بازدید 1866

فردا همه جمع‌شين بريم سازمان

اما از آنجا كه تيم پولي در بساط نداشت از پرداخت هزينه مستاصل ماند. بزرگان باشگاه النصر كه متحمل پرداخت هزينه پرسپوليس شده بودند روي اين موضوع پافشاري كردند تا جايي كه تيم را در فرودگاه امارات بابت اين موضوع نگه داشتند.
کد خبر: ۶۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۸ 05 September 2009
پرسپوليس در حال حاضر در مرداب بي‌پولي گرفتار شده و انصاري‌فرد براي بيرون كشيدن تيم از اين مرداب دست به هر كاري زده كه تاكنون ناكام مانده است.

به نوشته دنیای فوتبال؛ جذب اسپانسر يكي از عوامل مهم در بهبود تيم بود كه بيش از پيش در ساماندهي پرسپوليس نقش موثري داشت و انصاري‌فرد نيز به كلي به اين امر مهم واقف بود. اما به رغم تلاش‌هاي روزافزون مديرعامل، اين داستان براي دومين بار نيز منتفي و باعث شد كه مديرعامل نااميد شود.

ولي از آنجا كه انصاري‌فرد به مرد روزهاي سخت شهرت يافته است، دست روي دست نگذاشته و به اقدامات ديگري دست زده است. ايرانول با پرسپوليس به توافقات نهايي رسيده و قرار شده بود كه طي چند روز آتي جواب نهايي را به مسئولان پرسپوليس بدهد اما روز قبل اين موضوع مسكوت شده و احتمال منتفي شدن آن زياد است.

بزرگان تيم اين موضوع را از چشم محجوب مي‌بينند، چرا كه گفته مي‌شود رئيس اين شركت معتبر رابطه صميمانه‌اي با محجوب دارد. مدتي قبل محجوب طي پيشنهادي خواستار آن شد كه پرسپوليس با برنامه‌ريزي‌هاي خاص، به استقلال اقتصادي برسد و اين پروژه از سوي اعضاي سازمان و همين‌طور انصاري‌فرد به تاييد رسيد اما سردواني آنها باعث ناراحتي محجوب شد.

در همين راستا محجوب به مديرعامل براي روشن شدن تكليف پروژه اولتيماتوم 72 ساعته داد. انصاري‌فرد كه بابت اين موضوع فشار زيادي را متحمل شده بود، تصميم گرفت در كنفرانس مطبوعاتي كه روز چهارشنبه در هتل لاله برگزار شد همه چيز را به اطلاع عموم برساند.

او گفت: «اولتيماتوم محجوب كاملا درست است و به هيچ وجه آن را تكذيب نمي‌كنم. اما در اين مدت تمام تلاشم را كرده‌ام و اكنون نيز با تغيير رئيس سازمان همه چيز دوباره به روزهاي اول برگشته. از طرفي هم بلاتكليفي سعيدلو كار ما را مشكل كرده است. محجوب هم در اين مدت صبوري به خرج داده و ديگر نمي‌توانيم بيشتر از اين روي او فشار بياوريم. به همين خاطر او تصميم نهايي را براي رفتن و ترك پرسپوليس گرفته است.»

نكته مهم تر اين است كه بعد از اين سردرگمي‌ها منتظر‌الموعود از سمت خودش استعفا داده و انصاري‌فرد را در اين شرايط بحراني به حال خودش رها كرده است تا او يك تنه با مشكلات به وجود آمده دست و پنجه نرم كند.

دو روز ديگر به بازي ذوب‌آهن كه اكنون ديگر يكي از مدعيان قهرماني ليگ نهم محسوب مي‌شود باقي است. حقيقت اين است كه پرسپوليس اگر اين بازي را با ناكامي پشت‌سر بگذارد باعث تضعيف روحيه بازيكنان اين تيم شده و يك قدم از قهرماني دور مي‌شود.

با اين تفاسير اما بازيكنان نه تنها به فكر اين امر مهم نبوده، بلكه قصد دارند در اين شرايط بحراني تمرينات را تا اطلاع ثانوي تحريم كنند. در همين راستا امروز بازيكنان براي رسيدگي به مشكلاتشان به باشگاه مي‌روند.

جالب اين است كه انصاري‌فرد نيز با تعطيلي تمرينات موافق بوده و اين موضوع در حرف‌هايش كاملا مشهود است: « هيچ كسي نيست كه به مشكلات ما رسيدگي كند. به همين دليل امروز با تمام بازيكنان همراه خواهم شد و به سازمان مي‌رويم، تا بلكه يك نفر جواب ما را بدهد در غير اينصورت كاري را كه از قبل وعده داده بودم عملي مي‌كنم.»

مديرعامل قبل از اين گفته بود كه اگر تكليف روشن نشود استعفا خواهد داد و كماكان در انجام اين كار خود مصر است. بي‌پولي باشگاه پرسپوليس گوش فلك را كر كرده. به طوري كه اماراتي‌ها براي لطمه زدن به تيم پرطرفدار و مردمي، اين موضوع را سوژه اصلي قرار داده و بعد از آنكه اردوي تيم در هتل ايرانيان به اتمام رسيد تمام هزينه‌ها را از مسئولان اين تيم طلب كردند.

اما از آنجا كه تيم پولي در بساط نداشت از پرداخت هزينه مستاصل ماند. بزرگان باشگاه النصر كه متحمل پرداخت هزينه پرسپوليس شده بودند روي اين موضوع پافشاري كردند تا جايي كه تيم را در فرودگاه امارات بابت اين موضوع نگه داشتند.

مسئولان پرسپوليس كه از اين بابت حسابي خونشان به جوش آمده بود طي تماسي غائله را خاتمه دادند. اما باز هم در اين ميان اكثر بازيكنان كه گفته مي‌شد رواديدشان مشكل دارد براي رهايي مبلغ 900 درهم پرداخت كردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس