بازدید 4551
۲

بادامچیان: ترامپ دیوانه نیست

کد خبر: ۶۴۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 17 November 2016
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه حزب‌بازی و رقابت در آمریکا یک بازی نمایشی است، گفت: آنها ترامپ را آوردند تا حرف‌های دیوانه‌وار بزند وگرنه کسی که صاحب میلیاردها دلار پول، برج و مالک چندین شرکت و نامزد یک حزب است دیوانه نیست، خیلی هم زیرک است.

به گزارش ایسنا، اسدالله بادامچیان در جلسه ماهانه انجمن اسلامی مهندسین خراسان رضوی با اشاره به انتخابات آمریکا، نظام سرمایه‌داری این کشور را در حال فروپاشی دانست و اظهار کرد: رسوایی در آمریکا بیداد می‌کند و آشفتگی این کشور به گونه‌ای است که نامزد ریاست جمهوری آن می‌آید و پته کشور را روی آب می‌ریزد و می‌گوید ما 40 میلیون گرسنه داریم.

وی با بیان اینکه حزب‌بازی و رقابت در آمریکا یک بازی نمایشی است و افراد خاکستری پشت پرده می‌خواستند هیلاری کلینتون رئیس جمهور شود، ادامه داد: مدیریت کارها در دست مردهای خاکستری و دیکتاتورهای پشت پرده است. آنها ترامپ را آوردند تا حرف‌های دیوانه‌وار بزند وگرنه کسی که صاحب میلیاردها دلار پول، برج و مالک چندین شرکت و نامزد یک حزب است دیوانه نیست، خیلی هم زیرک است و با همین زیرکی توانست برای اولین بار با زدن حرف دل مردم آمریکا گروه افراد خاکستری پشت پرده را در هم بشکند و رئیس جمهور آمریکا شود.

بادامچیان آمریکا را دارای بحران‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی دانست و افزود: بحران نظامی هم شامل حال آمریکا است، در اظهارات اوباما مشاهده می‌کنیم وقتی پرسیده شد چرا برجام را امضا کردید گفت اگر امضا نمیشد راهی جز جنگ با ایران را نداشتیم، تمام کارشناسان و سران نظامی آمریکا می‌گویند جنگ با ایران جز ضرر برای ما چیزی ندارد.

این نماینده پیشین مجلس با اشاره به اینکه همه این موارد نشان دهنده نفس‌های آخر آمریکا است، گفت: حمایت آمریکا از امثال سعودی‌ها و دیکتاتورهای دنیا آبرویی برای کشورشان باقی نگذاشته است.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به کتاب موج سوم آقا و خانم تافلر تصریح کرد: اگر در انتخابات اخیر ترامپ رای نمی‌آورد، ده برابر این شورشی که الان هست رخ می‌داد، خانم هیلاری کلینتون و آقای اوباما و حزب دمکرات که نتیجه انتخابات را پذیرفتند، پس بحث انتخابات نیست. این اعتراضات ناشی از نظام حاکم بر جامعه آمریکا است و نوعی ابراز تنفر به حکومت است. 

وی با اشاره به ماجرای ترور کندی خاطرنشان کرد: اگر ترامپ بخواهد به شعارهای دوران نامزدی‌اش عمل کند سردمداران و مالکان اصلی آمریکا او را می‌کشند و اگر بخواهد عمل نکند تظاهرات و درگیری‌های مردمی شروع می‌شود، اگر به فکر علاج باشد با این چندگانگی حاکمیت درون آمریکا نمی‌شود.

بادامچیان با بیان اینکه آمریکا با اروپا هم دچار تضاد و اختلاف نظر شده است، ادامه داد: ترامپ می‌گوید من برجام را پاره می‌کنم از آن سمت خانم موگرینی می‌گوید برجام فقط مال آمریکا نیست و مربوط به 1+5 می‌شود.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه در اروپا بحران‌های شدید اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی، وجود دارد، گفت: کار در اتحادیه اروپا به جائی رسیده که انگلیس می‌خواهد بیاید بیرون اما نیم‌بند مانده است.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه سه نظام حاکم کمونیستی، سوسیالیستی و کاپیتالیسمی به بن بست خورده است و دنیا به دنبال نظام جدیدی است که غرب نمی‌تواند آن را ارائه دهد، عنوان کرد: در چنین شرایطی ولی امر ما نظام جدید جهانی "نظام نوین تمدن اسلامی" را که در راستای آن به جوانان غرب نامه نوشتند که خودتان قیام کنید.

وی به بررسی وظایف افراد مختلف در این خصوص پرداخت و تشریح کرد: یک وظیفه بر گردن دولت است، دولت باید از این فرصت حسابی استفاده کند. باید از این این تفکر که بعضی دنبال سازش با آمریکا هستند و قبله‌شان آمریکا است دست کشید. دولتی که دولت جمهوری اسلامی ایران است و تحت نظر ولی فقیه است با این حاشیه‌ها نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد.

بادامچیان ادامه داد: کار تشکل‌ها و گروه‌های خدوم در نظام ما این است که نظام نوین اسلامی را بشناسند و همه را با این نظام آشنا کنند.

این نماینده پیشین مجلس درباره اوضاع منطقه گفت: در منطقه طوفان بیداری اسلامی آغاز شده و این طوفان دارد کشورها را می‌برد به این سمت که یک نظام مردمی با حاکمانی از خود مردم پدید آورد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی، ایران را مرکز انقلاب، ولایت و هدایت خواند و اظهار کرد: خداوند به ما لطف کرد، امام(ره) را نصیب ما کرد و بعد از آن هم مقام معظم رهبری را، انسانی که تمام دنیا به تدبیر، مدیریت، شجاعت، تقوا، هوشمندی و آینده‌شناسی او ایمان دارند.

وی در ادامه به روش‌های انتقادی برخی احزاب اشاره کرد و گفت: ما در کشور دچار مشکلات فراوانی از جمله بیکاری، مسکن و ... هستیم، اما این دلیل نمی‌شود که گروه‌ها باهم دعوا کنند، نقد باید مودبانه صورت بگیرد نه با توهین. متاسفانه رئیس دولت یکسره با مخالفین خویش دعوا می‌کند و طبعا مخالفین هم همان‌طور پاسخ خواهند داد، هر دولتی نقاط ضعف و قوتی دارد، خدا بابت نقاط قوت و کارهای مفید اجرشان دهد و اگر هم اشکالی هست نیازی به دعوا که نیست، چند ماه دیگر انتخابات است. می‌توانید به این دولت رای ندهید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فکر نکنم در یک کشور ۳۰۰ میلیونی ۴۰ میلیون که میشه ۱۴/۵درصد گرسنه زیاد باشه تو ایران ۷۰ در صد ملت زیر خط فقر هستند رسوای هم که نگو از اختلاس زمین خواری هزاران گند مسولان بگذریم
ما خوبیم! کمی از این تحلیل های آبکی را برای رفع مشکلات کشور خودتون بکار ببرید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان