بازدید 1406

مارتینتی از تشک دانمارک گفت

معمولا مسابقات جهاني كه بعد از المپيك برگزار مي‌شود، متفاوت با مسابقات قبلي خواهد بود چرا كه يك سري از قهرمانان پس از المپيك كشتي نمي‌گيرند و كشورها هم كشتي‌گيران جديدي را براي المپيك بعدي آزمايش مي‌كنند. به همين خاطر تركيبي از كشتي‌گيران جوان و نامدار هيجان‌انگيز است.
کد خبر: ۶۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۷ 05 September 2009
رييس فدراسيون جهاني كشتي گفت: بيش از 100 كشور در مسابقات جهاني دانمارك شركت خواهند كرد.

به گزارش ايسنا، رافائل مارتينتي در گفت‌وگو با سايت مسابقات جهاني دانمارك اظهار كرد: بدون شك اين دوره از مسابقات جهاني براي برگزار كنندگان آن يك موفقيت خواهد بود. بيش از 100 كشور در اين دوره از رقابت‌ها حضور خواهند داشت و اميدوارم برگزاري مسابقات در بعدازظهر تماشاگران بيشتري را جذب مسابقات كند.

مارتينتي هم‌چنين گفت: معمولا مسابقات جهاني كه بعد از المپيك برگزار مي‌شود، متفاوت با مسابقات قبلي خواهد بود چرا كه يك سري از قهرمانان پس از المپيك كشتي نمي‌گيرند و كشورها هم كشتي‌گيران جديدي را براي المپيك بعدي آزمايش مي‌كنند. به همين خاطر تركيبي از كشتي‌گيران جوان و نامدار هيجان‌انگيز است.

وي در پايان درمورد برگزار نشدن مسابقات در كوپنهاگ پايتخت دانمارك گفت: من به شخصه شهر هرنينگ را مي‌شناسم و در قديم به عنوان كشتي‌گير در اينجا كشتي گرفته‌ام. جدا از اين كه تماس‌هاي بين‌المللي با كوپنهاگ راحت‌تر است اما، هرنينگ وقتي ميزبان شد تمام شرايط يك كانديدا براي برگزاري مسابقات را داشت. تصورم نيز بر اين است كه استقبال تماشاگران در هرنينگ بيشتر از كوپنهاگ باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها