بازدید 2636

روز قدس تبلور حمايت مردمي مقابل اشغالگران صهيونيست

کد خبر: ۶۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۳ 16 September 2009
در آستانه روز جهاني قدس، ستاد کل نيروهاي مسلح با انتشار بيانيه‌اي اين روز را گرامي دانست و ضمن محکوم کردن جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي، خواستار حضور گسترده مردم در راهيابي اين روز شد. بار ديگر سالروز فرمان تاريخي بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران، حضرت امام خميني (ره) در تعيين آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهاني قدس» فرا مي‌رسد.

به گزارش تابناک به نقل از ادراه ارتباطات و اطلاع‌رساني ستاد کل نيروهاي مسلح، در اين بيانيه آمده است: جهان اسلام در شرايطي به استقبال اين يادگار ارزشمند حضرت امام خميني (ره) مي‌رود که فلسطين مظلوم و قدس به عنوان نماد همبستگي و نقطه ثقل وحدت امت اسلامي، همچنان تحت اشغال تجاوزگران صهيونيست قرار دارد.

با گذشت بيش از نيم قرن از اشغال سازمان يافته فلسطين به ويژه در نوار غزه و ارتکاب جنايات ضد بشري، قطع ورود مواد غذايي، دارويي و سوخت به اين مناطق، توسعه شهرک‌هاي صهيونيست نشين، تخريب گسترده زيرساخت‌هاي اقتصادي و يهودي سازي فلسطين، اين سرزمين همچنان شاهد اقدامات تروريستي و نژادپرستانه رژيم صهيونيستي در کشتار مردم بي‌دفاع، به ويژه زنان و کودکان، محاصره گسترده مناطق فلسطيني و قدس شريف است.

فاجعه‌بارتر آنکه رژيم اشغالگر قدس در اين رهگذر از حمايت تمامي اسلام ستيزان و ارکان استکبار جهاني به ويژه آمريکا که همه گونه پوشش مادي، نظامي، سياسي و ديپلماسي براي آن فراهم کرده است، ياري گرفته تا وحشيانه به تجاوزها و جنايات خود ادامه دهد.

نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با درک خطرات ناشي از حضور نامشروع و جعلي رژيم صهيونيستي در منطقه خاورميانه، همواره بر صيانت از هويت اسلامي قدس و فلسطين و تحکيم وحدت و انسجام وحدت اسلامي تأکيد نموده و معتقدند تنها اراده مستحکم ملت‌هاي مسلمان منطقه، همراه با ايمان و اعتقاد به مقاومت که پيروزي‌هاي درخشاني را براي فلسطين در پي داشته است، مي‌تواند مانع از زياده‌خواهي‌هاي رژيم غاصب قدس باشد.

روز جهاني قدس، تبلور عيني حمايت مردمي ملت‌هاي آزاده و مستقل جهان از قيام ملت مظلوم و قهرمان فلسطين در مقابل اشغالگران صهيونيست است. ملت فلسطين، با تکيه بر اين حمايت، فرياد رساي خود را براي رفع کامل اشغال از سرزمين تاريخي فلسطين، آزادي قدس، آزادي تمام اسيران فلسطيني در بند رژيم صهيونيستي و بازگشت کليه آوارگان فلسطين به سرزمين آباء و اجدادي خويش سر داده و از ديگر ملت‌هاي آزاده جهاني مي‌خواهد از مبارزه و مقاومت فلسطين عليه تروريسم دولتي و سياست‌ نژاد پرستي رژيم اشغالگر قدس، دفاع و حمايت نمايند.

ستاد کل نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران، اينک در آستانه روز بزرگ رزمايش وحدت و اقتدار مسلمين «روز جهاني قدس» همنوا با مستضعفان، آزاديخواهان و عدالت طلبان سراسر گيتي با تأسي از معمار کبير انقلاب اسلامي ايران، امام خميني (ره) و در پرتو رهنمودهاي آزادي خواهانه و رهايي بخش رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي عزير، از همه علماي بلاد اسلامي انديشمندان و فرهيختگان جهان و تشکل‌هاي غير دولتي و سازمان‌هاي مردم نهاد فعال در حوزه صلح جهاني و برادران و خواهران مسلمان و آزاده خود در کليه کشورها و هموطنان فهيم ايران اسلامي دعوت نمايد، اکنون که پس از پيروزي‌هاي غرور آفرين مقاومت در جنگ 33 روزه و پايداري‌هاي شکوهمند مردم مظلوم غزه در جنگ 22 روزه، رژيم نامشروع صهيونيستي نفس‌هاي آخر خود را مي‌کشد، با حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس، عزم راسخ خود را براي نابودي اسرائيل و آزادي قدس شريف به نمايش بگذارند که وعده الهي صادق است و فتح و ظفر از آن خداست.

و من الله التوفيق
رئيس اداره ارتباطات و اطلاع رساني
سرتيپ دوم پاسدار داود غياثي راد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار