بازدید 1587
۲

گردباد ديه گو در چکمه سرگردان

ديه گو از جنگهاي ميانه ميدان فرار نمي کند و حريف را تعقيب مي کند و اگر لازم باشد او را متوقف هم مي کند. در بوندسليگا به خاطر همين کارهايش راحت اخطار مي گرفت، براي همين يوونتوسيها خيلي زود او را در جمع خود پذيرفته اند و فراتر از تواناييهاي تکنيکي او به انسان بودن وي ايمان آورده اند.
کد خبر: ۶۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۵ 02 September 2009
ديه گو چه روي چمن فوتبال معجزه کند يا اينکه در سطح شهر تورين به گشت و گذار بپردازد، گردباد امسال فوتبال ايتاليا نام دارد.

به نوشته قدس؛ ديه گو در رم براي بازيکنان حريف رجزخواني مي کرد و اين در حالي بود که روز قبل از آن وقتي مشغول خريد کردن بود، همه هوادارانش درحال درخواست امضا و عکس يادگاري از او بودند.

فقط دو بازي در رقابتهاي باشگاهي ايتاليا کافي بود تا ستاره سابق وردربرمن از شر هرگونه مقايسه و ارزيابي معمولي با ديگران راحت شود. همه درمورد تأثير او در فوتبال ايتاليا حرف مي زدند و او را با کاکا مقايسه مي کردند. اکنون ديه گو مي تواند يک شبه ره صدساله را طي کند و نه تنها روي چمن فوتبال، بلکه در تبليغات گوناگون هم سهم بسزايي داشته باشد.

حالا بلان(مدير فني يووه) علاوه بر يک تيم پيروز، يوونتوسي را پيدا کرده که مي تواند هواداران خود را سرگرم کند و نمايشي کم نظير ارائه دهد.

جان الکان هم که بازي را از طريق تلويزيون تماشا کرده بود، همين احساس را داشت و ديه گو عامل اصلي همه اين رضايت و شادابيها شناخته مي شد. مرد برزيلي از همه تشکر مي کند، ولي به دوستان نزديک خود اعتراف کرده که تنها به شصت يا هفتاد درصد آمادگي رسيده و بتدريج به فرم ايده آل نزديک مي شود.

بي گمان هواداران يوونتوس از شنيدن اين خبر چشمهايشان برق مي زند. ولي اين عين واقعيت است. ديه گو در محيطي که چيرو فرارا در رختکن يووه ايجاد کرده، احساس آرامش و راحتي مي کند و بازيکنان تيم به او کمک مي کنند تا روز به روز بيشتر و بهتر درترکيب يووه جا بيفتد. او اعتراف کرده مي دانسته رقابتهاي فوتبال باشگاهي در ايتاليا سخت تر از آلمان هست و همين طور هم بوده است.

يوونتوس تنها با اين روشي که در پيش گرفته مي تواند براي اينتر رقيبي جدي در کورس قهرماني به شمار رود، ولي نگه داشتن ريتم موفقيتهاي کنوني تا آينده هم در نوع خود مسأله کمي نيست.

ديه گو وسوسه قهرمان شدن با يووه را نمي تواند از سر بيرون کند و يوونتوس هم در اين دو هفته که او را در اوج آمادگي ديده، به اين باور رسيده که با مرد برزيلي مي توان به قله هاي افتخار چشم دوخت.
او در نقشي بازي مي کند که از بچگي به آن عادت داشته و براي همين اين روزها بهترين دوره زندگي خود را سپري مي کند.

از حرفهاي او خيلي خوب مي توان فهميد که ديه گو يک پديده بلامنازع در فوتبال ايتالياست. هم تيمي هايش هم به اين حقيقت رسيده اند و حتي بوفون گفته تاکنون نديده بازيکني گلهايي مثل ديه گو به ثمر برساند.

همه حتي در تمرينات تيم هم دور و بر او هستند و ديه گو در همان دو بازي دوستانه اول فصل نشان داد مي تواند مرد همه کاره تيم نام گيرد. ديه گو تا اينجاي مسابقات همه کار براي يوونتوس کرده و آن قدر به کار خود ايمان دارد که بداند مي تواند تا انتهاي فصل بينکونري را به سوي قهرماني رهنمون کند.

ديه گو از جنگهاي ميانه ميدان فرار نمي کند و حريف را تعقيب مي کند و اگر لازم باشد او را متوقف هم مي کند. در بوندسليگا به خاطر همين کارهايش راحت اخطار مي گرفت، براي همين يوونتوسيها خيلي زود او را در جمع خود پذيرفته اند و فراتر از تواناييهاي تکنيکي او به انسان بودن وي ايمان آورده اند.

پسر 24 ساله اي که مي خواهد بعد از کالچوپولي يووه را احيا کند اين روزها گردباد فوتبال ايتاليا لقب گرفته و مي خواهد اين توفان را تا روز آخر رقابتها در اين چکمه ادامه دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
20
20
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان