ريزي خوب فدراسيون و كنسل شدن بازي هاي تداركاتي در حالي كه حريفان ما با بهترين تيم ها و در شرايط عالي در حال آماده سازي هستند بي ربط نيست و بايد حق را به ايشان داد.
لطفا تا دير نشده ايشان را برگردانيد.
آقای کیروش، گر از این کویر وحشت بسلامتی گذشتی به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را
این کجا گفته مربیان باشگاهها؟ دقیقا اسم دلالهای بازیکنان رو آورده! ( Sports agents ) یعنی این دلالها میخواهند که بازکنان رو به تیم تحمیل کنند!
بس کن دیگه.... بازیهاتو همه فهمیدن... اینم برای اینه که پول بیشتر بخوای... این مربی یا بچه دو ساله !!!!!!!
خاک تو سر ما که لیاقت نداریم
اوج بی تدبیری و مدیریت فدراسیون فوتبال نمود پیدا کرد.!
جای تاسفه که تیم ملی در این وضعیت اینطور دچار حاشیه میشه و مدیران فدراسیون حتی نمی توانند از تیم ملی در برابر حاشیه ها حمایت کرده و حداقل وضع موجود را حفظ کنند تا کادر فنی و تیم ملی بتوانند با آرامش به برنامه هایشان برسند.!
به نظر میرسه همه این حمله ها و حاشیه بوجود آوردن ها برای تیم ملی عمدی است و هدفشان رسیدن به نیمکت تیم ملی تحت هر شرایطی است.!
حال که مدیران فدراسیون از حل مسیله عاجزند انشالله مسئولین کشور به این مسیله ورود پیدا کنند و این مشکل را حل کنند چون جدایی کیروش در این مقطع به هیچ وجه بصلاح نیست
کیروش آدم باهوشیه. خیلی قشنگ موفق شده سطح توقع فوتبال ما رو در حد صعود صرف به جام جهانی (بدون هیچ وعده ای برای حضور آبرومند)، برد ناپلئونی برابر کره جنوبی در آزادی و تساوی با سوریه جنگ زده پایین بیاره. ما در تمام دوره های حضور در جام جهانی موفق شدیم گل بزنیم بجز دوره ای که ایشون سرمربی تیم بوده. قبل از بازی با سوریه چنان از این تیم تعریف می کنه که تساوی باهاش یه پیروزی به حساب بیاد. خلاصه اینکه خوب ما رو شناخته و داره بازی میده. صعود متوالی به جام جهانی هیچ ارزشی نداره وقتی قراره نتیجه ای ضعیف تر از دوره قبل کسب کنی.
پاسخ ها
سام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
از چیزی خبر نداری تظر نده لطفا!!!!!! .
ما با کی روش تو جام جهانی به بوسنی گل زدیم
پس تو چیزی که تخصص نداری اظهار نظر نکن نابغه...
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
ظاهرا ذر حافظه کوتاه مدت شما , باخت به عربستان در آزادی (قبل از مربی گری ایشان)و عدم شکست از کره جنوبی در تمام سالهای مربی گری ایشان پاک شده است
فردوسی پور مگه میذاره این کیروشی پور از ایران گم شه
خدا وکیلی فدراسیون فوتبال و مدیریت امسال کی روش آدم های قوی میخواد نه این دار و دسته لابی گر
با سابقه ای که از مسئولین عزیزمان داریم، انتخاب افراد شایسته در حوزه های مختلف به ندرت (آن هم لابد ناخودآگاه و به طور کاملا تصادفی!!!) اتفاق می افتد. برای همین هم با شنیدن خبر انتخاب آقای کی روش به سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران شگفت زده شدیم و ساده دلانه تصور کردیم واقعا تحولاتی در این حوزه اتفاق افتاده و حضرات از صمیم قلب و صادقانه به فکر پیشرفت فوتبال کشورمان هستند!!! اما حوادث بعدی نشان داد که این ماجرا هم در حد یک اتفاق بوده و نباید به آن دل خوش میکردیم!
مربی فهیم و دلسوز می خواهیم چکار ما باید همه چیز ما بهم بخورد کیروش عزیز برو جایی که قدرتو بدانند خدا حافظ
عزیزان مگر نه اینکه همه امکانات در هر زمینه ای باید برای اعتلای کشور عزیزمان ایران باشد . ومگر نه اینکه اکثر تیمهای فوتبال از بودجه دولت میخورند . و فراوان هم میخورند . پس چه دلیلی دارد که یک سرمربی یکی از این باشگاهها که باید افتخار کند که بازیکنانش مورد قبول سر مربی تیم ملی قرار گرفته اند چنین بی محابا سر مربی تیم ملی را مورد نکوهش قرار میدهد. در سراسر دنیا تیمهای بزرگ ورزشی افتخارشان به داشتن بازیکن بیشتر در تیم ملی است چرا فدراسیون در اینگونه موارد سکوت میکند کاش وزارت ورزش هر چه زودتر این تیمهای پر مدعا را واگذار میکرد که هم از هزینه های هنگفت دولت میکاست و هم انکه چنین تیمهایی مطیع برنامه های مدون ورزشی میشدند وطلبکار نبودند.
حق با کیروش هست
خب کیروش چیکار کنه ؟ کی اردوی آماده سازی بذاره؟ به زودی مسابقات لیگ هم شروع میشه .
آنهایی که خودشون شکست خوردند با تیم ملی سعی میکنن جلوی کسایی که باعث پیشرفت و پیروزی میشن رو بگیرن و بکشن پایین.چشم دیدن کیروش رو ندارن
کی روش باید تو منچستر میموند.
خدا ذلیل کنه برانکو رو که چشمش رو دوخته به تیم ملی و داره فوتبال ایران رو نابود می کنه
مربی که فقط میگه برید گوش سانتر کنید
فوق العاده کم همش و خنگ و بلند پروا که همه کاری میکنه مربی تیم ملی شه
امیدوارم روزی پاش برای همیشه از ایران کنده شه
همان بهتر که استعفا داد.تیم ملی ایران لیاقتش اینست که از افغانستان مربی بیاورد.کیروش باشه بره تیم ملی انگلستان و المان و فرانسه و برزیل و .......
کی روش سرمربی تیم ملیه صلاح میدونه کارشم خوبه شناخته شده وامتحان پس داده هست بازیکنای پیروزی رو فرستاده ایران چه ربطی داره که آقایان حسادت و دست وپازدن برای سرمربی شدن تیم ملی رو اسمشوانتقاد میزارن هر وقت نرفت جام جهانی شلوغش کنید بهانه ندارید؟خیالتون راحت اینم بره مردم دیگه کمتر از کی روش قبول ندارن شما هم که ده سال دیگه به کلاس مربیگری کی روش نمیرسید پس آروم سرجاتون بشینید به فوتبال ملی ضربه نزنید.
برگزاري اردوي دبي در حاليكه مراكش اعلام كرده در مسابقه شركت نميكند و مكشلاتي هم با بازيكنان تيم پرسپوليس داشته اصلا توجيه نداشته و صدها ميليوني دلار پول مردم ايران برباد به صرف اينكه در اين هواي زمستاني تهران چند روزي در دبي خوش بگذرانند.گاف بزرگ كيروش موجب شد كه ديگر بكارش ادامه ندهد.و ايكاش در سازمان ورزش كشور افرادي دلسوز وجود داشت
باید بگم که الان چند ساله فوتبال ایران زیاد دستخوش تغییر و تحول نبوده و یک روند صعودی اما با یک شیب ملایم داشته.این روند خیلی بهتر از اینکه عده ای تنوع طلب بخوان به علل واهی کاری کنن که شیرازه تیم ملی از هم بپاشه.خوب باشه.اقای کیروش هم بره.چی میشه.ی مربی دیگه با برنامه خودش که تا بخواد توی تیم ملی جابیفته هم چند سالی طول میکشه و هم اینکه از کجا معلوم بیشتر از کیروش پول نگیره.به نظر من کیروش باید بمونه تا زحمتهایی که این چند سال کشیده شده از بین نره.مربیهای باشگاهی هم باید یاد بگیرن در جهت تیم ملی و سیاستهای فدراسیون قدم بردارن و هر از چند گاهی چوب لای چرخ تیم ملی نکنن.مگه اینکه از این کار بهره ای ببرن.
اقای مایلی کهن شما چندین سال تیم ملی را هدایت کردی چه کار تونستی بکنی لطفا شما که از فوتبال سر در نمیاری در مورد کی روش حرف نزن به کلیه مربیان داخلی شما که تیم ملی را به پول به کشورهای عربی می فروختید
این خارجی هم دندانهای ما را شمرده و بیخودی ... می کنه /
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر