بازدید 2097
دنیای فوتبال مدعی شد؛

انتقال راه‌آهن به يزد

اين شركت بزرگ البته منابع پولي را نيز مشخص كرده‌ و تنها شرط لازم، ماندگاري پرويز كاظمي در سمتش است كه البته با توجه به ابقاي محرابيان، وزير صنايع، اين اتفاق مي‌افتد و براساس اخبار رسيده، گروهي چند روز پيش در دفتر رحيم مشايي حضور يافتند تا رايزني‌هاي پشت‌پرده براي ابقاي كاظمي را نهايي كنند.
کد خبر: ۶۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۱ 06 September 2009
فردي در پشت اين قضيه است كه مناسبات بسيار نزديكي با احمدي‌نژاد دارد و سال‌ها در دولت مشغول به فعاليت بوده و تنها به دلايلي خاص از افشاي مشخصاتش معذوريم. از سوي ديگر بد نيست بدانيد كه مديرعامل تيم جديد منوچهر صالحي يا حسين كفعمي خواهد بود كه به دليل ارتباط خوبشان با پرويز كاظمي، شانس اصلي اين سمت هستند. البته اظهارنظر منوچهر صالحي بسيار جالب است: «بنويسيد اگر آنها بخواهند ما استقبال مي‌كنيم.»

به نوشته دنیای فوتبال؛ خردادماه امسال در گزارشي از انتقال استيل‌آذين به يزد نوشته بوديم كه بنا به بدهي هدايتي، اين انتقال در شرف انجام بود اما با چاپ اين گزارش ناگهان همه معادلات به هم خورد تا استيل‌آذين در تهران بماند. البته آن روزها منوچهر صالحي صحت اين انتقال را تاييد كرده بود و گفته بود: «احتمال اينكه تيم به يزد بيايد بسيار زياد است.»

به‌هرحال علاقه منوچهر صالحي و در راس آن پرويز كاظمي به فوتبال را از ياد نبريد كه هركجا باشند به حضور در فوتبال فكر مي‌كنند؛ انتقال استقلال را به‌ياد داريد؟


ايساتيس همچنان خريدار

منوچهر صالحي و پرويز كاظمي مديرعامل و رئيس هيات‌مديره شركت ثبت‌شده‌اي در استان يزد به‌نام «موسسه فرهنگي ورزشي ايساتيس» هستند كه برنامه‌هاي فراواني در ذهن دارند و هدف مهم آنها تملك تيمي ليگ برتري است. شركتي كه در آن شركت‌هاي كابل‌هاي شهيدقندي و سرمايه‌گذاري توسعه معادن و فلزات از سهامداران اصلي آن هستند كه شركت سرمايه‌گذاري صبا و ديگر شركت‌هاي زيرمجموعه هلدينگ آنها هستند؛ شركت‌هايي نظير چادرملو، فيبر نوري كيهان، تجارت صبانور و چند شركت ديگر.


منابع پولي معلوم است

به‌هرحال اين شركت براي خريد باشگاهي ليگ برتري به هر دري مي‌زند و وقتي مذاكرات براي خريد استيل‌آذين به بن‌بست خورد، آنها به‌دنبال انتقال راه‌آهن به يزد هستند. نكته جالب‌توجه اينست كه آنها به هيچ عنوان با حسن انصاري‌فرد همفكري نكرده‌اند و كليه مذاكرات از طريق زياري، مديرعامل شركت راه‌آهن كشور انجام مي‌شود. اين شركت بزرگ البته منابع پولي را نيز مشخص كرده‌ و تنها شرط لازم، ماندگاري پرويز كاظمي در سمتش است كه البته با توجه به ابقاي محرابيان، وزير صنايع، اين اتفاق مي‌افتد و براساس اخبار رسيده، گروهي چند روز پيش در دفتر رحيم مشايي حضور يافتند تا رايزني‌هاي پشت‌پرده براي ابقاي كاظمي را نهايي كنند.


چهار ميليارد، دو ساله

مطمئنا همين الان روي ميز كاري پرويز كاظمي متن قرارداد انتقال وجود دارد و تمام بندهاي آن نيز نهايي شده است؛ در آن قرارداد نوشته شده كه شركت ايساتيس ملزم است مبلغ چهار ميليارد را به شركت راه‌آهن پرداخت كند كه يك‌ونيم ميليارد آن به‌صورت نقدي و مابقي در دو سال پرداخت شود. از بندهاي مهم اين قرارداد هم اينست كه مجموعه راه‌آهن براي دو سال به اين شركت واگذار مي‌شود تا نسبت به اجاره آن اقدام كند و البته بند جالب ديگر اينست كه تيم براي يك‌سال به‌نام «راه‌آهن» و از سال دوم با نام «ايساتيس» به ميدان مي‌رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل