بازدید 1261

كاويانپور: ارزيابي مطبوعات اهميتي ندارد

راه‌آهن تيم خوبي است و بازي سختي خواهيم داشت و بايد تمام توان خود را انجام دهيم تا بتوانيم با دست پر و حداكثر امتياز زمين را ترك كنيم. تيم فوتبال استيل‌آذين در هفته پنجم ليگ برتر فردا ميهمان تيم راه‌آهن خواهد بود.
کد خبر: ۶۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۱:۰۹ 06 September 2009
هافبك تيم فوتبال استيل‌آذين گفت: ارزيابي مطبوعات از عملكردم براي من اهميتي ندارد و به حرف مربيان توجه مي‌كنم.

حامد كاويانپور در گفت‌وگو با فارس در مورد انتقاد مطبوعات از وي عنوان كرد: مطبوعات نسبت به من لطف دارند. من 2 بازي انجام دادم و در يك بازي 10 دقيقه بازي كردم. در اين مدت نمي‌توان عملكرد بازيكن را مورد ارزيابي قرار داد.

وي ادامه داد: از بازي خودم رضايت دارم و مربيان نيز از عملكردم راضي هستند. براي من صحبت‌هاي مطرح شده در مطبوعات اهميتي ندارد و توجه‌اي نمي‌كنم.

كاويانپور درباره حضور خود در استيل‌آذين خاطر نشان كرد: در تيم استيل‌آذين بازيكنان بزرگي بازي مي‌كنند و به نظر من تيم خوبي در اختيار داريم و هر بازي بهتر خواهيم شد. با گذشت زمان هماهنگ‌تر مي‌شويم.

وي در خصوص بازي هفته پنجم برابر راه‌آهن عنوان كرد: راه‌آهن تيم خوبي است و بازي سختي خواهيم داشت و بايد تمام توان خود را انجام دهيم تا بتوانيم با دست پر و حداكثر امتياز زمين را ترك كنيم. تيم فوتبال استيل‌آذين در هفته پنجم ليگ برتر فردا ميهمان تيم راه‌آهن خواهد بود.

استيل‌آذين تهران با 9 امتياز در رده دوم جدول قرار گرفته است و راه‌آهن شهرري با 3 امتياز در رده شانزدهم جدول قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی