بازدید 1772

انتقاد انصاریفرد از کرانچار: نمی دانم کی می خواهد به بقیه فرصت بدهد

آنها در این بازی هم برای تیم سنگ تمام گذاشتند. من ضمن تشکر از هواداران باشگاه باید به عنوان مدیرعامل بابت نتیجه بدست آمده از تمامی آنها عذرخواهی کنم. پرسپولیس حق ندارد در ورزشگاه خانگی اش برابر تیم انتهای جدول با تساوی زمین را ترک کند.
کد خبر: ۶۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۳ 15 September 2009
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از عملکرد تیم فوتبال این باشگاه در دیدار برابر شاهین بوشهر گفت: نمی دانم زلاتکو کرانچار کی می خواهد به سایر بازیکنان پرسپولیس فرصت بازی کردن بدهد؟

به گزارش مهر، عباس انصاریفرد پس از تساوی 2 بر 2 دوشنبه پرسپولیس برابر شاهین بوشهر در ورزشگاه آزادی تهران گفت: به هیچ وجه خوب نبودیم. متاسفانه بعد از گذشت 6 هفته هنوز سرمربی تیم از بازیکنان شناخت پیدا نکرده و از تمام توان تیم برابر حریفان استفاده نمی‌کند.

انصاریفرد ادامه داد: نمی‌دانم سرمربی تیم منتظر چه فرصتی است تا به سایر بازیکنان تیم نیز میدان بدهد. تیم فوتبال پرسپولیس فقط 13-14 بازیکن نیست که در هر بازی فقط شاهد بازی آنها باشیم. ما باید در طول لیگ از تمام قدرتمان استفاده کنیم. پرسپولیس متاسفانه در این چند ساله همیشه برابر تیم‌های که بسته بازی‌ می‌کنند دچار مشکل می‌شود. ما از آقای کرانچار به عنوان یک سرمربی سطح بالا توقع داریم در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکل اقدام نموده و همچنین شجاعت بیشتری نیز در استفاده از بازیکنان داشته باشد.

وی در ادامه با تشکر از حضور هواداران در ورزشگاه آزادی گفت: آنها در این بازی هم برای تیم سنگ تمام گذاشتند. من ضمن تشکر از هواداران باشگاه باید به عنوان مدیرعامل بابت نتیجه بدست آمده از تمامی آنها عذرخواهی کنم. پرسپولیس حق ندارد در ورزشگاه خانگی اش برابر تیم انتهای جدول با تساوی زمین را ترک کند.

انصار‌یفرد در خصوص انتقاد هواداران و عکس العمل حسین بادامکی گفت: حسین بادامکی بازیکن زحمت‌کش و با اخلاقی است ولی ایشان و یا هر بازیکنی حق ندارد نسبت به رفتار هوادارن عکس‌العمل منفی نشان دهد. بازیکنان باید بدانند هواداران بزرگترین نعمت و صاحب باشگاه هستند لذا باید همیشه به آنها احترام بگذارند لذا ما ایشان را به کمیته انضباطی باشگاه احضار و قطعاً با ایشان برخورد جدی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در اینجا مسئله درستی یا نادرستی رفتار هواداران نیست. مهم این است بادامکی و سایر بازیکنان باید بدانند اسطور‌های بسیار بزرگی در پرسپولیس نیز در ورزشگاه به آنها انتقاد و حتی توهین شده است ولی آنها سرشان را انداخته و از زمین بیرون رفته‌اند. هوادار با زبان روزه کلی هزینه کرده به ورزشگاه می‌آید و از تیم محبوبش توقع دارند. وقتی توقعات بر‌آورده نمی‌شود حق اعتراض دارد. من به عنوان مدیرعامل باشگاه به هیچ‌ عنوان نمی‌توانم از رفتار حسین دفاع کرده و در کمیته انضباطی حتماً این نکات را به ایشان گوشزد خواهم کرد.

انصاریفرد در خصوص ضعف خط دفاعی و دروازه‌بانی تیم گفت: با احترام به تیم شاهین باید بپذیریم دو گلی که تیم ما خورد گلهای استثنائی بودند. میثاق معمارزاده در طول این فصل بازی‌های خوبی انجام داده است و از سوی هواداران حتی بازیکن هفته نیز انتخاب شده است و نباید تمام ضعف‌های تیم را گردن این بازیکن جوان و خوش‌آتیه انداخت.

وی در پایان گفت: هنوز ما چیزی را از دست نداده‌ایم. خوشبختانه در این هفته تمام مدعیان امتیاز از دست دادند و هنوز فاصله زیادی با صدر جدول نداریم و می‌توانیم با پیروزی در دیدار‌ها آینده به صدر جدول صعو کنیم. من مطمئن هستم با آشنایی بیشتر سرمربی از بازیکنان در بازی‌های آتی توقعات هواداران تیم برآورده خواهد شد. ملاک سنجش تیم یک بازی نیست و نباید فراموش کرد پرسپولیس در این فصل به غیر از دو بازی در سایر بازی‌ها در نمایش یک بازی خوب موفق بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار