بازدید 1922

مهدی تاج: اختيار داشتم، تيم ملی فوتبال بزرگسالان را منحل مي‌كردم!

با پيرواني صحبت كرده‌ام. چون دو سال تا مسابقات مقدماتي المپيك زمان داريم و باشگاه‌ها بر روي بازيكنان پايه‌اي‌شان حساب باز كرده‌اند، از او خواستم كه در سفر تيم ملي به ويتنام بازنگري كند كه اگر ممكن بود اين سفر لغو شود. ما به تعامل بين باشگاه‌ها و تيم‌هاي ملي نياز داريم. با وجود اينكه برخي باشگاه‌ها به برگزاري اردوي تيم ملي اعتراض داشتند اما، خوشبختانه تمرينات تيم ملي بدون غايب برگزار شد كه من بايد از باشگاه‌ها تشكر كنم.
کد خبر: ۶۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۱ 18 September 2009
نايب رييس اول فدراسيون فوتبال گفت: مطمئن هستم كه تيم نوجوانان مي‌تواند از مرحله‌ي گروهي رقابت‌هاي جام جهاني صعود كند.

به گزارش ايسنا، مهدي تاج كه پنج‌شنبه به همراه قطبي بر سر تمرينات تيم نوجوانان حاضر شده بود، گفت: مرتب در تمرينات تيم‌هاي پايه شركت مي‌كنم. ما اهميت زيادي براي تيم‌هاي پايه قائليم و اگر اين اختيار را داشتم، تيم بزرگسالان را منحل مي‌كردم و با توجه به تيم‌هاي پايه، تيم جديدي مي‌ساختم. اعتقادم اين است كه تيم زير 17 سال بهترين شرايط را دارد و مطمئنم كه اين تيم مي‌تواند از مرحله‌ي گروهي عبور كند.

وي افزود: رييس جمهور هم در مراسم معارفه‌ي رييس سازمان تربيت بدني توجه ويژه‌اي را به تيم نوجوانان داشت و قهرماني اين تيم را يكي از موفقيت‌هاي دولت نهم برشمرد.

تاج درباره‌ي قولي كه فدراسيون براي اهداي يك دستگاه خودرو به بازيكنان نوجوانان داده بود، گفت: در حال پيگيري اين موضوع هستيم.

او همچنين درباره‌ي طرح سرباز - قهرمان گفت: از طريق سردار اشتري، مسوول امنيت ناجا در حال پيگيري اين ماجرا هستيم اما، با دستور وي تا پايان جام جهاني بازيكنان تيم زير 17 سال مشكلي بابت خروج از كشور ندارند. بايد از احمدي مقدم هم تشكر كنم. او هم در اين رابطه كمك زيادي به ما كرد.

تاج با بيان اينكه مي‌خواهيم حلقه‌ي اتصالي را بين تيم‌هاي پايه ايجاد كنيم، گفت: استعدادهاي زيادي در فوتبال ايران وجود دارند. در سال‌هاي گذشته كار بر روي تيم‌هاي پايه جدي گرفته نشد و ما دچار مشكل شديم. اگر امروز موفقيت تيم‌هايي نظير كره و ژاپن را مي‌بينيد، اين موفقيت مديون تلاش و سرمايه‌گذاري آنها بر روي تيم‌هاي پايه است. در گذشته ما سه تيم در رده‌ي نوجوانان، جوانان و اميد داشتيم اما، هم اكنون چهار تيم زير 14 سال داريم و تيم زير 15 سال، زير 17 سال، زير 19 سال و اميدمان در حال فعاليت هستند و خود را آ‌ماده‌ي حضور در رقابت‌هاي آسيايي و جهاني مي‌كنند.

وي درباره‌ سفر تيم اميد ايران به ويتنام گفت: با پيرواني صحبت كرده‌ام. چون دو سال تا مسابقات مقدماتي المپيك زمان داريم و باشگاه‌ها بر روي بازيكنان پايه‌اي‌شان حساب باز كرده‌اند، از او خواستم كه در سفر تيم ملي به ويتنام بازنگري كند كه اگر ممكن بود اين سفر لغو شود. ما به تعامل بين باشگاه‌ها و تيم‌هاي ملي نياز داريم. با وجود اينكه برخي باشگاه‌ها به برگزاري اردوي تيم ملي اعتراض داشتند اما، خوشبختانه تمرينات تيم ملي بدون غايب برگزار شد كه من بايد از باشگاه‌ها تشكر كنم.

رييس كميته‌ تيم‌هاي ملي درباره‌ي انتخاب دستيار ايراني قطبي هم گفت: براي انتخاب دستيار ايراني به زمان و بررسي بيشتري نياز داريم و با توجه به اينكه عجله‌اي دركار نيست، انتخاب دستيار براي قطبي تا چند وقت آينده انجام خواهد شد.

تاج از محروميت واحدي، داور بازي پاس همدان و سپاهان اصفهان خبر داد و گفت: پس از اعتراض اوليايي به نحوه‌ي قضاوت داور بازي پاس برابر سپاهان كميته‌ي داوران فيلم اين بازي را بازبيني كرد و عنايت هم پس از اين بازبيني اعلام كرد كه اشتباهات داور محرز است. به همين خاطر اين داور تا اطلاع ثانوي محروم شد.

وي با اشاره به حضورش در سر تمرينات تيم اميد گفت: چند روز پيش كه بر سر تمرين تيم اميد حاضر شده بودم، به بازيكنان تيم اميد گفتم كه قطبي به خوبي شما را زيرنظر دارد و مي‌خواهد از شما در مسابقات آتي استفاده كند. اين به بازيكنان انگيزه مي‌دهد.

انتهاي پيام
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل