بازدید 76540

نخستین مصاحبه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پس از انتخابات

وی در ادامه در پاسخ به اين که علل غيبت وي به عنوان خطيب نماز جمعه روز قدس امسال چيست، خاطرنشان کرد: حضور افراد خيلي تفاوت نمي‌کند، بالاخره هر خطيبي که به نماز جمعه بيايد و براي مردم صحبت بکند، از حق مردم فلسطين دفاع و با محکوم کردن ظلم‌هاي رژيم اسرائيل عليه ملت فلسطين، خواسته‌هاي ملت ايران را نيز مطرح خواهد کرد.
کد خبر: ۶۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۰:۵۹ 16 September 2009

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تأکید بر اهمیت شرکت گسترده مردم در روز جهانی قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین گفت: بسیاری از کینه‌ورزی‌ها، تحریم‌ها و مشکلاتی که بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل شده، به دلیل ایستادگی بر سر آرمان انقلاب، از جمله حمایت از ملت فلسطین در برابر تجاوزگری رژیم صهیونیستی است.

به گزارش «تابناک»، آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی، امروز چهارشنبه در نخستین مصاحبه خود پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، در گفت‌وگو با شبکه خبری «العالم» اظهار داشت: تحمیل جنگ علیه ایران و هچنین تبلیغات فراوانی که هنوز علیه ما صورت می‌گیرد، عوامل و علل متعددی دارد که یکی از آن پایبندی به اصول انقلاب و حمایت مستمر ما از فلسطین است.

وی افزود: البته این تحریم‌ها و مشکلات عوامل دیگری هم دارد از جمله این که این انقلاب ماهیتی دارد که قدرت‌های صاحب نفوذ، نمی‌خواهند این انقلاب موفق باشد.

آیت‌الله رفسنجانی در ادامه درباره موضوع هسته‌ای خاطرنشان کرد: مسأله دستیابی ایران به تکنولوژی صلح‌آمیز هسته‌ای، موضوعی است که در دوران رژیم دیکتاتوری سابق این اتفاق نزدیک بود روی دهد و ما از آن برخوردار شویم، به گونه‌ای که چند نیروگاه در دست ساخت بود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: همه این اقدامات پس از انقلاب متوقف شد و ما از صفر آغاز کردیم و هم‌اکنون اینگونه با ما برخورد می‌کنند و استدلالشان این است، کسی که غنی‌سازی داشته باشد، قدرت بمب سازی هم دارد، این سخن درست است ولی ما چنین قصدی نداریم.

وی تأکید کرد که سیاست ما اصلا این نیست که دنبال سلاح هسته‌ای باشیم.

آیت‌الله رفسنجانی اظهار داشت: سیاست کنونی ما این است که سوخت نیروگاهمان را خودمان تهیه کنیم نیروگاه تولید برق را توسعه دهیم و از تکنولوژی هسته‌ای در کشاورزی و در صنایع دیگر استفاده کنیم.

وی تأکید کرد که ما راه دستیابی کامل به تکنولوژی صلح‌آمیز هسته‌ای را پشت سر می‌گذاریم و فکر نمی‌کنیم که میدان رقابت نظامی تسلیحاتی مناسب افکار اسلامی ما باشد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سال‌هاست که ما در باره موضوع هسته‌ای در حال مذاکره هستیم و حتی فراتر از «ان پی تی» با آژانس همکاری کرده‌ایم، ولی تا حالا نشده است که طرف مقابل و از جمله کشورهای 5+1 حرکت مثبتی در قبال ایران انجام دهند.

وی افزود: به تازگی قرار شده است که در دو هفته آینده، مذاکراتی با کشورهای 5+1 شروع شود؛ بنابراین، باید منتظر ماند و دید که آنها از تجربه گذشته درس گرفته‌اند و اینکه آیا حاضرند حق ایران را بپذیرند و البته ما هم همان گونه که بارها اعلام کرده‌ایم به آنها تضمین می‌دهیم که به دنبال اهداف غیر صلح آمیز نیستیم.

آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی در ادامه در پاسخ به این که علل غیبت وی به عنوان خطیب نماز جمعه روز قدس امسال چیست، خاطرنشان کرد: حضور افراد خیلی تفاوت نمی‌کند، بالاخره هر خطیبی که به نماز جمعه بیاید و برای مردم صحبت بکند، از حق مردم فلسطین دفاع خواهد کرد و با محکوم کردن ظلم‌های رژیم اسرائیل علیه ملت فلسطین خواسته‌های ملت ایران را نیز مطرح خواهد کرد.

وی گفت: گمان نمی‌کنم ضرورت داشته باشد که همیشه پس از سی سال بازهم من آن روز خطبه بخوانم، بالاخره من در دیگر خطبه‌های نماز جمعه هم می‌توانم حرف‌های فلسطینی‌ها را بزنم به نظر من خیلی نباید به این مسأله ابعاد سیاسی داد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در باره این که رسانه‌های خارجی می‌گویند، حضور نداشتن شما بیانگر اختلافات است، اظهار داشت: ما هر کاری هم که انجام بدهیم، آنها مسأله اختلافات را مطرح می‌کنند.

وی افزود: در سی سال انقلاب اسلامی در ایران، همواره قدرت‌های استکباری مسأله اختلاف و جنگ قدرت را مطرح کرده‌اند، در حالی که ما در ایران خودمان از این مسأله خبر نداریم.

آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی با تأکید بر اتحاد ملت و مسئولان ایران گفت: ما با رفاقت و همدلی همواره در راستای اداره هر چه بهتر کشور کمک می‌کنیم.

وی در پاسخ به پیام خود برای ملت ایران درباره روز جهانی قدس اظهار داشت: در پیامی خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس شده‌ام و این ابتکار امام خمینی (ره)را بسیار با ارزش می‌دانم و فکر می‌کنم ما باید این میراث امام را حفظ کنیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ابتکار امام خمینی (ره) پشتوانه بسیار خوبی است برای مردم فلسطین در برابر متجاوزان صهیونیست ولی باید بیشتر بکوشیم که در این راه همراهان بیشتری در دنیا داشته باشیم و این مسأله بستگی به سیاست خارجی و نوع دیپلماسی ما دارد که انشاءالله در این زمینه قویتر رفتار شود.

وی گفت: ما تلاش می‌کنیم، وحدت ملت ما در این روز به نمایش گذاشته شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
خوشحالیم
درود بر هاشمی که برای اتحاد همیشه از حق خود می گذرد
بدخواهان بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.افرین بر این درایت .دلسوز واقعی انقلاب هستند.خداوند حافظ این مرد انقلاب انشا الله
درود بر هاشمی با این سعه صدر بالا.
این است پیرو واقعی امام بودن، بلوغ سیاسی انقلابی،عقلانی،درایت پختگی ،وطن خواهی،ضد ظلم بودن خدا حفظ کند چنین عالمان واندشمندان امیر کبیر گونه را انشالله
درود بر بزرگواری این مرد بزرگ و این یاور نستوه خمینی کبیر(ره)
اما...
اما به هیچ وجه به این موضوع اشره ای نشد که آیا خود نیامدند و یا از ایشان دعوت نشد.
از متن مصاحبه بیشتر حالت دوم استنباط می شود
یا علی
بالاخره اقای هاشمی فهمیدند چکار باید کرد
طبع بلند نظر آقای هاشمی من رو تحت تاثیر قرار داد. به رغم همه ی بدگویی ها علیه ایشان، باز هم به وحدت فکر می کند و یک کلمه از خودش دفاع نمی کند. خدایش برای انقلاب حفظ کند. من تصمیم به تحریم نماز جمعه این هفته به دلیل تنگ نظری آقایان در حق آقای هاشمی داشتم اما با خواندن این مصاحبه دلم گرم شد که در نماز شرکت کنم.
دمت گرم حاجی . خیلی با مرامی.
خوش آمد مصاحبه با جواب های دندان شکنی بود به همه آن کسانیکه می خواهند با قربانی کردن شخصیت هاشمی استفاده مرحله ای برای رسیدن به اهدافشان بکنند. امیدوارم آقای هاشمی متوجه این فتنه شده باشند و اجازه ندهند که از ظرفیت و پتانسل شان بر علیه انقلاب و رهبری سو استفاده بشود.
اگه خارجی ها هم ساکت بشن یه سری تو داخل از روی نفاق بازم این ادعاها رو تکرار میکنن
دم العالم گرم ... شبکه های داخل که عرضه ندارند
احسنت به شما
افرين بر اين يادگار امام كه راه پيروي از امام و انقلاب را پيشه كرده است خدارا شكركه دشمنان را نااميد كرد
پيام مبارك حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني :
ما سعي مي کنيم وحدت ملت ما در اين روز به نمايش گذاشته شود.
بدانند ماجراجوياني كه هميشه به دنبال فتنه هستند و مي خواهند كشور آرامش نداشته باشد و معمولا خود را پشت سر رهبري و جناح اصولگرا و اصلاح طلب و......پنهان كرده و هيزم بيار آتش اختلاف هستند
كشور ما نياز به دو جبهه اصولگرا و اصلاح طلب داشته و هيچيك را نمي توان از صحنه انقلاب حذف كرد
خامنه اي زنده باد هاشمي پاينده باد
اين شعار 70 ميليون ايراني است و روز قدس شعار همه ملت ايران خواهد بود
ما هم همراه با مسئولين مملكتي در راهپيمائي روز قدس شركت خواهيم كرد
كسي كه در عين ديانت و تقوي مرد سياست است و تدبير و در عين حال روشنفكري بزرگ است حقيقتاً او امير كبير زمان است و متاسفانه ما مردمي نيستيم كه قدر بزرگانمان را تا زنده اند بدانيم
آیت الله هاشمی از استوانه های نظام
به نام خدا
شاید تحملش برای بسیاری سنگین باشد ولی بدانند هرچه اقای هاشمی را تخریب کنند و بگویند مخالف رهبری و نظام هستند و مافیای اقتصادی ایران ولی ذرهای از ارادت روشنفکران به ایشان کم نخواهد شد زیرا میدانند که خود ایشان بود که از رهبری دفاع کردنند تا به مقام رهبری برسند و ایشان بودنند که با موضعگیری های به جا نظام را از بحرانهای فراوانی نجات دادنند و ما همگی فردا در روز قدس شرکت خواهیم کرد
زنده باد رهبری پاینده باد هاشمی
با تشکر از سایت تابناک و با سلام خدمت مسئولین نظام بخصوص رهبر فرزانه انقلاب و یار دیرینش جناب آقای هاشمی رفسنجانی که همیشه از منش بسیار مردانه ای برخوردار بوده و خواهد بود آفرین بر منش سیاسی او و احسنت بر بزرگواری و متانت و صبوری او
درود به این همه بزرگواری و مصلحت اندیشی. ای کاش همه علاقه مندان به نظام از ایشان بیاموزند.
بله آقای هاشمی شما درست میگویید.مشکل کشور ما این است که بر سر آرمانهای انقلاب ایستاده.تمام فشارهای خارجی و هم داخلی به این خاطر است که ما میخواهیم بر سر آرمان انقلاب بمانیم....اما.........
نظام ما هر جا که از فکر بلند هاشمي بهره نبرد، ضرر کرد. متأسفانه!
اما خميني با نامگذاري اين روز به نام روز قدس خواست تا تمام مسلمانان و آزادي خواهان با هم متحد شده و نشان دهند كه به دنبال آزادي و حق مظلومان عالم هستند واين تنها در گرو اتحاد و پيروي از فرمان امام و ولي فقيه است. اگر كساني جزء اين و به دنبال اهداف شخصي باشند و بخواهند سوء استفاده كنند نشان ميدهن كه نه به آرمان امام پايبنند نه به فكر اسلام و مسلمينند نه به فكر مملكت.
روز قدس آزمون بزرگي براي مردودي هاست.
تابناك نامردي نكن بزار تو صفحه
صد رحمت به هاشمي يكي كروبي رو به راه راست هدايت كنه
به نظر من کاردرستی با هاشمی نکردن مردی که تمام عمر خودش رو برای این نظام گذاشته نباید این جوری با اون برخورد کرد
عبور از هاشمی عواقب خطرناکی داره اینو همه میدونن
درود خداوند بر سرباز خمینی کبیر و یاور مقام معظم رهبری
الله يعلم بما تخفي الصدور
صحبت خوبي است اميدوارم كه زود به زود مصاحبه و دشمن را بيشتر مايوي كنند
با سلام
خطاب به آن دوستي كه راجع به كنار گذاشتن آقاي هاشمي نوشته ، بايد بگويم كه اگر موردي در مورد ايشان ذكر شده در مورد فرزندان ايشان است كه واقعاً هم جاي دفاع ندارد. در مورد خود ايشان چنين نظري نيست اگرچه نوع مكاتبه ايشان با رهبري را از شخصيت ايشان دور مي ديدم كه اميد است خود ايشان اصلاح كنند. هيچ دولتي بعد از دولت ايشان به اندازه دولت آقاي احمدي نژاد در مورد مسائل هسته اي ، آرمانهاي انقلاب و فسطين ايستادگي نكرد و در واقع آقاي احمدي نژاد با اين اقدامات مهر تأييد و تشكر بر اقدامات دولت ايشان در موارد ياد شده داشته و دارد كه اميدوارم منصفانه بر آن صحه بگذارند.
اقای هاشمی درود بر شما فقط چند سوال:
1_معنی نامه شما قبل از انتخابات به رهبری چه بود.
2_معنی حرف شما در مورد عدم اعتماد مردم ووجود بحران در 26 تیر چه بود.
3_معنی عدم حظور شما در تنفیذ ریاست جمهوری چه بود.
4_دلیل تسلیم شما وتغییر لحنتان چیست.
آقای هاشمی میخواهد بگوید او لجبازیها و خودسریهای تازه به دوران رسیده ها و مستان قدرت را ندارد .
در مورد هسته ای هم خیلی شلوغ نکنید همین را سی سال پیش میخواستند به شاه بدهند . در مورد بوشهر هم که هنوز سر کاریم پس هیچ غلطی نتوانسته ایم بکنیم فقط کاربری این شعارهای هسته ای کسب قدرت سیاسی داخلی و بهره برداری از افکار عوام الناس است .
درود برهاشمی یاور خمینی کبیر ویار رهبر سردار سازندگی وبزرگترین سیاستمدار تاریخ انقلاب خداوند شمارا برایملت وانقلاب حفظ کند
خدابدخواهان شما را نابود کند
وقتی دچار جو نشویم و عاقلانه فکر کنیم نباید جز این از مسئولان نظام انتظار داشته باشیم و آن کسانیکه در سایتهای خود شیپور را از سر گشادش می دمند و غیر از این انتظار دارند همان بهتر که بر طبل تو خالی خود بکوبند.
فقط ایکاش حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در روز عید سعید فطر به دیدار مقام معظم رهبری بروند تا دیگر کسی به خود اجازه کج فکر کردن ندهد و تابناک هم انشاءالله این متن را منتشر خواهد کرد.
خیلی جالبه
بعضی از عزیزانی که پیام گذاشتن و به مدیحه سرائی از شخصیت ایشان پرداختن دقیقا همونائی هستن که علیه ایشان بدترین شعارها رو دادن
این فقط اینو ثابت میکنه که افکار عمومی حافضه ی ضعیفی داره به راحتی شخصیت یک نفر رو له میکنن بعد میگن اقای هاشمی فلانه بمانه
این طرز برخورد با شخصی همچون هاشمی تاسف باره باز گلی به جمال خودش که واقعا دل بزرگی داره با این همه تخریب اما هنوز یک کلمه به کسی بد وبیراه نگفته
خطبه های و سخنانش رو با بقیه ائمه جمعه تهران مقایسه کنید
این استوانه نظام پاسخ 4سوالی که کاربر دهم نوشته بود نمی دهد...
خدا را شكر كه هاشمي به خط امام و رهبري برگشته و خطش را از موسوي و ديگر تفرقه انگيزان جدا كرده
فقط اي كاش خطش را از فرزندانش هم جدا ميكرد و يا كمي هم انها را نصيحت ميكرد
امیدوارم اقای هاشمی را در خیل ملت روز راهپیمایی ببینم ...اتحاد یعنی حضور...نه شعار
من مميدانم كه اين مطالب را خود سايت تابناك مينويسد اما اين را بايد بدانيد گروه وبلاگ نويسان تابناكي در صددنقد و مطالب روز اين سايت و دروغهايي انهاست
درود بر هاشمی یاور همیشه انقلاب ، امام و رهبری ...
احسنت بر هاشمی
کاش آقای هاشمی با این سابقه درخشانی که دارد مانند بعضی از بزرگان که فرزندشان را به خاطر اقدام بر علیه اسلام و انقلاب طرد کردند، حساب خود را از فرزندانشان جدا کنند.
درود بر هاشمی با این سعه صدر بالا
كاربران محترمي كه اين بالا به به چه چه به آقاي هاشمي ميكنند چرا تا 10 روز پيش اينا رو نميگفتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هاشمی مردانگی کرد برای حفظ وحدت به نماز دعوت نشده اشاره نکرد ولی مردانگی سایرین کجا رفته؟ که بعد از سی سال او را از جایگاهش دور کردند تا خود را در صحنه نشان دهند. هاشمی در قلب ماست دیگران بپسندند یا نه
کسانی که تا دیروز در جهت تخریب هاشمی رفسنجانی قلم می زدند و در روزنامه هاشان با سوء استفاده از اصلاح طلبی ایشان را عالیجناب خاکستری و نظایر آن میخواندند دیدید که کجا پناه بردند! ولی هاشمی ماند استوار و پا برجا و به فکر ملت و انقلاب. آنها که امروز نیز هاشمی را تخریب می کنند بدانند که آنها نیز به دامن روسیه و هوگوچاوز خواهند رفت ولی هاشمی کماکان در کنار انقلاب خواهد ماند. حالا می توان فرق فرزند انقلاب را از کسانی که ریاکارانه خود را به انقلاب می چسبانند تشخیص داد. درود برهاشمی قهرمان که به خاطر ملت وانقلاب عمرخود را صرف کرده و می کند
افرین بر شما فقط چرا دیر "عیب نداره ماهی رو هر وقت از اب بگیری تازه است"
ایت الله هاشمی پناهگاه تمام انقلابیون از هر جناحی هستند درست مانند امام راحل. "بدخواهان بدانند هاشمی زنده است تا نهضت زنده است"
مرگ بر منافقان دوران كه آشكارا در برابر ولي فقيه خروج كرده اند...خداوند ريشه خود و خانواده و اصحابشان را بسوزاند و شما تابناكيان را در آتش قهر خود به اشد مجازات اليم عقاب نمايد كه ان ربك لبالمرصاد
خیلی عزیزی هنوز توی قلبمونی. امیر خانی -ورامین
آقاي احمدي نژاد و آقاي هاشمي مي‌توانند با تکيه بر اشتراکات و پرهيز از اختلافات (که حقيقتا کم اهميت تر از آن است که در اين 4 سال بزرگنمايي شد) به اتحاد کشور کمک کنند.
واقعا" كه ايشان از همه چيزش گذشته است واميدوارم كه بعدا" مخالفانش همانند مانند مخالفان شهيد مظلوم بهشتي شرمنده خودشان و مديون ايشان نشوند كه اين تجربه سنگين براي انقلاب وامام عزيز و ملت سابقه بدي در ذهن ها گذشته به اميد ايران وانقلابي سرشار از برادري و دوستي باطني نه منافقانه
اگر بهشتی مظلوم بود، که بود، مظلومیتش بر همگان ثابت شد. خداوند هاشمی را حفظ کند که سالهاست مظلوم است و هنوز عده ی زیادی از گمراهان و جاهلان به مظلومیتش پی نبرده اند.
سلام
الان که دارم این مصاحبه را می خوانم بغض گلویم را می فشارد . چراماباید اینقدر مفت از وجود بزرگمردانی که قطعا" تاریخ از آنها به نیکی یاد خواهد کرد محروم شویم و دشمنان خود را خوشحال کنیم. مطمئنا" ابرقدرتها و اسرائیل از این بی تدبیری ما بسیار خرسندند.
تسلیت به تابناک فتنه گر!
اين حرفها بزرگ منشي هاشمي رفسنجاني رامي رساند وگرنه خيلي از افراد ديگر كه خود راانقلابي معرفي مي كنند اگر برخوردهايي كه باخانواده هاشمي صورت گرفت درحق ايشان انجام مي شد مطمئنا زمين وزمان را به هم مي دوختند تا ديگران راضدانقلاب معرفي كنند
بابا متوجه نشدید فرمودند انرژی هسته در زمان رژیم دیکتاتور سابق !! در حال به نتیجه رسیدن بود حال شما حی بگید آقای دکتر احمدی نژاد مقاومت کرد !!!!!
با تشکر از تصمیم منافق شکن آقای هاشمی
دمت گرم حلالمون کن
دیگران ازآقای آیت الله هاشمی یادبکیرندومقداری هم خجلت بکشند
دورد بر هاشمی یار وفادار رهبر
با سلام: امیدوارم التجا و مناجات نیمه های شب دینداران و مومنان حافظ امنیت و ارتقاء کشور عزیز ایران باشد.
از این فرصت استفاده میکنم و به برادران و خواهرانی که با دمیدن فوت در انبانی که آتش اختلاف را شعله ور میکند عرض میکنم.
1- مگر نمی بینیم در حدود اربعه مرز کشورمان دو گرگ جهاخوار آمریکا و شوروری با تمام توان نظامی و قداره بند ایستاده اند اگر کسی در دشمنی شوروی شک کند انگار دوستی صادقانه آمریکا را قبول دارد.
2- اینهمه ترور و تخریب در عراق و ترکیه و افغانستان و پاکستان زنگ خطری برای ایران نیست؟
3- مگر ما از پایه گذاران و زجر کشیده های دوران قبل و یاوران امام چند تن در قید حیات داریم؟ بزرگانی چون بهشتی باهنر رجائی محمد منتظری - مطهری مفتح . عراقی و.. را که از ما گرفتند تنها معدودی مانند رهبری هاشمی مهدوی کنی خاتمی خوئینی ها منتظزی اردبیلی و صانعی مانده اند چرا بدون تحقیق و مستندات با آبرو و ارزش اینها بازی میکنید . بخدا کاری که بعض عناصر تند رو و تازه بقدرت رسیده جناح راست با این سرمایه ها میکند فقط از حزب توده و منافقین ساخته است . مگر خدای نخواسته بعد از رهبری و هاشمی و مهدوی و .. چه کسانی هستند که اعتبار و آبرویشان در پیشگاه مردم به اعتبار امام خمینی بزرگ پیوند خورده باشد. با توام آقای شریعتمداری محض رضای خدا از قاطر چموش لگد زن کیهان بزیر بیا و نگاه کن به جامعه جوان و مستعد این کشور
چرا از بغض هاشمي موقعي كه از نماز جمعه روز قدس ازش سوال شد چيزي ننوشتيد؟
دم هاشمی گرم که با مبنا قراردادن اموزه های دینی و اشاره رهبر عزیز محدت را مبنا قرار داده...
به قول آقا :هیچ کس برای من هاشمی نمیشود
این مصاحبه دشمن شکن است. خداوند به آقای هاشمی که آتو به دشمن نداده جزای خیر عنایت کند و شر صهیونیستهای جنایتکار چه درسرزمین اشغالی و چه در امریکا و چه درجاهای دیگر را از سر مردم مظلوم فلسطین و سایر ملل عالم کوتاه فرماید. انشاالله.
اصولا خیلی حرفها پشت سر حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی می زنند ول من شخصا آن چیزی را که می بینم باور دارم من شهرکهای صنعتی را در گوشه و کنار کشور می بینم من خود کفائی از گندم را دیده ام من کارخانجات مادر و توسعه آنها را دیده ام من پروژه نواب را دیدم من مترو را دیدم من اتوبان های کشور را دیدم من جاده های روستائی را دیده ام تمامی اینها در صدارت این سردار سازندگی شروع و خاتمه یافت یا بعدا تمام شد ولی ایشان آغاز گر آن بودند ولی صحبتهای پوشالی در مورد سوء استفاده ایشان از موقعیتشان را من ندیده ام شنیده ام و آنها را قبول ندارم ولی هر چه را که دیده ام باور داشته و به ایشان ایمان دارم
جای تاسف دارد که مردم ایران صحبت های این مرد بزرگ را باید از طریق العالم پیگیری کنند و صدا و سیمای به اصطلاح ملی همچنان بر طبل تفرقه می کوبد
هاشمی زنده باد دشمنش مرده باد
چه خوب بود یه کمی اقای (م - ا) ریاست محترم(ج) یاد می گرفتند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر