بازدید 8301

بهترین خرید پرسپولیس از نظر تارتار

وحید امیری بهترین خرید فصل پرسپولیس است. از اول هم می‌دانستم که او می‌تواند عصای دست پرسپولیس باشد و در شرایط سخت به اصطلاح کار را دربیاورد و با گل‌های حساسی به تیم کمک کند.
کد خبر: ۶۴۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ 11 December 2016
بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است که این تیم باید در پست‌های مختلف نفرات جایگزین بهتری جذب کند.
به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تارتار درباره پیروزی پرسپولیس برابر پدیده در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: مهم برنده شدن بود که خدا را شکر این اتفاق رخ داد. در آن شرایط آب و هوایی و در زمین یخ‌زده، بردن پدیده‌ای که ۶-۵ هفته نتایج خوبی گرفته بود و روحیه خوبی داشت، کار بزرگی بود.
او ادامه داد: امیدوارم روند تیم روز به روز بهتر شود و در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشد. پرسپولیس نسبت به پارسال در کار تهاجمی افت داشته ولی ساختار دفاعی‌اش تقویت شده است.
تارتار درباره عملکرد پرسپولیس در خطوط مختلف گفت: پرسپولیس از نظر کمیت دچار مشکل است و باید در پست‌های مختلف جایگزین‌های بهتری داشته باشد. تیم برای سه جام بسته نشده است. جام حذفی که از دست رفت و امیدوارم در آسیا، تیم با آسیب دیدگی یا محرومیت بازیکنان روبه‌رو نشود.
او افزود: باید نفرات بیشتری جذب می‌شدند. اکنون پرسپولیس عملا با ۱۵-۱۴ بازیکن بازی می‌کند که اصلا خوب نیست. تیم در بعضی خطوط به تقویت نیاز دارد. مثلا انصاری را از دفاع چپ به وسط برده‌اند بنابراین یک دفاع وسط خوب مورد نیاز تیم است.
مربی پیشین سرخ‌پوشان همچنین گفت: پرسپولیس نباید ساسان انصاری را به راحتی از دست می‌داد اما در فاز هجومی همین‌ها که هستند هم کافی‌اند. از طرفی امیدوارم تیم، نوراللهی را از دست ندهد که در آن صورت کامیابی‌نیا تنها هافبک دفاعی تیم می‌شود و این خوب نیست.
تارتار درباره عملکرد خوب وحید امیری در این فصل هم گفت: وحید امیری بهترین خرید فصل پرسپولیس است. از اول هم می‌دانستم که او می‌تواند عصای دست پرسپولیس باشد و در شرایط سخت به اصطلاح کار را دربیاورد و با گل‌های حساسی به تیم کمک کند.
بهترین خرید پرسپولیس از نظر تارتار 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر