بازدید 33199

ارایه روشی جدید برای مدیریت شارژ مجتمع‌ها

کد خبر: ۶۲۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ 05 October 2016
با توجه به شرایط روز جامعه، محاسبه دقیق و مدیریت شارژ واحدهای مسکونی، اداری و تجاری، امری وقت‌گیر و طاقت‌فرسا می‌باشد. بدین منظور نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان کاشانه، به منظور پاسخگویی به نیاز جامعه طراحی و تولید شده است. از نسخه ابتدایی این محصول تا به حال، دو اصل سادگی کاربری و رضایت مشتریان مورد توجه ویژه قرار گرفته است. نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان کاشانه گزینه بسیار مناسب و راهکاری ساده برای محاسبه عادلانه شارژ ساختمان است.
 
 
 
برخی ویژگی های نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان
 
نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان کاشانه به شما اجازه میدهد تنها با دانستن مبانی ابتدایی کار با کامپیوتر و بدون نیاز به دانش حسابداری از تمام امکانات این نرم افزار به راحتی استفاده نمایید و برای مدیریت مجتمع های مسکونی، تجاری، اداری، چند بلوکه و ترکیبی قابل استفاده می باشد.
 
این نرم افزار توانایی ثبت اطلاعات واحدها، مالکین و مستاجرین، هزینه های عمومی شامل آب و برق و گاز و هزینه های خاص مانند تعمیرات آسانسور، همچنین چک های صادره و دریافتی، ارسال پیام از طریق پیامک و تلگرام و ... را دارد.
 
 
 
از ویژگی های منحصر بفرد این نرم افزار، تنظیم فرمول محاسبه شارژ بصورت انعطاف پذیر (بر اساس متراژ، نفرات، طبقات، سهم هر واحد از هزینه ها، تعداد پارکینگ و انباری و ...) می باشد. تنوع گزارش ها و نمودارها و امکان ویرایش گزارش ها از نقاط قوت این نرم افزار است.

سرویس گزارشگیری تحت وب نرم افزار
 
معمولاً ساکنين مجتمع به منظور اطلاع از وضعیت مالي خود به مديريت مراجعه کرده و خواستار دريافت گزارش مالي خود هستند. اين نياز وجود دارد که اعضاي مجتمع بدون مراجعه حضوري، به وسیله لپ تاپ، تبلت و يا گوشي همراه خود، در حالي که در خانه در حال استراحت هستند، به اطلاعات مالي خود دسترسي پيدا کنند. نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان کاشانه اين امکان را براي تمامي اعضاي مجتمع فراهم میکند که در هر زمان از شبانهروز بدون نياز به مراجعه حضوري به مديريت، از وضعيت مالي خود آگاه شوند.

 
 
جهت آشنایی بیشتر با این نرم افزار می توانید به آدرس www.charge-software.ir مراجعه و یا با شماره های ۴۴۴۶۲۳۲۰-۰۲۱ و ۴۴۴۳۰۶۷۹-۰۲۱ تماس بگیرید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر