بازدید 1693

بکام: با پرس در تماسم

من با او صحبت کردم و بازگشتش به مدیریت تیم مادریدی را تبریک گفتم. من همیشه با او در ارتباطم، چرا که او بود که مرابه رئال مادرید برد.بازگشت او نه تنها برای تیم مادریدی خوب بود، بلکه به لالیگای اسپانیا هم فواید زیادی خواهد رساند.
کد خبر: ۶۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۳:۳۱ 08 September 2009
دیوید بکام، ستاره تیم ملی انگلیس در صحبتهایی اعلام کرده که ارتباطش را با سران باشگاه مادریدی و به ویژه فلورنتینو پرس حفظ کرده و اعلام نمود که ممکن است روزی وسوسه شود تا بار دیگر به رختکن مادریدی ها بازگردد.

به گزارش گل؛ بکام سالها پیش یکی از ستاره های پایتخت اسپانیا بود و در نهایت او با قراردادی راهی تیم لس آنجلس گلکسی شد.

او بار دیگر اشاره کرده که ممکن است به اروپا بازگردد تا بتواند در ترکیب تیم ملی انگلیس در رقابتهای جام جهانی حاضر باشد و در پاسخ به سوالی در این رابطه که آیا با پرس صحبت می کند یا خیر گفت:« بله؛ من همیشه با فلورنتینو پرس در ارتباط بوده است. من با او صحبت کردم و بازگشتش به مدیریت تیم مادریدی را تبریک گفتم. من همیشه با او در ارتباطم، چرا که او بود که مرابه رئال مادرید برد.بازگشت او نه تنها برای تیم مادریدی خوب بود، بلکه به لالیگای اسپانیا هم فواید زیادی خواهد رساند.»

پرس به توانایی های خود در بازار نقل و انتقالات ایمان دارد و می داند که می تواند بار دیگر بکام را در تیمش ببیند، بازیکنی که قطعا به سطح کیفی تیم پیگرینی خواهد افزود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی