بازدید 3402

حواشي ديدار راه‌آهن و پرسپوليس

ديدار تيم هاي راه‌آهن و پرسپوليس در ورزشگاه آزادي با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد تا هواداراني كه تعداد آنها به بيش از 50 هزار نفر مي‌رسيد عليه كادر فني و مديرعامل باشگاه شعار سر دهند. تماشاگران عليه عباس انصاري فرد شعار دادند و نام حبيب كاشاني، مديران عامل سابق خود را صدا زدند و خواهان بازگشت وي به پرسپوليس شدند.آنها در جريان بازي علي كريمي، بازيكن سابق خود را نيز تشويق كردند و خواستند كه هر چه زودتر اين بازيكن به تيم‌شان برگردد.
کد خبر: ۶۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۱:۲۵ 20 September 2009
هواداران تيم فوتبال پرسپوليس در پايان نيمه اول عليه سرمربي و مدير عامل تيم خود شعار دادند.

به گزارش فارس، ديدار تيم هاي راه‌آهن و پرسپوليس در هفته هفتم ليگ برتر ايران در ورزشگاه آزادي برگزار شد و در پايان نيمه اول و بعد از شكست يك بر صفر پرسپوليس در اين نيمه، هواداران حاضر در ورزشگاه آزادي عليه كرانچار و عباس انصاري‌فرد شعار دادند.

*قبل از شروع مسابقه شيث رضايي، مدافع پرسپوليس در جايگاه ويژه حضور داشت كه از سوي هواداران مورد تشويق قرار گرفت.تماشاگران پرسپوليس از كرانچار خواستند كه از حضور رضايي در تركيب تيم مورد علاقه شان استفاده كند.

*مهدي شيري و اشپيتيم آرفي، بازيكناني كه در تركيب ثابت پرسپوليس قرار گرفته بودند به شدت از سوي هواداران مورد تشويق قرار گرفتند.تماشاگران براي دلجويي از ميثاق معمارزاده كه در ديدار قبلي برابر شاهين اهواز دچار اشتباه شده بود از دروازه تيم خود با تشيق هايشان دلجويي كردند.

*تعدادي خبرنگار كره‌اي به ورزشگاه آزادي آمدند و در جايگاه ويژه مستقر شدند و مسابقه را از نزديك تماشا كردند.

*مهدي تاج، عزيز محمدي، مجيد فرخ زادي، عباس انصاري فرد و بابك معصومي به همراه افشين قطبي، سرمربي تيم ملي در جايگاه ورزشگاه آزادي حاضر شدند و مسابقه را از نزديك تماشا كردند.

*پس از عملكرد نه چندان خوب بازيكنان پرسپوليس در نيمه اول، تماشاگران پرسپوليس علي كريمي، بازيكن فصل گذشته خود را مورد تشويق قرار دادند و بعد از دريافت گل اول نيز آنها بازيكنان تيم راه‌آهن را تشويق كردند.

*فرشيد كريمي، دروازه بان سابق پرسپوليس كه روي نيمكت راه‌آهن قرار داشت قبل از شروع مسابقه به سمت همبازي هاي سابق خود رفت و با انها احوال پرسي كرد.

* ديدار تيم هاي راه‌آهن و پرسپوليس در ورزشگاه آزادي با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد تا هواداراني كه تعداد آنها به بيش از 50 هزار نفر مي‌رسيد عليه كادر فني و مديرعامل باشگاه شعار سر دهند. تماشاگران عليه عباس انصاري فرد شعار دادند و نام حبيب كاشاني، مديران عامل سابق خود را صدا زدند و خواهان بازگشت وي به پرسپوليس شدند.آنها در جريان بازي علي كريمي، بازيكن سابق خود را نيز تشويق كردند و خواستند كه هر چه زودتر اين بازيكن به تيم‌شان برگردد.

*در دقايق پاياني مسابقه و هنگامي كه پرسپوليس با نتيجه 2 بر يك برابر راه‌آهن شكست خورده بود، تماشاگران پرسپوليس از ميثاق معمارزاده، دروازه‌بان تيم خواستند كه يك گل ديگر هم بخورد و آنها به شدت بازيكنان تيم راه‌‌آهن را حمايت كردند.

*كادر فني راه‌آهن در نيمه اول به نحوه قضاوت احمد صالحي، داور مسابقه اعتراض كردند و مدعي شدند كه اين داور به زيان تيم آنها قضاوت مي‌كند.

*در يك صحنه كرانچار به شدت به نحوه قضاوت صالحي اعتراض كرد و با كوبيدن لگد به بطري كنار زمين اعتراض خود را نشان داد كه داور چهار مسابقه وي را به آرامش فراخواند.

*پس از اتمام نيمه اول و با توجه به شكست يك بر صفر پرسپوليس، هنگامي كه بازيكنان قصد ترك زمين را داشتند تا به رختكن بروند، با نزديك شدن به سكوها تماشاگران با حركت جالبي روبرو شدند. تماشاگران با نزديك شدن بازيكنان پرسپوليس به نشانه اعتراض به آنها پشت كرده و عليه‌شان شعار دادند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار