بازدید 1523
ابراهيم‌زاده:

خداداد دنبال تيم بی‏حاشيه باشد

خداداد مهره‌اي است كه سريع در يك شرايط خاص قرار گرفت. تعدادي از مربيان هستند كه بايد در يك فضاي آرام و با آرامش كار خود را آغاز كنند؛ اما خداداد در مدتي كه مربيگري كرده است هميشه در تيم‌هايي بوده كه از نظر آرامش شرايط مناسبي نداشته‌اند.
کد خبر: ۶۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۱ 20 September 2009
سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در هفته گذشته بيشتر روي شرايط روحي بازيكنان كار كرديم.

به گزارش فارس، منصور ابراهيم‌زاده پس از پيروزي پرگل 5 بر 2 مقابل استقلال اهواز در هفته هفتم ليگ برتر فوتبال ايران در نشست مطبوعاتي اظهار داشت: در مورد نتيجه به دست آمده بايد به عقب برگرديم و به بازي با مس كرمان نگاهي داشته باشيم. اين اتفاقات در دنياي فوتبال هميشه رخ مي‌دهد.

وي با اشاره به اينكه هفته سختي را گذرانديم، گفت: در هفته گذشته روي شرايط روحي بازيكنان كار كرديم؛ البته تمرينات ما در اين هفته به خوبي و به صورت منظم برگزار شد. باخت هميشه بد است؛ اما بهتر است بدانيد كه يك باخت 5 بر صفر بهتر از 5 باخت يك بر صفر است.

ابراهيم‌زاده افزود: البته صحبت‌هاي خداداد عزيزي و شرايط استقلال اهواز باعث شده بود تا بازيكنان استقلال براي دفاع از مربيشان با تمام وجود بازي كنند.

وي ادامه داد: به دليل غايبان زيادي كه داشتيم، تغييرات زيادي انجام داديم و بدون ترس بازي كرديم. البته شروع نامتعادلي داشتيم؛ اما بازيكنان ما در ادامه نشان دادند به دنبال پيروزي هستند.

سرمربي ذوب‌آهن عنوان كرد: اين موضوع را بايد در تيم برطرف كنيم كه چرا بازيكنان من پس از زدن گل‌هاي زياد اشباع مي‌شوند. اين اتفاق در حالي رخ مي‌دهد كه فصل گذشته مقام قهرماني را با تفاضل گل در مقابل استقلال از دست داديم. خوشحالم كه در غياب خلعتبري، مثلث خط حمله ذوب‌آهن يعني قاضي، كاسترو و فرهادي هر 3 گلزني كردند و اين به ما كمك مي‌كند تا در آينده پرقدرت‌تر ظاهر شويم.

ابراهيم‌زاده در مورد استعفاي خداداد عزيزي از سمت سرمربيگري استقلال اهواز، گفت: خداداد مهره‌اي است كه سريع در يك شرايط خاص قرار گرفت. تعدادي از مربيان هستند كه بايد در يك فضاي آرام و با آرامش كار خود را آغاز كنند؛ اما خداداد در مدتي كه مربيگري كرده است هميشه در تيم‌هايي بوده كه از نظر آرامش شرايط مناسبي نداشته‌اند.

وي ادامه داد: من به خداداد توصيه مي‌كنم به دنبال يك تيم بدون حاشيه براي مربيگري باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی