بازدید 1464

پورمهدی پای مدیرانش را وسط کشید

براي ما فرق نمي‌كند در داخل يا خارج از خانه به ميدان برويم، با وجود اين كه از شرايط آرماني خود دور هستيم، اما در تمام بازي‌ها به فكر پيروزي هستيم. از مديران ابومسلم نيز مي‌خواهم توجه بيشتري را به اين تيم جوان داشته باشند.
کد خبر: ۶۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۶ 05 September 2009
سرمربي تيم‌فوتبال ابومسلم‌مشهد گفت: در حال حاضر از شرايط آرماني خود دور هستيم، اما با اين وجود در تمام بازي‌ها به پيروزي فكر مي‌كنيم.

به گزارش فارس، ناصر پورمهدي پس از تساوي يك بر يك مقابل شاهين پارس‌جنوبي در هفته پنجم ليگ ‌برتر اظهار داشت: بازيكنان ابومسلم در اين مسابقه بازي خوبي را به نمايش گذاشتند. دو بازي گذشته شاهين را آناليز و نقاط قوت و ضعف آنها را بررسي كرديم و توانستيم در اين بازي از آنها استفاده كنيم.

وي در مورد اينكه چرا بازيكنان ابومسلم خود را زياد به زمين مي‌زدند گفت: چينين چيزي را قبول ندارم و آنها خود را بي دليل به زمين نمي‌انداختند.

سرمربي ابومسلم تاكيد كرد: براي ما فرق نمي‌كند در داخل يا خارج از خانه به ميدان برويم، با وجود اين كه از شرايط آرماني خود دور هستيم، اما در تمام بازي‌ها به فكر پيروزي هستيم. از مديران ابومسلم نيز مي‌خواهم توجه بيشتري را به اين تيم جوان داشته باشند.

پورمهدي در مورد تيم شاهين يادآور شد: اين تيم پتانسيل خوبي دارد و اميدوارم در بازي‌هاي آينده نتايج بهتري را كسب كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل