بازدید 3710

واکنش باشگاه پرسپولیس به درگیری در تمرین دیروز

کد خبر: ۶۴۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 22 November 2016
پس از اینکه در تمرینات دیروز در اقدامی عجیب تعدادی از هواداران پرسپولیس علیه فرشاد احمدزاده شعار دادند، مدیر روابط عمومی سرخپوشان به این موضوع واکنش نشان داد.
به گزارش تابناک ورزشی، پس تکل فرشاد احمدزاده روی پای حمید طاهرخانی در تمرین دیروز پرسپولیس، چند تن از هواداران این تیم که به صحنه نزدیک بودند با ادبیاتی زشت از احمدزاده خواستند که آرامتر بازی کند و این موضوع با واکنش احمدزاده روبرو شد و از آنها خواست تا ساکت شوند. این موضوع باعث شد تا چند تن دیگر از هواداران پرسپولیس به هوادار فحاش بگویند که چون این بازیکنان را تشویق می‌کنید آنها این‌طور جواب می‌دهند که این موضوع با پادرمیانی حسین ماهینی حل شد.
پندار خمارلو مدیر روابط عمومی پرسپولیس در واکنش به این موضوع گفته: قطعاً هواداران اگر حرفی هم می‌زنند از سر دلسوزی است، اما آنها باید بدانند یک بازیکن وقتی در جریان تمرین و یا حتی مسابقه است، تحت فشار زیادی قرار دارد و در این شرایط وقتی اعتراضی صورت می‌گیرد، قطعاً شرایط خوبی ایجاد نمی‌شود و باعث می‌شود تنش‌هایی ایجاد شود. شاید بسته بودن تمرینات قبل از بازی به دلیل همین موضوع باشد که تمرکز بازیکنان حفظ شود.
خمارلو ادامه داده: درباره اتفاق رخ‌داده در تمرین روز گذشته باید بگویم که خیلی کم شاهد چنین اتفاقاتی بوده‌ایم اما امیدوارم این موضوع دیگر از سوی هواداران تکرار نشود؛ چراکه این مسائل برای تیم تبعات خواهد داشت و هواداران در این شرایط که تیم در صدر جدول است و به حمایت نیاز دارد بهتر است به جای پرداختن به این مسائل مربیان و بازیکنان را حمایت کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر