بازدید 20184

رباینده و متجاوز به دختر دانشجو محکوم به اعدام شد

کد خبر: ۶۴۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 27 November 2016
مرد شیطان‌صفتی که به عنوان مسافرکش دختر دانشجویی را ربوده و هدف آزار و اذیت قرار داده بود در دادگاه کیفری تهران محاکمه شد.

به گزارش روزنامه ایران، صبح دیروز این مرد در جریان محاکمه به دادرسان دادگاه گفت: ‌روز حادثه که شیشه مصرف کرده بودم با نیرنگ همدستم دست به این کار کثیف زدم.
 
در جریان این جنایت سیاه که دوم اردیبهشت پارسال در رودهن رخ داد دختر جوانی سراسیمه به پلیس مراجعه کرد و گفت: مردی به نام ناصر-39 ساله-چند وقتی بود که مقابل دانشگاه به عنوان مسافرکش توقف می‌کرد که یک روز سوار خودروی پراید سفید رنگش شدم و بین راه گفت که به من علاقه دارد و می‌خواهد با من ازدواج کند اما درخواستش را نپذیرفتم تا اینکه فردای همان روز دوباره سر و کله‌اش پیدا شد و گفت می‌خواهم برای آخرین بار با تو حرف بزنم من هم فریب خوردم و سوار شدم، چند دقیقه از حرکت خودرو گذشت تا اینکه متوجه شدم او به مسیر دیگری می‌رود، فریاد کشیدم و گفتم «نگه‌دار می‌‌خواهم پیاده شوم» اما او اعتنایی نکرد بعد مقابل یک خودروی مشکی ایستاد. مرد غریبه‌ای از آن بیرون آمد و وارد خودرو شد بعد هم مرا با کتک مورد آزار شیطانی قرار دادند که بیهوش شدم و زمانی که به هوش آمدم دیدم در بیمارستان هستم. گویا زن و شوهری که از آن محدوده عبور می‌کردند مرا به بیمارستان منتقل کرده بودند.
 
پس از اظهارات دختر جوان عملیات دستگیری دو مرد شیطان‌صفت در دستور کار پلیس قرار گرفت در حالی که تنها سرنخ پلیس شماره پلاک خودروی پراید سفید رنگ بود، سرانجام مالک خودرو را شناسایی کردند و برای بازجویی به اداره پلیس آگاهی منتقل شد. مرد شیطان‌صفت در نخستین بازجویی منکر تعرض به دختر 19 ساله شد اما در بازجویی‌های بعدی به جنایت شیطانی‌اش اعتراف کرد. این مرد که دارای سوابق متعدد کیفری است صبح دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری محاکمه شد. در حالی که همدست این شیطان‌صفت کماکان متواری است و تحت تعقیب پلیس قرار دارد.

دختر جوان به شرح حادثه پرداخت و گفت: این مرد زندگی‌ام را نابود کرده است. من قبول دارم که ساده‌لوح بودم و فریب او را خوردم اما آقای قاضی من از آن حادثه شوم تا الان نتوانسته‌ام به زندگی عادی برگردم. ترم دوم دانشگاه بودم که این اتفاق افتاد و از آن زمان به جای درس و دانشگاه هر روز به روانشناس و روانپزشک مراجعه می‌کنم. من از شما درخواست اشد مجازات را برای این مرد و همدستش دارم.

سپس به دستور قاضی بابایی مرد متجاوز در برابر دادرسان دادگاه قرار گرفت و گفت که روز حادثه شیشه مصرف کرده بوده و با نیرنگ همدستش این دختر جوان را مورد آزار و اذیت شیطانی قرار داده‌اند. سپس ناصر با اظهار پشیمانی از دختر جوان خواست که او را ببخشد. پس از پایان محاکمه قضات شعبه پنجم وارد شور شدند و مرد جوان را به اعدام و 99 ضربه شلاق محکوم کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۸
اعدامش کنید بره.
البته ریشه یابی هم کنید چرا این افراد شیطان و پلید راست راست تو جامعه می چرخند.
...من هم فریب خوردم و سوار شدم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
تو شبیه راننده پراید هستی
تنها را برگشت از عواقب این جنایات برگشت به راه نورانی اسلام ناب واطاعت محض از دستورات اسلام ناب وسنت حسنه پیامبرواهل بیت مطهر در چگونگی برخورد با نامحرم
چند نمونه به اشد مجازات برسن دیگه جرات نمیکنن دخترای معصوم رو مورد تعرض قرار بدن! دستگاه قضایی باید با اجرای حکم جلوی انجام چنین تخلفاتی که با روح و روان دختران بیگناه بازی میشه رو بگیره...شیشه و کوفت هم که مصرف کرده باشن...با دونستن حکم اعدام عقلشون میاد سر جاش
اعدام !!
ما که بلخره نفهمیدیم چه جرمهایی تو کشورمون اعدام داره
گاهی اوقات یاد فیلم بی نوایان میفتم
اعدامو موافقم. ولی خدا کنه این دختره راستشو گفته باشه مثلا اینکه فقط دو بار سوار شده یا مثلا قبلا رابطه نداشتن یا..
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
.....
حتی اگر به فرض محال رابطه هم داشته بودند بحق تجاوز نداشته
گویا شما معنی تجاوز رو نمیدونید
باز هم دارای سوابق متعدد کیفری!!! این مشکل را برای همیشه حل کنید!
کمه
چراسوارماشین شد؟؟
درود بر قاضی
سوابق متعدد کیفری !!
باز هم بگید اعتیاد بیماریه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای قاضی دست شما درد نکند ، حکم اعدام آن آشغال کثافت را دادید . تشکر از قضاوت حق و بجا .این کار ( اعدام) باعث میشود تا در جامعه شاهد چنین جنایاتی نباشیم .
جالبه همه میگن اعدام ولی هیشگی از محرومیت جنسی ظاهرا چیزی نشنیده!
قاضی جان مرسی بابت حکمی که دادی اما بهتر بود یه سه ماه هم به دختر حبس میداد تا دیگر فریب نخورد
چرا این افراد دارای سوابق متعدد کیفری همینجور ول میچرخن!!!!!!!!!!!!!!
خيلي از خانمها اشتباه ميككند و سوار ماشينهاي شخصي ميشن
تشكر فراوان
چرا با وجود مجازات اعدام چنین جرمهایی در ایران رو به رشد هست و در خیلی موارد بیشتر از کشورهایی است که مجازات اعدام در قانون آنها نیست؟
اعدام
بازهم سابقه دار! چرا درموارد قبلي مجازاتشان به حدي نيست كه متنبه شوند؟ آيا در اين موارد سيستم قضايي نبايد پاسخگو باشد؟
دم قاضی گرم
اعدام .فقط اعدام.تا جامعه از وجود این بی وجودها پاک بشه
باز هم تخم مرغ دزدی که خوب تنبیه نشده و حالا شتر دزد شده.
آقایان و متولیان امور فرهنگی و اخلاقی جامعه پاسخ بدهند. چرا با وجود صرف بودجه هنگفت از بیت المال یرای ترویج اخلاق اسلامی، شاهد رشد جرم در این حوزه هستیم؟
سوابق متعدد كيفري و مسافر كشي جلو دانشگاه ! مسئولين دانشگاه كووش ؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل