بازدید 1594

ایران دنبال میزبانی مسابقات جهانی کبدی

مدیران کبدی کشورمان قصد دارند با بهانه قراردادن تاخیر در میزبانی ایتالیایی‎ها پیشنهاد خود را برای میزبانی این رقابت‎ها نیز مطرح کنند تا به طور همزمان برگزارکننده دیدارهای جهانی هر دو بخش مردان و زنان باشند.
کد خبر: ۶۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۰ 11 September 2009
فدراسیون کبدی ایران در تلاش است تا امتیاز میزبانی مسابقات جهانی این رشته در هر دو بخش مردان و زنان را برای سال 2010 در اختیار بگیرد.

به گزارش مهر، تاکنون مسابقات کبدی مردان جهان دو بار و طی سال‎های 2005 و 2007 برگزار شده است. هندی‎ها میزبان هر دو دوره این رقابت‎ها بوده‎اند. در حالی که فدراسیون جهانی کبدی هیچ تجربه‎ای از برگزاری رقابت‎های قهرمانی زنان ندارد.

البته قرار بود نخستین دوره رقابت‎های کبدی زنان جهان امسال به میزبانی ایتالیا برگزار شود اما به دلیل مشکلات داخلی این مسابقات با تعویق چندماهه به فروردین‎ماه سال آینده موکول شد.

با این حال مدیران کبدی کشورمان قصد دارند با بهانه قراردادن تاخیر در میزبانی ایتالیایی‎ها پیشنهاد خود را برای میزبانی این رقابت‎ها نیز مطرح کنند تا به طور همزمان برگزارکننده دیدارهای جهانی هر دو بخش مردان و زنان باشند.

پیشنهاد ایران برای میزبانی مسابقات کبدی قهرمانی جهان در دو بخش مردان و زنان در اجلاس سالیانه فدراسیون آسیایی کبدی اعلام می‎شود. "گلوت" رئیس هندی فدراسیون کبدی آسیا ریاست فدراسیون جهانی را هم بر عهده دارد.

به همین دلیل محمدرضا مقصودلو که خود نایب رئیس فدراسیون آسیاست در اجلاس سالیانه این فدارسیون موضوع میزبانی مسابقات جهانی و واگذاری امتیاز برگزاری این رقابت‎ها به ایران برای سال 2010 را مطرح می‎کند.

اجلاس سالیانه فدراسیون آسیایی کبدی چهارم مهرماه در مالزی برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی