بازدید 4390
۳

اظهارات شریعتمداری دزباره شرایط کنونی برجام

اوباما تمدید تحریم‌ها را امضا نکند بازهم تصویب آن نقض برجام است
کد خبر: ۶۴۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 14 December 2016
مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه روحانی می‌خواهد مسئولیت برجام را به گردن دیگران بیندازد، تاکید کرد: آقای روحانی خودشان قبلاً گفته بودند که همه مسئولیت‌ها بر عهده من است.

به گزارش تسنیم، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره ادعای برخی که می‌گویند تا تحریمها به امضای اوباما نرسد نقض برجام محسوب نمی‌شود، گفت: اگر رئیس‌جمهور آمریکا  تمدید تحریم‌ها را امضا نکند باز هم تصویب آن خودش نقض برجام است چراکه قرار نبود تحریمی اضافه شود اما آنها تحریم جدیدی را اضافه کردند.

شریعتمداری با اشاره به اینکه رئیس‌‌جمهور آمریکا ممکن است قانون تمدید تحریمها را امضا نکند و با استفاده از اختیاراتش 3 تا 6 ماه آن را به تأخیر بیندازد، متذکر شد: آیا بعد از 3 یا 6 ماه باز این تحریمها هست یا خیر؟بنابراین تحریم‌ها وضع شده و این نقض برجام است. لذا دولت باید هرچه زودتر اقدامات مقابله‌جویانه را انجام دهد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه روحانی می‌خواهد مسئولیت برجام را به گردن دیگران بیندازد، خاطرنشان کرد: آقای روحانی خودشان قبلاً گفته بودند که همه مسئولیت‌ها بر عهده من است. مقایسه بین رهنمود‌ها و هشدا‌رهایی که رهبر معظم انقلاب فرمودند با آنچه که مسئولان انجام دادند، نشان می‌دهد یکی از مشکلات اصلی برجام این بود که مسئولان در مسیری که رهبری تبیین فرمودند حرکت نکردند و کار را به اینجا رساندند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۳
از کجا داری میسوزی برادر؟مگه از اول قرار بود آمریکا به همه ی تعهداتش عمل کنه؟اگر کسی همچین فکری کرده واقعا هیچی نمیفهمه.اگر روحانی اعتماد داشت چرا با 5+1 قرارداد امضا کرده ؟خب میرفت با امریکا امضا میکرد.مشکل اینجاست که شما خودتون هم نمیدونسد دنباله چی هستید.ولی روحانی میدونه.داره جوری رفتار میکنه که همه آمریکا رو مقصر میبینن.یکم فکر.یکم به فکره مردم بودن.واقعا متاسفم واستون
کسی تو ایران شریعتمداری رو قبول هم داره؟
پس چرا نظر من رو نذاشتید؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست