بازدید 8722
۱

طوفان در گرگان خسارت به بار آورد

کد خبر: ۶۳۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸ 03 November 2016
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: طوفانی با سرعت ۱۱۵ کیلومتر در ساعت و بارندگی شدید بیشتر مناطق استان گلستان را فرا گرفته است.

به گزارش تسنیم، صادقعلی مقدم اظهار داشت: از اوایل امشب طوفان شدید و بارندگی از سمت غرب استان گلستان وارد شهرستان های بندرگز و کردکوی شده و اکنون نیز بیشتر مناطق شهرستان گرگان، بندرترکمن و علی آبادکتول و برخی مناطق شرقی را نیز فرا گرفته است.

وی افزود: این سامانه بارشی و کم فشار از سمت غرب به شرق استان در حال حرکت است و تاکنون خسارت‌هایی را وارد کرده است.
 
 
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به اینکه تاکنون گزارش رسمی از خسارت‌های وارد شده توسط فرمانداری‌ها نشده، تصریح کرد: طوفان و بارندگی شدید سبب آبگرفتگی برخی معابر شهری، قطع درختان و خسارت به سقف برخی از منازل مسکونی شده است.

مقدم افزود: هم‌اکنون برق برخی از مناطق شهری و روستایی شهرستان‌های گرگان و علی آبادکتول قطع شده که این قطعی‌ها برخی برای جلوگیری از بروز حوادث و برخی به علت وارد شدن خسارت به تاسیسات برق بوده است.

وی اظهار کرد: براساس پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان این شرایط جوی تا فرداشب در استان ادامه دارد و دمای هوا نیز به صورت محسوسی کاهش یافته است.
 

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان افزود: اخطاریه جوی از دیروز صادر شده و همه نیروها در آماده باش هستند.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان نیز با اشاره به اینکه بیشترین سرعت طوفان 118 کیلومتر بر ساعت از شهر گرگان گزارش شده گفت: بارندگی بیشتر مناطق استان گلستان را دربر گرفته و شدت بارش در شهرهای غربی مانند بندرترکمن و بندرگز شدید است و در مناطق شرقی استان نیز بارش آغاز شده است.

محمدرضا رحمان‌نیا افزود: شدت طوفان در شهرستان بندرترکمن نیز 70 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.


 
وی اظهار کرد: براساس اخطاریه داده شده این سامانه سرد بارشی بعدازظهر امروز  از سمت غرب به استان گلستان نفوذ کرده و سبب وزش باد شدید، طوفانی شدن دریا، افزایش ابر، بارندگی متناوب و کاهش دمای هوا بین 14 تا 16 درجه و برودت هوا می‌شود.

رحمان‌نیا گفت: در این مدت دریای خزر طوفانی و مواج می‌شود و لازم است ماهی‌گیران و صیادان با رعایت نکات ایمنی اقدام به صید کنند.

براساس گزارش خبرنگاران، برق در بیشتر مناطق شهر گرگان، بندرترکمن، گنبدکاووس و علی آبادکتول قطع شده است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خوبی اینجور بحران ها می دونی چیه ؟ بحران که میاد ما هم وارد بحران میشیم ... اصلاً آمادگی برای مقابله با بحران نداریم ... مگر نمیشه قبل از آنکه این درخت ها بیفتند با گمانه زنی آنها را شناسایی کرد تا خسارت نزنند ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی