بازدید 2536
عضو هيات مديره ساه جامگان:

از بني‌اسد خواستيم به ابومسلم نيايد!

نيروي انتظامي مدعي بود با ساختمان در تصرف آن است اما نماينده دادگاه در ساختمان حاضر شد و با ديدن وسايل باشگاه كه در درون ساختمان بود و گزارش خود را مبني بر رد اين ادعا به دادگاه داد بنابراين مقرر شد در روز شنبه جلسه دادگاه تشكيل شود و حكم نهايي در خصوص ساختمان صادر شود.
کد خبر: ۶۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۹:۵۳ 18 September 2009
عضو هيات مديره باشگاه ابومسلم گفت: ديدار فرداي ابومسلم و پيكان قطعا برگزار خواهد شد.

موسي مجدالاسلام در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: اگر حادثه‌اي رخ ندهد ديدار فرداي ابومسلم و پيكان برگزار خواهد شد زيرا كه حكم تعليق فعاليت‌هاي باشگاه مربوط به بعد از اين بازي است.

وي ادامه داد: حكم تعليق باشگاه از پس از اين بازي و در هفته هشتم مقابل استقلال بايد به اجرا در بيايد.

وي خاطرنشان كرد: تمامي كارهاي مربوط به اين بازي انجام شده است و هتل هم گرفته شده است، ضمن اينكه در تمرين روز گذشته تيم مقداري از مبلغ قرارداد بازيكنان تيم به آن‌ها پرداخت شد تا با روحيه مناسب به مصاف پيكان تهران برويم.

مجدالاسلام درخصوص حل مشكل تعليق باشگاه نيز به ايسنا گفت: مقدار بدهي‌هاي ما 450 ميليون تومان است كه 300 ميليون تومان آن را فدراسيون فوتبال متعهد شده است از بابت بدهي‌اش به ما از محل بليط فروشي و مسايل ديگر پرداخته كند و ما بايد تنها 150 ميليون تومان ديگر بپردازيم كه با انجام اين كار تيم رفع تعليق خواهد شد و مشكلي از اين بابت پيش نخواهد آمد.

عضو هيات مديره باشگاه ابومسلم با اشاره به وكالت اعضاي هيات مديره در خصوص حل مشكل ساختمان باشگاه خاطرنشان كرد: به دليل جو نامناسبي كه بر عليه رييس هيات مديره باشگاه به وجود آمده بود و همچنين حضور هواداران در محل ساختمان باشگاه به دليل اينكه احتمال مي‌داديم به واسطه حضور وي در آن محل امكان بروز درگيري و سوء استفاده از آن وجود دارد، از بني‌اسد خواستيم كه فعلا در آن محل ظاهر نشود و به همين دليل وي به من وكالت داد تا امور مربوط به باشگاه را پيگيري كنيم.

وي درخصوص مشكل ساختمان ابومسلم خاطرنشان كرد: نيروي انتظامي براي تخليه باشگاه از دادگاه حكم گرفته بود و به دليل غيابي بودن آن تا 24 ساعت قابل واخواهي بود، اما متاسفانه اين حكم را در باشگاه به تايپيست تحويل داده بودند و معاون اجرايي و حقوقي باشگاه هم در هنگام تخليه باشگاه كاري انجام نداده بودند كه ما پس از اطلاع از اين موضوع 24 ساعت براي اجراي حكم وقت گرفته و تقاضاي واخواهي خود را به دادگاه برديم كه با موافقت دادگاه حكم توقف اجراي حكم تخليه باشگاه تا اطلاع ثانوي صادر شد، اما نيروي انتظامي كه در باشگاه مستقر بود اين حكم را اجرا نكرد و تابلوي باشگاه را هم به زور با جرثقيل پايين آورد.

وي ادامه داد: نيروي انتظامي مدعي بود با ساختمان در تصرف آن است اما نماينده دادگاه در ساختمان حاضر شد و با ديدن وسايل باشگاه كه در درون ساختمان بود و گزارش خود را مبني بر رد اين ادعا به دادگاه داد بنابراين مقرر شد در روز شنبه جلسه دادگاه تشكيل شود و حكم نهايي در خصوص ساختمان صادر شود.

مجدالاسلام با بيان اين كه تمايل داريم به جاي درگيري با نيروي انتظامي با آن‌ها به تعامل برسيم، خاطرنشان كرد: منتظر اعلام حكم دادگاه هستيم اما تمامي داريم با مذاكره با نيروي انتظامي و سردار فهيمي‌راد، فرماندهي نيروي انتظامي استان با اين نيرو به تعامل برسيم كه بني‌اسد پيگير اين مذاكرات و تعامل است.

وي افزود: ابومسلم يك تيم مردمي است و متعلق به مردم است و ملك شخصي ما نيست و به همين دليل توقع داشتيم اگر حتي ما مقصر بوديم اين طور با ما برخورد نشود.

مجدالاسلام در پاسخ به اين سوال كه در صورت تاييد حكم تخليه ساختمان باشگاه ابومسلم توسط دادگاه براي جايگزيني آن چه خواهيد كرد، به ايسنا گفت: رخ دادن چنين اتفاقي بسيار بعيد است زيرا كه ما با نيروي انتظامي به تفاهم خواهيم رسيد و در اين ساختمان خواهيم ماند اما اگر چنين اتفاقي نيفتد ساختمان باشگاه به محل ملك شخصي من انتقال داده خواهد شد.

وي افزود: اصرار ما براي ماندن در ساختمان فعلي به دليل اين است كه سال‌ها در آن مستقر بوده و آدرس باشگاه در تمامي اسناد حقوقي مربوط به اين محل است، ضمن اين كه از نيروي انتظامي خواسته‌ايم قيمت مدنظرش براي اين ساختمان را بدهد تا آن را خريداري كنيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل