بازدید 1896

خداداد عزیزی: حرفی برای گفتن نداشتیم

هفته قبل هم 2 گل تیم سپاهان در شرایط آفساید به ثمر رسید و حتی آقای یثربی ناظر آن بازی، اشتباهی که تیم داوری مسابقه مرتکب شدند را تایید کرد. با این شرایط چه کسی باید پاسخگوی باشگاه‌های باشد که از داوری متضرر شده‌اند؟! آیا امتیازات از دست رفته را به ما باز می گردانند؟! و...
کد خبر: ۶۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۶ 05 September 2009
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با انتقاد از عملکرد تیمش در دیدار مقابل پاس همدان گفت: بازیکنان ما در این مسابقه حرفی برای گفتن نداشتند و موجب شدند میزبان به آنچه استحقاقش را داشت، دست یابد.

به گزارش مهر، خداداد عزیزی پس از شکست 2 بریک تیمش مقابل پاس همدان با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: تیم من در این بازی حرفی برای گفتن نداشت. نمی خواهم پیروزی تیم منصوریان را لوث کنم اما تیم من ضعیف بازی کرد و باعث شد پاس همدان به آنچه حقش بود، برسد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز که تیمش دومین شکست فصل را مقابل پاس همدان متحمل شد، در ادامه با انتقاد از داوری مسابقات لیگ برتر یاد کرد و گفت: به آقای شریفی و برادران شفیع زاده قول داده بودم، در مورد داوری دیگر اظهارنظر کنم اما داوری به گونه‌ای بود که ناچارم قول خود را شکسته و در مورد اشتباه داور اظهارنظر کنم.

وی در ادامه مدعی شد گل دوم تیم پاس همدان در شرایط آفساید به ثمر رسیده و داور از اخراج مهدی کریمیان، بازیکن این تیم سبزپوش همدانی خودداری کرده است.

خداداد که بشدت از شکست تیمش ناراحت بود، حتی از اشتباهات داوری در دیدار اخیر تیمش مقابل سپاهان اصفهان نیز بهره گرفت و گفت: هفته قبل هم 2 گل تیم سپاهان در شرایط آفساید به ثمر رسید و حتی آقای یثربی ناظر آن بازی، اشتباهی که تیم داوری مسابقه مرتکب شدند را تایید کرد. با این شرایط چه کسی باید پاسخگوی باشگاه‌های باشد که از داوری متضرر شده‌اند؟! آیا امتیازات از دست رفته را به ما باز می گردانند؟! و...

عزیزی در ادامه با طرح این موضوع که با یک اشتباه از سوی داوران تمام تلاش مجموعه 40 یا 50 نفری یک باشگاه از بین می رود از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست این مشکل را برطرف کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان