بازدید 1669
۱
واكنش باشگاه سپاهان به اطلاعيه فدراسيون فوتبال؛

ساکت تکذيب كرد

انتظار مي رود تا کميته تيم هاي ملي صرفا بر اساس روزهاي رسمي فيفا از بازيکنان باشگاه ها دعوت به عمل آورد و مطابق با قوانين فدراسيون جهاني فوتبال که در بيانيه روز گذشته مان آن را به همه دست اندرکاران مربوطه و ذيصلاح تيم ملي ياد آوري كرديم بازيکنان براي بازي هاي رسمي، دوستانه و.... دقيقا مطابق با زمان هاي مشخص شده دعوت و سپس در زمان مناسب تا قبل از هر بازي در اختيار باشگاه ها قرار داده شوند.
کد خبر: ۶۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۴ 16 September 2009
پس از انتشار بيانيه‌ي باشگاه سپاهان در مورد اينکه فصل‌الخطاب و مبناي همکاري خود با تيم‌هاي ملي را قوانين فدراسيون جهاني فوتبال قرار مي‌دهد، فدراسيون فوتبال به اين بيانيه پاسخ داد. اطلاعيه فدراسيون فوتبال عکس العمل باشگاه سپاهان را در پي داشت.

به گزارش ايسنا، در بيانيه جديد روابط عمومي باشگاه فولاد مبارکه سپاهان آمده است:

پاسخ فدراسيون فوتبال به بيانيه اين باشگاه که در آن بر همکاري با تيم هاي ملي براساس قوانين فيفا تاکيد شده است نقاط مثبت و قابل توجهي را به همراه دارد.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از اينکه فدراسيون فوتبال صراحتا پايبندي خود به قوانين بين المللي فيفا را اعلام كرده از اين فدراسيون سپاسگزاري مي‌كند و اعلام مي داريم که اعلام پايبندي فدراسيون فوتبال کشورمان به اين قوانين جهاني که در اطلاعيه ديروز فدراسيون نمايان شد در حافظه تاريخي ما، همه باشگاه‌هاي ايران و رسانه ها ثبت خواهد شد و طبق آن باشگاه هاي ايران براساس قانون صرفا در روزهاي فيفا دي و در مدت زمان هاي تعيين شده به تيم ملي بازيکن خواهند داد.

(1-مسابقات تعيين کننده براي يک رقابت بين المللي در زمان و تاريخ مشخص اين مسابقات نسبت به مسابقات رقابت هاي ملي ارجحيت دارند، به عبارتي بازيهاي ليگ ملي و جام نبايد با تاريخ‌هاي اين بازيها تلاقي کند. يک باشگاه دارنده يک بازيکن که براي بازي در تيم ملي خوانده مي‌شود بايد او را طبق تقويم مشخص فدراسيون در تاريخ مشخص شده براي بازيهاي بين المللي آزاد شوند. بازيکن براي آمادگي هم بايد آزاد شود اگر بازيکن براي بازي در يک مسابقه تعيين کننده براي يک رقابت بين المللي دعوت شود اين زمان بايد چهارروز باشد که شامل روز بازي هم مي‌شود، زمان آزاد سازي مي‌تواند پنج روز هم بشود اگر بازي مورد نظر يک بازي بين قاره اي باشد.
2-براي يک بازي دوستانه تا 48 ساعت قبل از بازي بازيکن لازم است تا در اختيار تيم ملي مربوطه قرار گيرد.
3-براي فينال مسابقات و تورنمنت‌هاي بين المللي 14 روز قبل از شروع بازي .بازيکنان نبايد ديرتر از 48 ساعت قبل از شروع مسابقه به تيم ملي ملحق شوند باشگاه‌ها و فدراسيونهاي مربوطه براي افزايش اين مدت زمان مي‌توانند توافق کنند
4-برگشت بازيکن به باشگاه نبايد ديرتر از 24 ساعت پس از پايان بازي و 48 ساعت براي بازيهاي خارج از خانه باشد.)

و انتظار مي رود تا کميته تيم هاي ملي صرفا بر اساس روزهاي رسمي فيفا از بازيکنان باشگاه ها دعوت به عمل آورد و مطابق با قوانين فدراسيون جهاني فوتبال که در بيانيه روز گذشته مان آن را به همه دست اندرکاران مربوطه و ذيصلاح تيم ملي ياد آوري كرديم بازيکنان براي بازي هاي رسمي، دوستانه و.... دقيقا مطابق با زمان هاي مشخص شده دعوت و سپس در زمان مناسب تا قبل از هر بازي در اختيار باشگاه ها قرار داده شوند.

ضمنا در متن اطلاعيه فدراسيون به نوعي تصميم گيري براي زمان بازي هاي ملي و تصويب يا اعتراض به آن را به هيالت رئيسه سازمان ليگ ربط داده شده است که اين مسئله از سوي محمد رضا ساکت مدير عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و عضو هيئت رئيسه سازمان ليگ تکذيب شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سپاهان عشق است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر