بازدید 2084

ملاقات خصوصی حبیب کاشانی با سعیدلو

حبیب کاشانی در این جلسه حمایت خود را از دکتر سعیدلو اعلام کرده و این موضوع را بیان کرده که ورزش ایران می‌تواند با تعامل بسیار خوبی که سعیدلو با تمام اقشار جامعه دارد می‌تواند پله‌های ترقی را به سرعت طی کند تا افتخارات بسیار زیادی در کارنامه مدیریتی وی در این سازمان به ثبت برسد.
کد خبر: ۶۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۰ 16 September 2009
یک مقام مطلع از مذاکره دو نفره رئیس سازمان تربیت بدنی و مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص مسائل روز ورزش به ویژه فوتبال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش شبکه ایران، یکی از دوستان مشترک رئیس سازمان تربیت بدنی و مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبکه ایران با اعلام این که چند روز پیش بنا به درخواست علی‌سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی و معاون رئیس جمهور حبیب کاشانی به دفتر وی رفت تا از نزدیک در خصوص مسائل روز فوتبال به گفت‌و گو بپردازند از احتمال بازگشت کاشانی به عرصه ورزش در آینده خبر داد.

این فرد که تمایلی به ذکر نامش نداشت در ادامه توضیح داد: در این نشست دوستانه و البته خصوصی حبیب کاشانی مسائل مهمی را به رئیس سازمان تربیت بدنی گوشزد کرده و صراحتا اعلام کرده ورزش ایران نیازمند تفکر مدیریتی جدید و اصولی است چرا که تا پیش از این رویه مناسبی در مجموع مدیریت ورزش به کار گرفته نشده بود.

وی در ادامه توضیح داد: حبیب کاشانی در این جلسه حمایت خود را از دکتر سعیدلو اعلام کرده و این موضوع را بیان کرده که ورزش ایران می‌تواند با تعامل بسیار خوبی که سعیدلو با تمام اقشار جامعه دارد می‌تواند پله‌های ترقی را به سرعت طی کند تا افتخارات بسیار زیادی در کارنامه مدیریتی وی در این سازمان به ثبت برسد.

این مقام مطلع در خصوص این که آیا قرار است حبیب کاشانی به مجموعه سازمان تربیت بدنی اضافه شود یا در مدیریت باشگاه پرسپولیس مشغول به کار شود گفت: هنوز دکتر سعیدلو تصمیمی در این باره نگرفته است اما مطمئنا اگر احساس شود که به وجود وی در عرصه ورزش نیاز است بدون تردید در جهت جذب وی در اسرع وقت اقدام می‌شود.

گفتنی است چندی پیش برخی محافل خبری در گمانه‌زنی‌های خود اعلام کرده بودند حبیب کاشانی به زودی قرار است به عنوان قائم مقام یا معاون فنی سازمان تربیت بدنی از سوی دمتر سعیدلو انتخاب شود اما تا به امروز هیچ خبر رسمی از سوی سازمان تربیت بدنی در این خصوص صادر نشده و تنها اخبار در حد شنیده‌ها مطرح شده است.

برخی محافل نیمه رسمی پس از انتشار خبر ملاقات سعیدلو و کاشانی در خصوص مسائل مطرح شده در این جلسه مدعی شدند حبیب کاشانی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی را که به رئیس جدید سازمان تربیت بدنی اعلام کرده است این بوده که وی به عنوان یک پیشنهاد این مطلب را طرح کرده که دکتر سعیدلو برای موفقیت در عرصه مدیریتی جدید تمام نیروها و مدیران کارآمد که به دلایل شخصی از فعالیت محروم شدند را مجددا به سر کار بیاورد و با میدان دادن به آنها موفقیت ورزش ایران را بار دیگر افزایش دهد، گفته می‌شود وی به این مطلب اشاره کرده استکه مردم اگر چنین رویه‌ و عملکردی را از رئیس جدید سازمان تربیت بدنی مشاهده کنند بدون تردید از دکتر سعیدلو و منش مدیریتی وی حمایت می‌کنند و در هیچ مساله‌ای لب به اعتراض باز نمی‌کنند.

با توجه به این مساله حبیب کاشانی از اظهارنظر در خصوص جلسه مشترکش با علی‌سعیدلو خودداری کرد و در گفت و گو با خبرنگار شبکه ایران گفت:"‌فعلا اجازه بدهید سکوت کنم تا هر وقت که وقتش فرا رسید آن موقع به طور مفصل در خصوص این ماجرا با هم حرف خواهیم زد."
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل