بازدید 6848
۵

در منازل مهرانی‌ها روی زوار معطل مانده گشوده شد

کد خبر: ۶۴۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 18 November 2016
مردم میهمان‌نواز مهران درهای منازل خود را به روی زوار معطل مانده پشت مرز گشودند.

به گزارش فارس، مردم مهران از روزهای گذشته با تمام توان خود از زوار اربعین حسینی استقبال و پذیرایی کرده‌اند.

مردم میهمان‌نواز مهرانی با وجود اقدامات مسؤولان امر با تجهیز مساجد و حسینیه‌ها و حتی برافراشته کردن چادر‌های گروهی و نیز تجهیز مدارس و زائرسراهای متعدد، آمادگی خود را برای پذیرایی از زوار اعلام کرده‌اند.

خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده هیچ مشکلی در راستای پذیرایی و محل استراحت زوار در شهر مهران وجود ندارد و تنها باید زوار از نقطه صفر مرزی خارج شده و وارد شهر مهران شوند.

اما با عنایت به بسته شدن مرز مهران از بامداد روز پنجشنبه و اشتیاق زوار اربعین حسینی برای زیارت حرم امام حسین(ع) هیچ یک از زوار حاضر به ترک نقطه صفر مرزی نیستند که این موضوع مشکل‌آفرین خواهد شد.

با توجه به مشاهدات خبرنگار فارس در مرز مهران به نظر می‌رسد باید مسؤولان تمهید ویژه‌ای برای این موضوع بیندیشند چون امکان پذیرایی و استراحت در نقطه صفر مرزی برای این تعداد از جمعیت زوار وجود ندارد و این عمل نیز امکان‌پذیر نخواهد بود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
طبق معمول همه کار های ما ! غافلگیر می شویم !
یعنی مسئولان عراقی در به روی زوار امام حسین بستن...یعنی چه که ظرفیت نداریم؟؟؟کسی نمیخواد بره خونه ایناااا...اینا زوار امام حسین هستن.باید مرزها رو باز کنن...
ندانم کاری تا کی ؟
البته عشق و ارادت مردم به امام حسین وصف ناشدنی است .ولی اقدامات سازمان حج و زیارت در امسال این شائبه را به وجود می آورد چون فعلا با عربستان مشکل داریم برای کاسبی و کسب درامد هر کاری می کند تا پول در بیاورد.
اقا با حرف که نمیشه گفت همه پیز خوبه توی این سه سال چه کاری شده براب تسهیل حرکت زوار در مرز مهران و جاده های ان واقعیت ها رو که نمیشه کتمان کرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی