بازدید 9111
خبر

پرافتخارترین تیم جام بین‌قاره‌ای هم حریف ایران نشد/فوتبال ساحلی به نیمه نهایی رسید

حساس‌ترین بازی روز سوم رقابتهای جام بین قاره‌ای جهان به سود ملی‌پوشان کشورمان در ضربات پنالتی با غلبه بر روسیه به پایان رسید.
کد خبر: ۶۳۷۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸ 03 November 2016
 حساس ترین بازی روز سوم رقابتهای جام بین قاره ای جهان به سود ملی پوشان کشورمان دز ضربات پنالتی به پایان رسید.
به گزارش تابناک ورزشی، بازی تیم های ملی ایران و روسیه در دیدار پایانی از مرحله گروهی رقابتهای جام بین قاره ای 2016 در حالی از ساعت 19:30 امروز (پنجشنبه) آغاز شد که ساحلی بازان ایران با کسب پیروزی در ضربات پنالتی خیز بلندی برای حضور در فینال مسابقات برداشتند.
در وقت نخست این دیدار حساس مسلم مسیگر، فرید بلوکباشی و مصطفی کیانی گلزنی کردند. وقت دوم مسابقه بدون گل از سوی ملی پوشان کشورمان به پایان رسید، البته در دو وقت نخست بازی چند بار تیرک دروازه به کمک دروازه بان روسیه آمد.
بازی در وقت سوم فوق العاده نزدیک از سوی دو تیم دنبال شد و روسیه گل سوم و تساوی بخش خود را به ثمر رساند.
این دیدار به سه دقیقه وقت اضافه کشیده شد که این وقت هم گلی از دو خط دروازه عبور نکرد تا در نهایت در ضربات پنالتی ملی پوشان کشورمان پیروز این میدان سخت باشند.
با کسب این پیروزی پر ارزش ملی پوشان کشورمان به عنوان صدرنشین گروه دو به نیمه نهایی مسابقات صعود کردند و تیم ملی روسیه در جایگاه دوم گروه قرار گرفت.
همچنین پیروزی امشب تیم ملی برزیل برابر تاهیتی، برزیلی ها را صدرنشین گروه یک مسابقات کرد و تیم ملی تاهیتی در رده دوم این گروه قرار گرفت تا این تیم حریف ایران شود.
با توجه به نتایج کسب شده تیم ملی ایران در بازی نیمه نهایی فردا (جمعه) به مصاف تیم ملی تاهیتی خواهد رفت و دو تیم برزیل و روسیه با یکدیگر بازی خواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل