بازدید 3015
اگر به سلیقه من بود، ترکیب بازیکنان این نمی‌شد؛

انصاری‌فرد: سفیر به کار سفارت خانه برسد، نه دخالت در کار پرسپولیس!

بعید می‌دانم کرانچار این موضوع را مطرح کرده باشد اما با این حال حتماً موضوع را پیگیری خواهم کرد! به کرانچار می‌گویم، به سفیر کشورت بگو دیگر از این قبیل صحبت ها نکند!
کد خبر: ۶۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۱:۳۷ 01 September 2009
انصاری‌فرد در عکس العمل به انتقاد سفیر کرواسی مبنی بر دخالت مدیرعامل در کار سرمربی کروات تیم پرسپولیس، با لحنی متفاوت سفیر را به پرداختن به کارهای سفارت خانه و عدم دخالت در مسائل مربوط به باشگاه پرسپولیس فرا می‌خواند.

به گزارش شبکه ایران- عباس انصاری‌فرد که این روزها علاوه بر ایستادگی در برابر فشار انتقادها باید حرف و حدیث‌های تغییر در کادر مدیریتی باشگاه از سوی رییس جدید سازمان ورزش را نیز تحمل کند، این بار مقابل انتقاد سفیر کرواسی درباره دخالت‌های او در کار مربی کروات تیم، دیگر از کوره در می‌رود و حسابی عقده گشایی می‌کند.

انصاری‌فرد در مقابل یک جمله سفیر کشور کرواسی چنان رگبار پاسخ‌های دندان شکن را درباره این سفیر بر زبان جاری می‌سازد که گویی می‌خواهد خاموشی در برابر بسیاری از منتقدان داخلی را بر سر این سفیر تلافی کند! جالب است بدانید سفیر کشور کرواسی در مصاحبه ای ضمن اظهار نظر درباره تمام مربیان کروات که در ایران مشغول به کار بوده اند، به حضور کرانچار در تیم پرسپولیس نیز اشاره کرده است. او که کرانچار را یکی از برترین‌های ورزش کرواسی می‌داند، معتقد است با دخالت‌های انصاری‌فرد کرانچار نمی‌تواند تمام دانش فنی خود را در تیم پرسپولیس خرج کند!

درست همین جمله است که خشم مدیرعامل باشگاه را آنچنان برمی انگیزد که او در عکس العمل به این اظهار نظر، می‌گوید: «سفیر چه کاره است که بخواهد درباره باشگاه پرسپولیس و مسائل فنی آن اظهار نظر کند؟ بهتر است ایشان به کار سفارت خود برسند و ما هم کار تیم داری خود را پیگیری کنیم! اصلاً این سفیر از فوتبال چه می‌داند؟ آیااو درباره فوتبال بیشتر از ما اطلاع دارد؟ به هرحال اظهار نظر درباره مسائل فنی باشگاهی مثل پرسپولیس در حیطه وظایف سفیر و سفارتخانه نیست!»

عباس انصاری‌فرد البته در ادامه صحبت هایش درباره احتمال بازگو شدن این مطلب از سوی سرمربی یا کمک او، توضیح می‌دهد: « بعید می‌دانم کرانچار این موضوع را مطرح کرده باشد اما با این حال حتماً موضوع را پیگیری خواهم کرد! به کرانچار می‌گویم، به سفیر کشورت بگو دیگر از این قبیل صحبت ها نکند!»

مدیرعامل باشگاه درباره اینکه در زمان وینگادا هم عده ای به دخالت مدیرعامل در کار سرمربی اعتقاد داشتند، می‌گوید: «دخالت‌های من بیشتر در حد بهبود وضعیت تاکتیکی بازیکنان و ترغیب آن ها به خوب بازی کردن است تا نتیجه بهتری برای تیم رقم بخورد که آن هم در جلسات کمیته فنی مطرح شده و در نهایت با تأیید سرمربی اجرا می‌شود. در کل تصمیم آخر و نظر نهایی، نظر سرمربی تیم خواهد بود. چه اینکه اگر قرار بود نظر من شرط باشد ترکیب بازیکنان تیم چیز دیگری می‌شد.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار