بازدید 12317
۳

سقف جدید حقوق مدیران تعیین شد

کد خبر: ۶۴۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 20 December 2016
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم ضمن تکذیب وجود مصوبه‌ای در این کمیسیون مبنی بر افشای حقوق مدیران گفت: سقف حقوق مدیران، ۱.۵ برابر حداکثر حقوق مشخص شده در قانون خدمات مدیریت کشوری، تعیین شد.

به گزارش تسنیم محمد خدابخشی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر حذف ماده‌ "الزام دولت به افشای عمومی حقوق و مزایای مدیران" از گزارش کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای مبنی بر افشای حقوق مدیران برای عموم مردم نداشته است.

وی افزود: کمیسیون تلفیق مصوب کرده که دولت موظف است یک سامانه ایجاد کند و در آن تمامی پرداختها اعم از نقدی و غیر نقدی همه در یک فیش تجمیع و در سامانه ثبت شود. بعد از این مراحل امکان پرداخت حقوق برای مدیران ایجاد می‌شود.

خدابخشی ادامه داد: یکی دیگر از مصوبات کمیسیون تلفیق در خصوص بالاترین رقم پرداختی به مدیران است که این رقم حداکثر 1.5 برابر حداکثر حقوق پرداختی طبق قانون خدمات کشوری است.

به گزارش تسنیم، پیش از این نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، از سقف حقوق 10 میلیون تومانی برای مقامات و تعیین حداکثر حقوق 20 میلیون تومانی برای مدیران دولتی خبر داده بود.

گفتنی است حداکثر حقوق تعیین شده در قانون مدیریت خدمات کشوری 7 برابر حداقل حقوق میباشد.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۳
پس سقف حداکثر 7 برابر برای چه کسی است. فردا حتما برای یک گروه دیگر از کارگزاران نظام ضریب مخصوص دیگری در نظر می کیرند. مثلا خواهند گفت حال که مدیر 1/5 برابر حاکثر حقوق توافق شد (یعنی ده برابر حداقل حقوق) - مدیر کل میشود 2 برایر حداکثر حقوق؛ معاون وزیر 3 برابر حداکثر حقوق؛ قائم مقام وزیر 5 برابر (35برابر حداقل) و وزیر هم هرچه دلش خواست.!!
اگر دنبال سیاه بازی نیستند بهتر است حداقل حقوقهارا ترمیم کنن تا مجبور به شکستن قواعد نباشن.
متاسفانه کسی به فکر جانبازان حالت اشتغال نیست، چرا حقوق جانبازان افزایش پیدا نمیکند،
با دورود.به نظرم همه با هم برابریم بجز در تقوی حتی در حقوق بایدبرابر باشیم .و ...جایی باید خونده باشید یا شنیده باشید همه با هم برابرند مگر در تقوی.پس چرا اجرایش نمیکنند فقط فکر کنم خود خداجون میدونه و لاغیر.شایدم چیزهایی دیگه اضافه شده ما نخوندیمشون...خدایا اگر حقی پایمال شد خودت بستان.و به اهلش بده.چون عادلی..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها