سیصد و شصت و سومین «به اضافه تابناک»؛

ویدیوی دیدنی از اعدامی داعش که قاتلانش را کشت و فرار کرد / ویدیوی مجری که مچ رامبد جوان را در نمایش خواباند / ویدیوی دیدنی از آن دسته از مردم که در آسانسور به گناه می افتند!

کد خبر: ۶۲۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 19 September 2016
ویدیوی دیدنی از اعدامی داعش که قاتلانش را کشت و فرار کردند / ویدیوی مجری که مچ رامبد جوان را در نمایش خواباند / ویدیوی دیدنی از آن دسته از مردم که در آسانسور به گناه می افتند!
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای سیصد و شصت و سومین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا چهارشنبه به استثنای تعطیلات رسمی رأس ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان روی خروجی «تابناک»‌ قرار می‌گیرد؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در سیصد و شصت و سومین «به اضافه تابناک»: ابعاد یک جدال بین المللی بر سر «نخواستن» پناهجوهای سوری / ویدیوهای تازه از حملات تازه تروریستی در آمریکا و نخستین مظنون / ویدیوی دیدنی از اعدامی داعش که قاتلانش را کشت و فرار کرد / ویدیوی مجری که مچ رامبد جوان را در نمایش خواباند / ویدیوی واکنش‌های حاتمی کیا، مانی حقیقی و پیمان معادی به یالثارات / ویدیوی دیدنی از آن دسته از مردم که در آسانسور به گناه می افتند!
 
ویدیوی دیدنی از اعدامی داعش که قاتلانش را کشت و فرار کردند / ویدیوی مجری که مچ رامبد جوان را در نمایش خواباند / ویدیوی دیدنی از آن دسته از مردم که در آسانسور به گناه می افتند!    
ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.
 
تعداد بازدید : 1363
دانلود با کیفیت 360
بازدید 108575
ابعاد یک جدال بین المللی بر سر «نخواستن» پناهجوهای سوری / ویدیوهای تازه از حملات تازه تروریستی در آمریکا و نخستین مظنون / ویدیوی واکنش‌های حاتمی کیا، مانی حقیقی و پیمان معادی به یالثارات، از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است.
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۴
آسانسور .....این نشون میده که مردم را یک بی شعور فرض کردند .همش توهین
در مورد اسانسور این حرف درستی است که تنها بودن یک زن با یک مرد نا محرم در یک محدوده بسته مثل اسانسور می تواند زمینه ایجاد گناه را فراهم نماید شما می خواهید از همه چیز قبح زدایی کنید یا می دانید دارید چه می کنید یا اینکه واقعا خیلی خوشخیال هستید شاید هم خیلی روشنفکر هستید
سلام
برای تابناک واقعا متاسفم که کمترین اطلاعی از حکم صریح اسلام درباره حرام بودن خلوت با زن نامحرم ندارد
معلوم است که حضور مرد و زن نامحرم به تنهایی در آسانسور و هر جای خلوت دیگر حرام است و ربطی هم به «کارهای بد بد !!!» ندارد.

لطفا درباره مسایل دینی نظر ندهید!!!!
من تقریبا همه به اضافه تابناک ها رو از ابتدا دیدم این گوینده فعلی خیلی زبونش میگیره حروف ر و واوش مثلا مشکل داره غلطای گفتاری زیاد داره خب بهش بگین یکی دو بار قبلش حداقل از رو متن بخونه. کاری به شخصش ندارم ولی قابلیت های یه گوینده خوب رو نداره.
سلام تابناک میخواستم از بابت انتقادتون از کلیپ زنان پاک برای مردان پاک تشکر بکنم.
نمیدونم چرا یاد نشریه های زرد و پاپاراتزی افتادم.
کلیپ اسانسور زیبا بود...
خواهش میکنم بگذارید حمایت از تولید ملی ادامه پیدا کنه حتی اگر احساساتی باشه. شما هم حمایت کنید ببینید واقعیت اینه که اکثریت مردم بر مبنای احساسات تماس میگیرن. حالا اگه بهشون القا کنی جنس درجه سه اروپایی برنده قبول میکنن و میپوشن. همونطور که الان دقیقا همین کارو میکنن. پس کمک کنید که باکلاسی استفاده از جنس داخلی بشه نه خارجی
چرا چند وقته پخش نمی کنه؟
...وتحجر .فقط مانده ساکنین طبقات بیش از 5 طبقه وتا 50به بالا .از پلکان استفاده کنند

انقدر محدودیت برای جوانان ایجاد نکنید که در اسانسور به گناه بیفتند...........البته چندی پیش کلیپ ضبط شده ای از یک... ایرانی دست به دست گشت که یک ااقابا خانم ... درداخل اسانسور یک دفعه به گناه افتادند یک دفعه به گناه افتادند.یک دفعه ...سابقه قبلی نداشت

البته کافر..کافر همه را به کیش خود پندارد
درود . ویدئوی آخر با موضوع آسانسور . می فرماید از کوزه برون همان تراود که در اوست ...
خخخخخ آسانسوره خیلی باحال بود
در خصوص کلیپ زنان پاک برای مردان پاک باید بگم که اصلا این برداشت از این آیه غلط هست. با مراجعه به تفاسیر به روشنی می‌فهمید که این برداشت درست نیست. شاید اصلا نیازی به مراجعه به تفسیر نباشه چرا که با ملاحظه جامعه بشری می‌تونید بفهمید که منظور از آیه چنین چیزی در دنیا نیست و سنت الهی به این شکل جاری نشده چرا که در دنیا کجا اینطوری هست که زنان و مردان پاک برای هم باشند و بالعکس نمونه خلاف این از اول خلقت تا به امروز فراوان هست و ما در دور و بر خودمون بسیار میتونیم ببنیم. نمونه تاریخی اون حضرت لوط و همسرشون و حضرت آسیه و همسرشون بودند. آیا طیب تر از حضرت لوط و حضرت آسیه داشتیم که یکی نصیب زنی ناپاک و دیگری مردی چون فرعون بود. البته موارد این چنینی زیاد هست در در و همسایگی همه ما. امیدوارم بی سوادها دست از این خیرخواهی و تبلیغ دینی بردارند که بیشتر به دوستی خاله خرسه می‌مونه و موجب اعوجاج در باورهای مردم میشه.
کجای ویدئو داعشی دیدنی بود ما که چیزی ندیدیم فقط صدای تیر انداز اومد یه خورده انصاف داشته باش اینترنت به این گرونی ما رو وادار به دانلود هر چیز مزخرفی نکن