بازدید 47881

همسرامام:ربوده شدن،ماجراجویی دخترم بود

همسر جواد امام در خصوص اخبار مبنی بر دستگیری دختر وی در روزهای گذشته با تاكید بر اینكه ربوده شدن و دستگیری ایشان كاملا منتفی است، گفت: دختر بنده در اقدامی ماجراجویانه و با توجه شرایط خاص روحی و روانی ناشی از دستگیری پدرش كه موجب نگرانی خانواده و بنده شده بود،‌ چنین اقدامی را كرد.
کد خبر: ۶۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۷ 18 September 2009
همسر جواد امام گفت: آقای امام بعد از ظهرروز سه‌شنبه با قرار وثیقه آزاد شد.

به گزارش پایگاه خبری فراكسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، وی افزود: ایشان از لحاظ جسمی در شرایط مناسبی به سرمی‌برند و با مشكل خاصی در دوران بازداشت مواجه نبودند. در عین حالی كه از برخورد در ایام بازداشت هم اظهار رضایتمندی داشتند. البته تنها و مهمترین گله‌مندی ایشان، نحوه و دلیل بازداشت بود.

وی ادامه داد: البته سخت‌ترین مساله این بود كه نمی‌توانستیم خود را راضی كنیم كه به چه دلیل ایشان را دستگیر كرده‌اند. اما سخت‌تر از این مساله این بود كه فردی با چنین سابقه و پایبندی به آرمان‌های نظام به اتهام مقابله با ارزش‌های انقلاب دستگیر شده است.

همسر جواد امام در خصوص اخبار مبنی بر دستگیری دختر وی در روزهای گذشته با تاكید بر اینكه ربوده شدن و دستگیری ایشان كاملا منتفی است، گفت: دختر بنده در اقدامی ماجراجویانه و با توجه شرایط خاص روحی و روانی ناشی از دستگیری پدرش كه موجب نگرانی خانواده و بنده شده بود،‌ چنین اقدامی را كرد.

همسر جواد امام با بیان اینكه متاسفانه اقدام و مصاحبه من به عنوان "مادر"، واكنش احزاب و رسانه‌ها را در پی داشته است، اظهار داشت: من به عنوان مادر و از روی نگرانی اقداماتی برای پیگیری وضعیت دخترم انجام داده‌ام و برخی از دوستان و نزدیكان نیز از روی خیرخواهی، واكنش‌هایی را به دلیل وضعیت خانوادگی ما از خود نشان دادند، كه موجب خبری شدن این مساله و كشیدن آن به مطبوعات شد.

وی خاطر نشان كرد: البته در اینجا باید از تمام عزیزان و دوستانی كه درگیر این ماجرا شده‌اند و به جهت عواطف انسانی و اعتقادی موجبات ناراحتی آنها بوجود آمد، عذرخواهی ‌كنم.

همسر جواد امام با تاكید بر اینكه دخترم فكر می كرده با این كار شاید كمكی به پدرش بكند، تصریح كرد: من هم در طول این مدت به دلیل شرایط خاص اقداماتی را انجام داده‌ام كه این مساله بعد خبری پیدا كرده و موجب ناراحتی بنده و افراد دیگری شد، كه باید به دلیل شرایط بوجود آمده نیز عذرخواهی كنم. البته با توجه به این مسائل دیگر این مساله را پیگیری نخواهیم كرد.

وی در پایان تاكید كرد: از تمامی مسئولان و خادمان به انقلاب و امام كه از این مساله متاثر شده بودند، و از كسانی كه در طول این مدت من و خانواده‌ام را یاری كرده‌اند، تشكر می‌كنم و در اینجا اعلام می‌كنم؛ پیشاپیش هرگونه گمانه‌زنی در خصوص این ماجرا و اخباری كه از قول من و یا دخترم در این رابطه منتشر می‌شود را، تكذیب می‌ كنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
لطفا عنوان این خبر را عوض کنید! بی مورد مردم را به شبهه نیندازید!
فكر كنم الان هم بعنوان يك مادر و از ترس وارد آمدن خدشه اي به سلامت خانواده تان چنين پيامي را صادر كرده ايد. نگران نباشيد كاملا قابل درك است.
من هم عذرخواهي ميكنم كه ..... !!!!
خیالت راحت باشه اگه غیر از این رفتار می کردی نه دخترت و نه شوهرت آزاد نمی شدن
قابل توجه تابناكي ها :وقتي نميتوانيد راستش را بنويسيد لااقل دروغ هم ننويسيد اين خانم توي ماهواره كلي صحبت كرد.موفق باشيد
با سلام؛ خدا به ايشان توفيق دهد كه منصفانه ماجراجويي دختر خانم خودرا عامل ورود وي به اغتشاشات ودستگيري ايشان اعلام داشته است!
من متوجه نشدم، يعني دختر ايشان به دليل شرايط روحي خاصي كه برايش پيش آمده بود، خودش آدم ربا استخدام كرده بود؟ بابا ايول! فكر كرديد ما چي هستيم؟!
فاميل ديگر نبود که گزاشتن امام .همش فکر ميکنيم همسر امام بزگوارمون مشکلي براش پيش آمده در صورتيکه همسر آن بزگوار فوت شدن .شما هم تيترتان را درست بزنيد تا باعث سردرگمي خواننده مطالب نشود
جالب و قابل تامل است: زنی که همسرش دستگیر شده و دخترش نیز ناپدید شده ، دو بار عذرخواهی کرده و یک بار هم تشکر کرده و از هیچ چیزی هم ابراز شکایت یا گله مندی نکرده است!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل