بازدید 1434

عزیز محمدی: حرف غيرقانوني نزنيد

هيچ وقت به خاطر پخش سريال زمان بازي را تغيير نمي دهيم. به دليل طرفداران زيادي كه پرسپوليس و استقلال در سطح كشور دارند و خيلي ها مي خواهند بازي هاي اين دو تيم را ببينند، بازي پرسپوليس را ساعت 20:30 تعيين كرديم و بازي استقلال را 22:30 در نظر گرفتيم.
کد خبر: ۶۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۴ 02 September 2009
رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال در واكنش به اعتراض باشگاه استقلال گفت: دوستان به خاطر مخالفت با من حرف غيرقانوني نزنند.

عزيز محمدي در گفت و گو با فارس درباره موضع باشگاه استقلال كه نسبت به برگزاري بازي اين تيم با سايپا در هفته پنجم در ساعت 22:30 معترض بوده اند، اظهار داشت: در ماه رمضان تصميم گرفته ام جواب كسي را ندهم. هر تيمي حق اعتراض دارد اما بايد آن را به صورت كتبي به سازمان ليگ ارائه دهد. ديروز آقاي مباشري؛ معاون باشگاه استقلال در فدراسيون بود و توضيحات لازم و دليل تغيير زمان بازي را به او گفتم.

وي با انتقاد از صحبت هاي مرفاوي تصريح كرد: هيچ وقت به خاطر پخش سريال زمان بازي را تغيير نمي دهيم. به دليل طرفداران زيادي كه پرسپوليس و استقلال در سطح كشور دارند و خيلي ها مي خواهند بازي هاي اين دو تيم را ببينند، بازي پرسپوليس را ساعت 20:30 تعيين كرديم و بازي استقلال را 22:30 در نظر گرفتيم.

محمدي ادامه داد: اگر قرار بود به خاطر سريال تلويزيوني برنامه مسابقات را تغيير دهيم در اين صورت دوشنبه آينده به دليل پخش دو بازي فوتبال امكان پخش سريال وجود ندارد. از طرفي فدراسيون با صدا و سيما قرارداد حق پخش دارد و نمي توانستيم اين موضوع را فراموش كنيم. پخش بازي ها به نفع باشگاه هايي است كه بازي هايشان پخش مي شود. سهم آنها براي دريافت پول بيشتر مي شود.

رئيس سازمان ليگ خاطرنشان كرد: از دوستان مي خواهم در ارائه نقطه نظراتشان دقت كنند و اگر با من مخالف هستند هر چيزي را نگويند و با استناد و بر اساس آيين نامه انتقادهاي خود را مطرح كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس