بازدید 3160

القاعده تنها خط لوله صادرات گاز یمن را منفجر کرد

منابع خبری شامگاه دوشنبه گزارش کردند که عناصر گروه تروریستی القاعده تنها خط لوله صادرات گاز یمن در استان شبوه واقع در جنوب این کشور را منفجر کردند.
کد خبر: ۶۴۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۳ 06 December 2016
منابع خبری شامگاه دوشنبه گزارش کردند که عناصر گروه تروریستی القاعده تنها خط لوله صادرات گاز یمن در استان شبوه واقع در جنوب این کشور را منفجر کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، مقام های محلی یمن در استان شبوه اعلام کردند: این انفجار در منطقه «العقله» واقع در جنوب استان شبوه روی داده است.
 
خط لوله صادرات گاز یمن از استان «مارب» به بندر «بلحاف» در سواحل جنوبی این کشور کشیده شده است.
 
عناصر گروه تروریستی القاعده بخش هایی از جنوب یمن را پس از خروج نیروهای مردمی یمن از این مناطق و استقرار نیروهای وابسته به 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به کنترل خود درآوردند.
 
عناصر القاعده پیش تر نیز با بمب گذاری در استان های شبوه و عدن شماری از غیرنظامیان را کشتند.
 
عربستان همراه با چند کشور دیگر از ششم فروردین سال گذشته اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی ، دریایی و هوایی این کشور کرد تا 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی یمن را به قدرت بازگرداند.
 
این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 10هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی