بازدید 2555

توجيهات نخ‏نمای شده قطبی

اما افشين‌خان كه انگار حال و هواي انگليس از سرش نپريده مي‌گويد: نگران نباشيد. با تيم دوم مقابل بحرين بازي كرديم! نمي‌دانم چرا هر كس به تور ما مي‌خورد فكر مي‌كند ايراني‌ها فرق فوتبال و گل كوچك را نمي‌فهمند. نخير آقا.
کد خبر: ۶۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۱ 03 September 2009
تا بوده همين بوده، هر تيمي مي‌بازه سرمربي‌اش بي‌معطلي تقصير را گردن هر كسي يا هر چيزي كه دم دستش باشد مي‌اندازد؛ داور، آب و هوا، تماشاگران، كمبود نور، سرما، گرما و... اما سرمربي تيم ملي فوتبال ايران ديگه بيش از حد پررو است.

به نوشته جوان؛ سفر خارج از كشور ميره، گاه و بيگاه گم و گور كه ميشه، هر وقت دلش مي‌خواد چمدانش را مي‌بندد و پي بانو يوروم مي‌رود، خلاصه همه كار مي‌كند الا تلاش براي موفقيت تيم ما ولي تا دلتان بخواهد حرف مي‌زنه و توجيه مي‌كنه. هر چند كه خدا در و تخته را جور كرده و افشين قطبي و كفاشيان كاملاً همسو با هم براي خودشان حرف مي‌زنند و دليل مي‌آورند.

باكلي ادعا و دبدبه و كبكبه به منامه رفتيم تا زبانم لال بحرين را بعد از چند سال ببريم و عقده جام‌جهاني نرفتنمان را سرشان خالي كنيم، بويژه كه بحريني‌ها با عربستان به پلي‌آف هم رسيده‌اند. به هرحال رفتيم و با نوش جان كردن 4 گل دلچسب آنچنان روحيه‌اي به عرب‌ها داديم كه دلارهاي بادآورده‌شان هم نمي‌توانست تا اين اندازه اثر بخش باشد.

اما افشين‌خان كه انگار حال و هواي انگليس از سرش نپريده مي‌گويد: نگران نباشيد. با تيم دوم مقابل بحرين بازي كرديم! نمي‌دانم چرا هر كس به تور ما مي‌خورد فكر مي‌كند ايراني‌ها فرق فوتبال و گل كوچك را نمي‌فهمند. نخير آقا.

فرق اين دو تا را كه مي‌دانيم هيچ، فرق تيم درب و داغون شما و يك تيم درست و حسابي را هم خوب مي‌فهميم. بنده خدا فكر كردي سر مردم فوتبال دوست ايران را مي‌تواني با اين حرف‌‌ها كلاه بگذاري؟ آن تيمي كه ما در بحرين ديديم به مالديو هم نه نمي‌گويد. در ضمن اكثر اين نفرات در مقدماتي جام‌جهاني هم بودند. خب در آنجا چرا رفوزه شديد؟

اين را هم بگويم كه اين توجيهات ديگه براي ما ايراني‌ها نخ نما شده و اگر تا سال بعد هم حرف بزني عمرا كسي قبول نمي‌كند.

فقط مانديم كه افشين قطبي بااين شاگردان زبر و زرنگ چطور به فكر مسابقه با آرسنال و خداي نكرده ديگر تيم‌هاي جزيره افتاده. احتمالاً بدش نمي‌آيد جلوي اين انگليسي‌ها تيم ملي را به كيسه گل تبديل كند تا شايد اين بار شبكه بي‌بي‌سي وقت بيشتري براي سخنراني عليه‌مان در اختيارش قرار دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان