بازدید 1862
۱

آقای دلسوز

شاید انصاری‌فرد از دادن این اولتیماتوم به کرانیکار تنها قصد خودنمایی داشت و نشان دادن حساسیتش روی نتایج پرسپولیس، اما واقعیت این است که پشت همین حرف ساده و ظاهراً از روی دلسوزی، ماجراهای زیادی خوابیده!
کد خبر: ۶۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۶ 17 September 2009
آنچنان با غرور می‌گوید:« کرانیکار فقط دو بازی دیگر فرصت دارد.» که انگار شاهکار کرده و کرانیکار دست پخت او نیست. شاید او که حالا با این اولتیماتوم دادن سعی دارد دلسوزی و نگرانی‌‌اش! را در مورد پرسپولیس به رخ بکشد، فراموش کرده که هم او بود که این نسخه را پیچید. هم او بود که با از دست دادن فرصت‌ها و ردیف کردن ده‌ها نام سرانجام کرانیکار را صید کرد و هم او بود که قول قهرمانی پرسپولیس را با این مربی می‌داد!

به نوشته جوان؛ او که حالا بعد از عملکرد و نتایج ضعیف پرسپولیس در شش هفته ابتدایی لیگ به جمع معترضان پیوسته و خود را به جلوی صف رسانده، شاید فراموش کرده ابتدای فصل گردن افراشته بود و می‌گفت:«این تیم را خودم بسته‌ام و تمام مسؤولیت‌هایش را به گردان می‌گیرم.»

از حرف‌های انصاری‌فرد اینطور برداشت می‌شود که اگر کرانیکار در دو بازی بعدی نتیجه نگیرد، خطر اخراج او را تهدید می‌کند. برخورد مدیرعامل با مسأله‌ای به این مهمی به گونه‌ای است که گویی او قصد دارد کفشی کهنه را کنار گذاشته و کفشی نو بخرد و انگار نه انگار که پرسپولیس در صورت اخراج کرانیکار باید تمام مبلغ قرارداد او را بدهد.

آن هم در شرایطی که بی‌پولی بارها صدای اعتراض بازیکنان را درآورده! البته کنار گذاشتن کرانیکار تنها از این جهت که پرسپولیس باید تمام پول او را بدهد مشکل‌ساز نیست بلکه از آن جهت دردسرهای بعدی را به همراه دارد که انصاری‌فرد باید فردی جدید را جایگزین او کند که این مسأله هم مستلزم هزینه هنگفتی دیگر است و هم مستلزم زمان درازی!

اگر هم با اخراج احتمالی کرانیکار زمام امور را به دست عبدی بسپارد، شرایط باز هم به مراتب بدتر خواهد شد و باز هم سیل انتقادات روانه او خواهد شد. چرا که اگر عبدی توانایی نفر اول بودن را در پرسپولیس داشت چرا کلی زمان و پول برای کرانیکار حیف و میل شد. اگر هم توان این کار را ندارد، به چه منطقی چنین ریسکی خواهد شد.

شاید انصاری‌فرد از دادن این اولتیماتوم به کرانیکار تنها قصد خودنمایی داشت و نشان دادن حساسیتش روی نتایج پرسپولیس، اما واقعیت این است که پشت همین حرف ساده و ظاهراً از روی دلسوزی، ماجراهای زیادی خوابیده!

ماجراهایی که از بد زمانه هیچ کدام هم به سود پرسپولیس نیست و نکته جالب اینکه انصاری‌فرد به دادن این اولتیماتوم به کرانیکار دست پیش گرفته تا پس نیفتد. چرا که بعد از بازی ضعیف پرسپولیس برابر شاهین و تساوی در آزادی صدای همه درآمده بود و نوک تیز پیکان تمام انتقادات انصاری‌فرد را نشانه می‌رفت و او سعی کرد با این حربه خود را هم ناراضی نشان دهد تا انتقاد کمتری را متحمل شود اما آیا این حربه سودی هم برای پرسپولیس داشت؟!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وقتی هزینه از کیسه بیت المال باشد چه اشکالی دارد هر چند هفته یک مربی با دارودسته اش عوض کنند بالاخره مربی بیکار و روی دست مانده زیاد است انها هم باید به نوایی برسند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار