بازدید 1273

مهماندوست: مصدوميتي ايجاد نشود بايد درباره‌ي تمرينات ترديد كرد!

تكواندو ورزشي بر مبناي مبارزه و زدوخورد است. به همين دليل اگر در جريان تمرينات مصدوميتي ايجاد نشود، بايد ترديد كرد كه آيا اين تمرينات براساس اصول تكواندو انجام مي‌شود يا خير. اينك در دوران كاهش فشار تمريني قرار داريم و به فاصله‌ي 10 روز مانده تا اعزام به دانمارك استخر و آب درماني همراه با تمرينات لازم انجام مي‌شود. در مجموع مي‌توانم بگويم اگر هم مصدوميتي وجود دارد، سطحي و به دليل نوع تمرينات درون اردويي است كه قطعا در مسابقات جهاني مشكل‌ساز نخواهد بود.
کد خبر: ۶۵۰۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۲ 21 September 2009
سرمربي تيم ملي تكواندو پس از انجام نخستين تمرين ملي‌پوشان در اردوي تبريز گفت: تمامي امكانات لازم براي برگزاري اردويي پنج روزه در اين شهر فراهم شده است و ملي‌پوشان تمرين بسيار مناسبي را در حضور علاقه‌مندان به تكواندو در تبريز انجام دادند.

رضا مهماندوست در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: از آنجا كه تيم جواني را در اختيار داريم و سفر باعث افزايش تجربه و اعتماد به نفس ملي‌پوشان مي‌شود، به همين دليل پس از حدود هفت، هشت ماه تمرين در مجموعه‌ي ورزشي آزادي تصميم گرفتيم تا اردوهايي را خارج از تهران برگزار كنيم كه در اين راستا ابتدا اردوي ساري و در حال حاضر اردوي تبريز را برگزار مي‌كنيم.

وي در خصوص مصدوميت‌هاي احتمالي برخي ملي‌پوشان تاكيد كرد: تكواندو ورزشي بر مبناي مبارزه و زدوخورد است. به همين دليل اگر در جريان تمرينات مصدوميتي ايجاد نشود، بايد ترديد كرد كه آيا اين تمرينات براساس اصول تكواندو انجام مي‌شود يا خير. اينك در دوران كاهش فشار تمريني قرار داريم و به فاصله‌ي 10 روز مانده تا اعزام به دانمارك استخر و آب درماني همراه با تمرينات لازم انجام مي‌شود. در مجموع مي‌توانم بگويم اگر هم مصدوميتي وجود دارد، سطحي و به دليل نوع تمرينات درون اردويي است كه قطعا در مسابقات جهاني مشكل‌ساز نخواهد بود.

سرمربي تيم ملي تكواندو بزرگسالان درباره‌ي برنامه‌ي تمريني ملي‌پوشان خاطرنشان كرد: تا پنج‌شنبه‌ي هفته‌ي جاري برنامه‌هاي تمريني ملي‌پوشان شامل كارهاي بدنسازي و تمرينات تكواندو پيش‌بيني و به ملي‌پوشان ارايه شده است. پس از آن نيز پنج‌شنبه عصر عازم تهران شده و تمرينات از روز شنبه مجددا در آكادمي ملي المپيك پيگيري مي‌شود.

مهماندوست با بيان اينكه قرار است تا تيم ملي 17 مهر عازم شهركپنهاك دانمارك محل برگزاري پيكارهاي جهاني شود، يادآور شد: دليل اينكه پنج‌، شش روز زودتر عازم اين شهر مي‌شويم اين است كه نفرات جوان تيم ملي بتوانند خود را با شرايط و فضاي برگزاري مسابقات جهاني تطبيق دهند و با كم شدن استرس‌هاي احتمالي، آرامش بيشتري در ملي‌پوشان ايجاد شود. در عين حال فرصت بيشتري در اختيار خواهيم داشت تا تمرينات لازم را در سالن محل برگزاري رقابت‌ها انجام دهيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار