بازدید 2029

صمد مرفاوي: بايد تيم استيل‌آذين را مهار كنيم نه علي ‌كريمي را

كريمي بازيكن بزرگي است و ما براي او احترام قائليم؛ اما، بايد براي پيروزي بر يك تيم به كل تيم حريف نگاه كرد و براي مهار كل تيم برنامه داشت نه براي يك بازيكن. برنامه ما براي تيم استيل آذين است و اميدواريم كه بتوانيم برنامه‌هايمان را پياده كنيم.
کد خبر: ۶۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۹ 16 September 2009
سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: اميدوارم كه بتوانيم جمعه هواداران استقلال را با خوشحالي به خانه‌هايشان بفرستيم.

صمد مرفاوي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره بازي روز جمعه استقلال برابر استيل آذين گفت: خوشبختانه تيم در وضعيت بسيار خوبي قرار دارد و بازيكنان به لحاظ روحي و بدني تقريبا شرايط خوبي دارند.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا فاصله زماني بين بازي با تراكتورسازي و استيل آذين براي شما مشكل‌ساز نخواهد بود؟ گفت: برنامه‌ريزي‌اي است كه انجام گرفته و ما نمي‌توانيم اعتراضي داشته باشيم. اينكه اين مساله بر روي عملكرد تيم ما تاثيرگذار خواهد بود يا نه فرقي نمي‌كند و ما بايد اين بازي را انجام دهيم.

وي درباره رويارويي‌اش با حميد استيلي گفت: در اين ليگ ما بايد با همه تيم‌ها روبه‌رو شويم. استيل آذين هم تيم بسيار خوبي است و با توجه به اينكه به تازگي به ليگ يك آمده تيم با انگيزه‌اي است. آنها در اين شش هفته هم خوب نتيجه گرفته‌اند، ضمن اينكه از كادرفني خوبي هم سود مي‌برند.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا شما هم مانند مربيان ديگر تيم‌ها برنامه‌اي براي مهار علي كريمي داريد، گفت: كريمي بازيكن بزرگي است و ما براي او احترام قائليم؛ اما، بايد براي پيروزي بر يك تيم به كل تيم حريف نگاه كرد و براي مهار كل تيم برنامه داشت نه براي يك بازيكن. برنامه ما براي تيم استيل آذين است و اميدواريم كه بتوانيم برنامه‌هايمان را پياده كنيم.

مرفاوي درباره برگزاري آخرين تمرين تيم استقلال به دور از چشمان خبرنگاران و هواداران گفت: تنها دليل اين تصميم اين است كه مي‌خواهيم در آرامش تمرين كند. اين روالي است كه ما هر هفته داريم و يك جلسه تمرين ما پشت درهاي بسته انجام مي‌شود.

وي درپاسخ به اين سوال كه آيا فكر مي‌كنيد مشكلات استقلال در خط حمله مرتفع شده است يا خير؟ گفت: مشكلي وجود ندارد. تنها به لحاظ روحي مشكلاتي وجود داشت كه در حال برطرف شدن است و اطمينان دارم بازيكنان ما با روحيه بالايي كه دارند در اين بازي هم موفق خواهند بود.

وي با رد اين انتقاد كه مرفاوي تركيب خط حمله‌ استقلال را نشناخته، گفت: براي من ملاك آمادگي بازيكنان است. هر مهاجمي كه در تمرينات آماده‌تر و سرحال‌تر باشد در تركيب قرار مي‌گيرد و اين طور نيست كه تركيب خط حمله استقلال را نشناخته باشم.

مرفاوي با اشاره به اهميت حضور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادي گفت: اميدوارم كه روز جمعه هواداران به ورزشگاه بيايند. حضور آنها در عملكرد تيم ما موثر است و اميدوارم كه بت وانيم آنها را خوشحال به خانه‌هايشان بفرستيم.

مرفاوي در پايان گفت: پس از بازي با تراكتورسازي من از مردم تبريز و تماشاگران اين تيم تعريف كردم اما، مربي تراكتورسازي عليه من حرف زد. نمي‌دانم كجاي حرف من بد بود كه مربي حريف چنين موضعي گرفت؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر