بازدید 1752

عزيز محمدي: آشتياني نظرش را گفت

پس از اينكه AFC به ما و باشگاه‌ها اعلام كرد كه بايد سازمان ليگ و باشگاه‌ها را به ثبت برسانيم،‌ اين كار را انجام داديم و تشكيلاتي به نام سازمان ليگ به وجود آمد.
کد خبر: ۶۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۳:۱۹ 12 September 2009
رييس سازمان ليگ در پاسخ به انتقادهاي واعظي آشتياني به اساسنامه فدراسيون فوتبال گفت: "آشتياني" عضو مجمع فدراسيون است و مي‌تواند نظراتش را اعلام كند.

عزيز محمدي در گفت‌وگو با ايسنا با بيان اينكه مصاحبه واعظي آشتياني را مطالعه كرده‌ام، گفت: آشتياني عضو مجمع فدراسيون است. او هم مانند ديگر اعضاي مجمع اين حق را دارد كه نظراتش را درباره اساسنامه و مديريت فدراسيون بيان كند كه او هم چنين كاري را انجام داده است.

وي در پاسخ به اين سوال كه آشتياني انتقاد كرده و گفته نواب رييس فدراسيون نبايد براي خود جايگاه ديگري تعريف كنند، گفت: پس از اينكه AFC به ما و باشگاه‌ها اعلام كرد كه بايد سازمان ليگ و باشگاه‌ها را به ثبت برسانيم،‌ اين كار را انجام داديم و تشكيلاتي به نام سازمان ليگ به وجود آمد.

محمدي در پاسخ به اين سوال كه آشتياني گفته فدراسيون شركتي تجاري را به ثبت رسانده كه اين خلاف قانون است، گفت: اين شركت متعلق به فدراسيون فوتبال است و بايد درباره جزييات اين شركت از كفاشيان بپرسيد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار