بازدید 12787

هلاکت ۱۰ تن از اشرار طی ۲ ماه گذشته

کد خبر: ۶۵۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۵ 01 January 2017
فرمانده مرزبانی ناجا با تشریح شهادت دو تن از مرزبانان در منطقه تایباد در درگیری مسلحانه با گروهی از اشرار گفت: طی دو ماه گذشته بیش از ۱۰ نفر از اشرار در درگیری مسلحانه به هلاکت رسیدند

به گزارش مهر، سردار قاسم رضایی در تشریح خبر شهادت دوتن از مرزبانان کشورمان در منطقه تایباد گفت: تایباد هم مرز با کشور افغانستان است و با توجه به شرایط این کشور از جمله تولید مواد مخدر و شرارت، شاهد درگیری های فراوانی با اشرار و قاچاقچیان در این مرز هستیم.

وی با اشاره به وقوع درگیری روز جمعه در منطقه تایباد با گروهی از اشرار، تصریح کرد: در جریان این درگیری دو تن از مرزبانان غیورمان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به ارتفاعات بسیار بلند منطقه تایباد، بیان داشت: تعقیب اشرار در این منطقه به دلیل صعب العبور بودند بسیار مشکل است اما همرزمان ما در درگیری روز گذشته نزدیک به ۱۵ کیلومتر اشرار را شجاعانه تعقیب کردند و در ارتفاع ۲ هزار متری با شجاعت جنگیدند اما حین درگیری دو تن از مرزبانان حین خروج از پشت سنگر مورد اصابت گلوله اشرار قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه خدمت در مرز عبادت است، خاطرنشان کرد: طی ۱۰ ماهه گذشته مرزبانان کشورمان موفق به کسب دستاوردهای خوبی از جمله کشف مواد مخدر، دستگیری و هلاکت اشرار و قاچاقچیان شدند به طوری که طی دو ماه گذشته بیش از ۱۰ نفر از اشرار در درگیری مسلحانه به هلاکت رسیدند و از این افراد مقادیر زیادی اسلحه و مهمات کشف شد.

این مسئول انتظامی، خاطرنشان کرد: مراسم تشییع پیکر پاک این دو شهید امروز در شهرستان تربت حیدریه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و مردم شهید پرور این شهرستان انجام خواهد شد.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: روز گذشته با مرزبانان درجه یک افغانستان به گفتگو نشسته و کنترل بیشتر مرزهای مشترک دو کشور را از آنها مطالبه کردیم امیدواریم مرزبانان این کشور همانند گذشته همکاری لازم را با ما داشته باشند تا شاهد این گونه ناامنی و شرارت ها در این مرز نباشیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه از خداوند می خواهیم که مرگ ما را شهادت در راه خود قرار دهد، گفت: مرزبانان غیور ما با تلاش مضاعف و ایثارگری، امنیت را برای مرزها و شهرها فراهم می کنند و اگر امروز در شهرهای مختلف آرامش و آسایش وجود دارد به برکت خون این شهیدان و مرزبانان عزیز کشورمان هست که شبانه روز بیدارند و امنیت را به همه ملت ایران هدیه می کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر