بازدید 1331

تجربه بهترين سلاح

محمدي از سال 2005 به بعد روند رو به رشدي را طي كرده است. جواب دادن به اينكه آيا او امسال باز هم مي‌تواند مدال بگيرد، برايم سخت است چون با وجود آمادگي‌اي كه مراد از هر نظر دارد، كار او در دانمارك غير قابل ‌پيش‌بيني است. اصولا نمي‌توان در مورد نتيجه كشتي پيش‌داوري كرد. در فعل‌وانفعالاتي 2 ثانيه‌اي يك مسابقه اين رشته ممكن است همه‌چيز تغيير كند.
کد خبر: ۶۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۲ 12 September 2009
مربي سازنده ملي‌پوش وزن 60 كيلوي كشتي آزاد گفت: تجربه بهترين سلاحي است كه مراد محمدي در مسابقات جهاني امسال از آن بهره مي‌برد.

اسماعيل دنگسركي در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: درست است كه محمدي براي كشتي‌ گرفتن تا حدودي از جواني فاصله گرفته؛ اما اكنون از فاكتوري سود مي‌برد كه بهترين سلاح براي او در مسابقات جهاني است و آن هم تجربه محسوب مي‌شود. جهاني دانمارك براي او تازگي ندارد و محمدي براي پنجمين بار حضور در چنين ميدان بزرگي را تجربه مي‌كند.

وي تصريح كرد: محمدي از سال 2005 به بعد روند رو به رشدي را طي كرده است. جواب دادن به اينكه آيا او امسال باز هم مي‌تواند مدال بگيرد، برايم سخت است چون با وجود آمادگي‌اي كه مراد از هر نظر دارد، كار او در دانمارك غير قابل ‌پيش‌بيني است. اصولا نمي‌توان در مورد نتيجه كشتي پيش‌داوري كرد. در فعل‌وانفعالاتي 2 ثانيه‌اي يك مسابقه اين رشته ممكن است همه‌چيز تغيير كند.

مربي مازندراني تيم ملي آزاد خاطرمنشان ساخت: نه تنها مراد محمدي، بلكه همه اعضاي تيم شرايط خوبي دارند. ما در تورنمنتي كه 12 قهرمان دنيا و المپيك در آن حضور داشتند هفت فيناليست داشتيم. در عين حال كه نمي‌توان نتيجه جام زيلكوفسكي را به جهاني تعميم داد؛ اما مي‌توان نسبت به اين تيم اميدوار بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار