بازدید 7685

بهترین لحظات‌ گرت‌بیل در رئال‌مادرید

گرت بیل در سال 2013 با گرانترین انتقال در آن زمان به رئال‌مادرید پیوست و بعد از یک دوره ضعیف، حالا به یکی از مهره‌های کلیدی کهکشانی‌ها تبدیل شده است. این ستاره ولزی در سه سال حضورش در سنتیاگوبرنابئو لحظات شیرین بسیاری نیز داشته است.
کد خبر: ۶۴۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲ 13 November 2016
گرت بیل یکی از گرانترین بازیکنان فوتبال در طول مدت سه سال حضور خود در رئال‌مادرید لیاقت خود را به اثبات رسانده و لحظات شیرینی نیز برای خود رقم زده است.
به گزارش تابناک ورزشی، رئال‌مادرید رکورد انتقال بازیکن را در سال 2013 با خرید گرت بیل از تاتنهام با رقم 85 میلیون پوند شکست. این انتقال در آن زمان خیلی تعجب‌برانگیز نبود چراکه دو غول بزرگ اسپانیا همواره بهترین بازیکنان حاضر در لیگ انگلیس را خریداری می‌کردند.
گرت بیل نیز در آن زمان بهترین بازیکن لیگ جزیره بود و دومین جایزه بهترین بازیکن سال لیگ جزیره را در فصل 13-2012، با زدن 26 گل در تمامی رقابت‌ها برای اسپورز بدست آورد و رئال‌مادرید هم طبق روال خرید ستارگام تصمیم به جذب وی در تابستان گرفت.
بازی برای یکی از بزرگترین باشگاه‌های اروپا و بار لقب گرانترین بازیکن جهان بدان معنا بود که وی زیر فشار انتظارات بسیار زیادی قرار داشت. بیل ابتدا با عملکرد ضعیف خود باعث انتقادهای فراوان شد، اما رفته رفته تمام آنها را ساکت کرد و حالا یکی از بازیکنان کلیدی رئال‌مادرید محسوب می‌شود.
در این گزارش به 5 لحظه فراموش نشدنی برای بیل در طول دوران حضور سه ساله خود در رئال‌مادرید می‌پردازیم:
پنج. 14 سپتامبر 2013 – گلزنی در اولین بازی خود
شروع گرت بیل برای رئال‌مادرید به بازی مقابل ویارئال در ورزشگاه "ال‌مادریگا" بازمی‌گردد. تمام چشم‌ها به سوی شماره یازده جدید رئال‌مادرید بود و او نمایش خوبی از خود به جای گذاشت. این ستاره ولزی تنها 38 دقیقه برای زدن اولین گلش برای کهکشانی‌ها نیاز داشت. دنی کارواخال با حرکت در کنار محوطه جریمه به گرت بیل پاس داد و او نیز توپ را وارد دروازه سرجیو آسنجو دروازه‌بان ویارئال کرد.
بهترین لحظات گرت بیل در رئال‌مادرید 
گل بیل باعث شد رئال‌مادرید برابر میزبان به تساوی برسد. بازیکن سابق ساوتهمپتون پس از یک ساعت تعویض شد و مربی‌اش کارلو آنجلوتی از عملکرد او راضی بود. درنهایت نیز مادرید نتوانست سه امتیاز کامل بازی را کسب کند و آن مسابقه با نتیجه 2-2 به پایان رسید.
با وجود تساوی تیمش، بیل تیتر یک تمام روزنامه‌های ورزشی را از آن خود کرد که در آن‌ها به شروع خوب او در رئال‌مادرید اشاره کرده بودند.
چهار. 30 نوامبر 2013 – اولین هت‌تریک برای رئال‌مادرید
رئال‌مادرید درحالی به مصاف رئال‌وایادولید در سنتیاگوبرنابئو می‌رفت که جادوگر خود کریستیانو رونالدو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، اما گرت بیل از این فرصت استفاده کرد و با زدن سه گل خود را نشان داد. بیل در این هت‌تریک خود، یک گل با سر، و دو گل با هر دو پای خود به ثمر رساند.
بهترین لحظات گرت بیل در رئال‌مادرید 
تنها پس از گذشت نیم‌ساعت از آغاز این بازی، دروازه‌بان وایادولید شوت قدرتمند آنخل دی‌ماریا را دفع کرد اما بیل آنجا حاضر بود و با سر خو دروازه خالی حریف را باز کرد. بیل سپس در نقش یک پاسور ظاهر شد و با سانتر زیبای خود برای کریم بنزما، رئال با دو گل پیش افتاد.
این بازیکن ولزی دومین گل خود را روی سانتر مارسلو به ثمر رساند. این بازیکن 27 ساله هت‌تریک خود را در دقیقه 89 روی سانتر دیگری از مارسلو کامل کرد و یکی از درخشان‌ترین نمایش‌های خود را به اجرا گذاشت.
سه. 20 دسامبر 2015 – چهار شگفت‌انگیز
فصل 16-2015 برای بیل با مصدومیت آمیخته بود و او فقط 31 بار برای کهکشان‌ها در تمامی رقابت‌ها به میدان رفت. به هرحال، او توانست در 23 بازی لیگ 19 بار دروازه حریفان را باز کند که چهار گل آن به پیروزی 10-2 برابر رایو وایکانو در سنتیاگو برنابئو برمی‌گردد.
دو بازیکن رایو وایکانو در کمتر از 30 دقیقه از شروع نیمه‌اول با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شدند. چهار گل از بیل، هت‌تریک بنزما، دو گل از رونالدو و یک گل از دنیلو گرد و خاک رئالی‌ها را کامل کرد.
بهترین لحظات گرت بیل در رئال‌مادرید 
بیل اولین گل خود را در این مسابقه با ضربه سر در دقیقه 25 روی سانتر زیبای دنیلو وارد دروازه حریف کرد. بازیکن سابق ساوتهمپتون در محوطه جریمه وایکانو آزادی کامل داشت و وی در دقیقه 41 گل دوم خودش را به ثمر رساند.
او هت‌تریک خود را فقط با گذشت یک ساعت و روی پاس کریستیانو رونالدو کامل کرد. بیل سپس تلاش کرد رونالدو را صاحب موقعیت کند اما سانتر وی به خودش برگشت و او هم چهارمین گلش را به ثمر رساند.
بیل در آن فصل یک پایان خاص با رئال‌مادرید داشت و موفق شد دومین لیگ قهرمانان را در سومین فصل حضورش فتح کند.
دو. 16 آوریل 2014 – سریع‌تر از یک گلوله
گرت بیل روی توپ لیگ قهرمانان 17-2016 نوشت "سریع‌تر از گلوله"، که این نوشته در بازی برابر بارسلونا در کوپادلری 14-2013 نیز به سادگی نمایان بود.
آن بازی پس از آنکه دو تیم یک گل در وقت‌های قانونی به ثمر رساندند به وقت‌های اضافه کشیده شد. گرت بیل با روش خاص خود حرکتی خارق‌العاده انجام داد.
بهترین لحظات گرت بیل در رئال‌مادرید 
او توپ را از فابیو کونترائو در سمت چپ زمین خودی گرفت و به سمت جلو حرکت کرد.بیل مارک بارترا مدافع بارسلونا را جا گذاشت و توپ را از کنار پاهای خوزه مانوئل پینتو وارد دروازه بارسلونا کرد تا یکی از زیباترین گل‌های دوران حرفه‌ایش ثبت شود.
گل بیل نه تنها به رئال‌مادرید کمک کرد تا برنده نوزدهمین جام کوپادلری خود شود، بلکه انتقادات از او را نیز خاموش کرد و مشخص کرد که چرا کهکشانی‌ها 85 میلیون پوند برای به خدمت گرفتن وی هزینه کرده‌اند.
یک. 24 می 2014 – افتخار اروپایی
برای اولین بار در تاریخ بود که دو باشگاه از یک شهر در فینال مهمترین رقابت باشگاهی در اروپا شرکت می‌کنند. رئال‌مادرید و اتلتیکومادرید در ورزشگاه استادیو دا لوز لیسبون رو در روی هم قرار گرفتند. رئال‌مادرید امیدوار بود به رکورد 10 جام اروپایی برسد.
به هرحال، دیگو گودین در دقیقه 36 قهرمان لالیگا را پیش انداخت. سرخیو راموس در آخرین ثانیه‌های بازی توانست بازی را به تساوی بکشاند و این مسابقه به وقت‌های اضافه رفت.
بهترین لحظات گرت بیل در رئال‌مادرید 
بازی به سمت ضیافت پنالتی‌ها پیش می‌رفت تا اینکه گرت بیل جریان را عوض کرد. آنخل دی‌ماریا شوت قدرتمندی روانه دروازه تیبو کورتوا کرد و توپ برگشتی را بیل وارد دروازه کرد. گل او باعث شد تا کهکشانی‌ها پس از 2002 برای اولین بار قهرمان لیگ قهرمانان شوند.
اولین فصل بیل در رئال‌مادرید بهتر از آن چیزی بود که خودش انتظارش را داشت و او فصل را با 22 گل و 16 پاس گل و کسب دو جام مهم به پایان رساند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی