بازدید 33535
۶

جهانگیری: هر کار می‌کنیم خرابکاری آقایان را نمی‌توانیم جبران کنیم

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی‌روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۵۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ 27 December 2016
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.  
  
از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۴
انتشار یافته: ۶
اگه کلش خشن هست 90 درصد بازی هایی که وجود داره هم خشن هستن
آقای جهانگیری فتنه گران کشور را به دره انداختند

از سال 88 امریکا بدترین تحریمها را علیه ما انجام داد
اون تصویر گور خواب ها یک طرف بقیه طرف دیگر
یکی در گوری خوابیده که بقیه باید در اون جواب پس بدن
مگر رئیس جمهور محترم در زمان انتخابات از اوضاع کشور خبر نداشت که به مردم وعده های آنچنانی می داد. اگر خبر نداشت جای تاسف است. اگر خبر داشت چرا وعده داد؟؟؟؟؟؟
آقای مصباح که معتقدن جنگ باید ادامه پیدا می کرد چرا خودشون جبهه تشریف نبردن ؟؟
اما روحانی گفت در 100 روز اوضاع را درست میکنه ؟الان 1200 روز گذشته اما فقرا هنوز تو گورن تازه ایشون بی خبره تا اصغر اقا تو تلویزیون دیده و بهش نامه داده فهمیده که چنین وضعیتی اگه میدونسته که چرا کاری نکرده اگه میدونسته که این مظلوم نمایی ها واسه چیه؟ حتما انتخابات
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل