بازدید 6184

رفت و آمدهای امروز کدال

کدال مخفف سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران که تمام اطلاعات با اهمیت و صورتهای مالی میان دوره ای و پایان سال مالی شرکتها را طبق دستورالعمل سازمان بورس و اوراق بهادار منتشر میکند. این اطلاعات هم برای استفاده کنندگان داخلی و هم استفاده کنندگان خارجی بسیار قابل اهمیت است چون وضعیت و عملکرد مالی شرکتهای پذیرفته شده در بازار سرمایه را منتشر میکند.
کد خبر: ۶۵۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲ 22 December 2016
کدال مخفف سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران که تمام اطلاعات با اهمیت و صورتهای مالی میان دوره ای و پایان سال مالی شرکتها را طبق دستورالعمل سازمان بورس و اوراق بهادار منتشر میکند. این اطلاعات هم برای استفاده کنندگان داخلی و هم استفاده کنندگان خارجی بسیار قابل اهمیت است چون وضعیت و عملکرد مالی شرکتهای پذیرفته شده در بازار سرمایه را منتشر میکند.

به گزارش تابناک اقتصادی، آنچه در زیر مشاهده میکنید گزیده ای از اطلاعات منتشر شده بر روی سامانه کدال است.

نماد اخابر (مخابرات ایران): این شرکت سود هر سهم گزارش قبل خود را 425 ریال اعلام کرده بود که با تعدیل مثبت 7 درصدی این عدد به 453 ریال ارتقا یافت. همچنین این شرکت در 6 ماهه زیان 22 ریالی را شناسایی کرد.

نماد شپارس (بين المللي محصولات پارس): در دوره 12 ماهه منتهی به 95/06/31 (حسابرسی شده) به ازای هر سهم  112 ریال زیان محقق کرده که نسبت به گزارش 12 ماهه حسابرسی نشده 3% افزایش داشته است. این شرکت براساس عملکرد واقعی 12 ماهه آخرین پیش بینی سال مالی منتهی به 1395/06/31 را  104% پوشش داده است.

نماد ثاخت (بين المللي توسعه ساختمان): در دوره 12 ماهه منتهی به 95/06/31 (حسابرسی نشده) به ازای هر سهم  79 ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 4% رشد داشته است. این شرکت براساس عملکرد 12 ماهه آخرین پیش بینی سال مالی منتهی به 1395/06/31 را  53% پوشش داده است.

نماد فنورد (نورد و قطعات فولادی): این شرکت سود هر سهم گزارش قبل خود را 252 ریال اعلام کرده بود که با تعدیل منفی 30 درصدی این عدد به 176 ریال تقلیل یافت.

نماد قهکمت (قند هکمتان): این شرکت گزارش سه ماهه خود را بدون تغییر منتشر کرد. همچنین در این مدت، پوشش 30 درصدی سود خود را داده است.

نماد دلر (داروسازی اکسیر): این شرکت گزارش 6 ماهه خود را بدون تغییر منتشر کرد. همچنین در این مدت، پوشش 40 درصدی سود خود را داده است.

توقف نمادهاي معاملاتي فنورد، ثاخت، وتوس
به اطلاع مي‌رساند، نماد معاملاتي شركت‌هاي نورد و توليدات قطعات فولادي، بين المللي توسعه ساختمان، توسعه شهري توس گستر با توجه به تعديل پيش بيني درآمد هر سهم، متوقف شدند.

نماد کی بی سی (شرکت کی بی سی):  این شرکت گزارش 6 ماهه خود را با تعدیل مثبت 14 درصدی منتشر کرد. همچنین در این مدت، پوشش 62 درصدی سود خود را داده است. این شرکت سود هر سهم گزارش قبل خود را 580 ریال اعلام کرده بود که با تعدیل مثبت 14 درصدی این عدد به 660 ریال ارتقا یافت.

توقف نماد معاملاتي سيمان لار سبزوار در نماد معاملاتي سبزوا1
كارگزاران محترم عضو فرابورس، به اطلاع مي‌رساند؛ نماد معاملاتي شركت سيمان لار سبزوار (سبزوا1)، با توجه به دريافت اطلاعات مبني بر تغيير با اهميت در اطلاعات پيش بيني درآمد هر سهم سال مالي 1395 متوقف شد.

توقف نمادهاي معاملاتي ثشرق، شنفت، شنفتح   
به اطلاع مي‌رساند، در پايان معاملات امروز نماد معاملاتي شركت سرمايه‌گذاري مسكن شمال شرق جهت برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه به منظور تصويب صورت‌هاي مالي، شركت نفت پارس جهت برگزاري مجمع عمومي عادي به طور فوق العاده به منظور انتخاب اعضاي هيات مديره، حق تقدم شركت نفت پارس با توجه به توقف نماد اصلي، متوقف شد.

نماد خساپا (سایپا): آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت شرکت ايراني توليد اتومبيل (سايپا) اعلام شد.

الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی:

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌گردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 16:00 روز پنج شنبه مورخ 1395/10/16 در محل تهران- بلوار غربي ورزشگاه آزادي- مرکز همايش‌هاي بين المللي- پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌گردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه:  

انتخاب اعضای هیئت‌مدیره

نماد حسیر (شرکت ريل سير کوثر): این شرکت در گزارش 6 ماهه پوشش 66 درثدی به مبلغ 103 ریال داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس